در طول تاریخ ، شرایط اجتماعی و بهداشتی جمعیت بهبود یافته است ، اما کشورهای در حال توسعه و توسعه نیافته هنوز نیازمند اعمال سیاست های عمومی برای پاسخگویی به نیازهای اساسی انسان ها هستند. علیرغم این شرایط ، کاهش میزان مرگ و میر و باروری به عنوان شاخصهای ارزشیابی مهم عمل کرده و امید به زندگی را افزایش داده است. در شرایط جهانی ، افزایش طول عمر دو برابر شده است ، اما موقعیت های دیگری که با افزایش سن مرتبط هستند ظاهر شده است ، مانند شرایط مزمن و سایر سندرم های سالمندی. در این زمینه ، پرستاری با یک چالش بزرگ روبروست تا در فرآیند آموزش منابع انسانی مناسب برای تعمیق مطالعات و تحقیقات مربوط به افراد مسن ، با توجه به انفجار جمعیت عمل کند.

مراقبت از سالمندان مستلزم مهارتهای خاصی از پرستاری است که با درک نظریات بیولوژیکی ، روانی ، اجتماعی و فرهنگی که در پیری رخ می دهد ، همراه است. سالمندان “افراد مسن” با مشکلات نیستند ، بلکه موجوداتی هستند که تجربیات اجتماعی مهمی را پشت سر گذاشته اند و سهم اساسی در توسعه جامعه دارند. بنابراین ، رویکرد پرستاران برای مراقبت از سالمندان باید با احترام ، ارزش گذاری به این انسانها و درک روند زندگی آنها ، فراتر از مراقبت ساده از بیماری یا این بدن سالمند ، اجرا شود. مراقبت ماهیت پرستاری است ، اما زمینه ای جدید و در حال ظهور در خدمات بهداشتی مشاهده می شود ، که تقاضای بیشتر افراد مسن برای مراقبت در این بخش است. با این وجود ، این سال مطرح می شود: آیا خدمات بهداشتی قادر به پاسخگویی مناسب به نیازهای بهداشتی سالمندان است؟ پرستاری چگونه مراقبت از خدمات بهداشتی ، از جمله مشارکت خانواده در این شبکه را سازماندهی می کند؟ ارزیابی وضعیت سلامتی سالمندان یک کار بسیار پیچیده است زیرا علاوه بر جنبه های روند پیری و پیری ، ترتیب خانواده و شبکه حمایت از مراقبت ها مانند خدمات بهداشتی موجود ، درآمد خانواده و سالمندان ، اعتقادات ، ارزشها ، در میان دیگران

پرستاری سالمند ارزان

توسعه تحقیقات در زمینه پرستاری سالمندان در برزیل پیشرفت کرده است ، اما به دلیل منابع مالی مورد نیاز برای توسعه ، تحقیقات برای توسعه چند مرکزی همچنان مشکلاتی باقی می ماند. در تجزیه و تحلیل تحقیقات مربوط به افراد مسن ، ماهیت سالمندان را به عنوان موجودات جامع باید در نظر گرفت ، و نه فقط سن تقویمی آنها. فرهنگ برزیل و درک مفهوم سالمندان در این کشور باید مورد توجه قرار گیرد ، به طوری که مطالعات بر ویژگی خاص زمینه این کشور متمرکز شود. ارزش گذاری نقش محققان در این زمینه برای آموزش منابع انسانی ، آموزش و تحقیق و همچنین در تولید علمی با کیفیت بالا و ارائه بازخورد به شیوه مراقبت ضروری است.

نیاز مبرم به تحقیقات بیشتر ، عمدتا مداخله ، در “محل زندگی سالمندان” وجود دارد ، در نظر داشته باشید که خانواده نقش اصلی را به عنوان مراقبان اصلی این افراد ایفا می کند. با این وجود ، پرستاری مسئول ارائه شواهد این مراقبت و ارائه آن به جامعه است.

تحقیقات نشان می دهد که خانواده ها گونه شناسی مراقبت را از منظر فرهنگی ایجاد می کنند. از این رو ، پرستاران باید با این گونه شناسی ها آشنا شوند و مدلهای مراقبت از سالمندان را براساس چارچوب مراقبت که فرهنگ در این فرآیند گنجانده شده است ، پیشنهاد دهند (1).

مجله پرستاری  به انتشار نتایج تحقیقات ، عمدتا شامل مداخلات مربوط به مراقبت از سالمندان ، با توجه به تخصیص فوری آنها در عمل توجه می کند.

پرستار سالمندی یا پرستار سالمندی نوعی پرستار است که به مراقبت از افراد مسن و سالمند کمک می کند. پرستاران شاغل در مراقبت های سالمند وظایف پرستاری سنتی را انجام می دهند و مهارت های ویژه ای برای درک بهتر نیازهای ویژه بسیاری از افراد مسن دارند.

پرستار سالمندی چیست؟

با افزایش سن افراد ، توانایی های آنها کاهش می یابد و مشکلات سلامتی بیشتری را تجربه می کنند. به همین دلیل ، افراد مسن اغلب بیشتر از دیگران به مراقبت های پزشکی نیاز دارند.

سالمندی یک رشته پزشکی است که به مراقبت از افراد مسن می پردازد. پرستاران سالمند از مهمترین متخصصان در این زمینه هستند ، زیرا اغلب مراقبت های روزانه را برای بیماران با نیازهای منحصر به فرد ارائه می دهند. افراد مسن به دلیل سلامت شکننده خود اغلب نیاز به مراقبت های ویژه دارند ، زیرا یک موضوع جزئی مربوط به سلامتی می تواند به سرعت به یک مشکل جدی برای بیماران سالمند تبدیل شود.

پرستاری از سالمند در تهران پارس

خدمات پرستاری درخانه تهران

پرستارسالمند در غرب تهران

خدمات پرستاری

پرستاری از سالمند

خدمات پرستاری در تهران

خدمات پرستاری در منزل

موسسه پرستاری