مراقبت از پرستار در منزل به چه معناست؟

خدمات پرستاری در خانه طیف گسترده ای از خدمات مراقبت های بهداشتی را شامل می شود که به راحتی در خانه شما قابل اجرا است. خدمات پرستاری مراقبت در منزل معمولاً ارزان تر از بیمارستان ها و خانه های سالمندان است ، در حالی که به همان اندازه مراقبت های پزشکی ارائه شده در بیمارستان یا خانه سالمندان موثر است.

یک سرویس پرستاری در خانه مراقبت های شخصی پرستاری را در خانه ارائه می دهد همانطور که در یک بیمارستان معمولی ارائه می شود در حالی که نسبت به بیمار دلسوز تر است و در خانواده بیمار ادغام می شود و پیوند عاطفی با بیمار و خانواده آنها ایجاد می کند.

خدمات ارائه شده توسط پرستار مراقبت در منزل توسط پرستاران ثبت نام شده ، فیزیوتراپیست ها و کاردرمانگران در میان دیگران ارائه می شود. و به همین ترتیب دیگر نگران کیفیت خدمات ارائه شده توسط پرستار خانگی نخواهید بود.

در گذشته ، عبارات به جای یکدیگر استفاده می شدند. امروزه ، مردم درک بهتری نسبت به مراقبت های بهداشتی در منزل یا خدمات پرستاری در خانه دارند که اساساً مراقبت های پرستاری ماهر است در حالی که اصطلاح مراقبت در خانه به خدمات مراقبت های غیر پزشکی مانند مراقبت شخصی و همراهی و نظارت اشاره دارد.

هدف اصلی خدمات پرستاری در منزل درمان بیماری یا آسیب است. خدمات پرستاری در منزل معمولاً مراقبت از زخم های تحت فشار یا زخم های جراحی ، بیمار و مراقبت ها را به همراه دارد – آموزش دهنده ها ، درمان های داخل وریدی یا تغذیه ، تزریقات ، درمان های توان بخشی و نظارت بر بیماری های جدی و وضعیت سلامتی ناپایدار.

در خانه واکسینه شوید و از بیماری های عفونی در امان بمانید. ما واکسیناسیون H1N1 ، حصبه ، ذات الریه ، هپاتیت و موارد دیگر را توسط پرستاران واجد شرایط در خانه انجام می دهیم.

مراقبت های بعد از جراحی:

مراقبت های بعد از جراحی بسیار حیاتی است و شامل همه چیز ، از مدیریت درد و تغذیه تا مدیریت تنفسی و مدیریت مایعات است. زودتر تحت مراقبت از پرستاران ما خوب شوید ، که به شما در انجام همه این کارها در آسایش خانه کمک می کنند.

مراقبت از کاتتریزاسیون ادراری:

پرستاران ما به خوبی آموزش دیده اند و می توانند به شما در روند مراقبت از کاتتریزاسیون ادرار در خانه کمک کنند. قرار دادن آن در سوند ، برداشتن کاتتر یا شستشوی مثانه

پانسمان زخم:

آیا می دانید روند بهبودی بسته به نوع زخم متفاوت است؟ پرستاران ما در زمینه درمان انواع مختلفی از زخم های جراحی پس از عمل ، زخم های آلوده و زخم های فشار تجربه دارند و بنابراین مراقبت های مناسب از زخم را برای بهبود سریع تر ارائه می دهند.

مدیریت اکسیژن:

تجویز اکسیژن در هر دو حالت حاد و مزمن مانند ضربه ، خونریزی ، شوک ، نفس نفس ، بیماری ریوی و موارد دیگر مورد نیاز است. اگر به آن احتیاج دارید وحشت نکنید. در حالی که او امور ضروری را انجام می دهد ، با یک پرستار پرته به خانه تماس بگیرید و آرام بنشینید.

تزریق:

برای انجام یک فرایند جزئی مانند تجویز تزریق یا تزریق IV ، خود را در دردسر سفر و ساعت طولانی بیمارستان نجات دهید. برای ما فقط یک پرستار در منزل رزرو کنید و یک پرستار باتجربه و ثبت شده برای انجام تزریق یا تزریق IV به خانه شما می آید.

انواع مختلف خدمات بهداشتی در منزل کدامند؟

دامنه خدمات بهداشتی و درمانی خانگی که بیمار می تواند در خانه دریافت کند بی حد و حصر است. بسته به شرایط هر بیمار ، مراقبت می تواند از مراقبت های پرستاری گرفته تا خدمات پزشکی ویژه ، مانند آزمایش های آزمایشگاهی باشد. شما و پزشک برنامه مراقبت و خدمات مورد نیاز خود را در خانه تعیین خواهید کرد. خدمات مراقبت در منزل ممکن است شامل موارد زیر باشد:

مراقبت از پزشک

یک پزشک ممکن است برای تشخیص و درمان بیماری (های) به بیمار در خانه مراجعه کند. وی همچنین ممکن است به طور دوره ای نیازهای بهداشتی در منزل را بررسی کند.

مراقبت های پرستاری

رایج ترین شکل مراقبت های بهداشتی در منزل ، بسته به نیازهای فرد ، نوعی مراقبت از پرستاری است. با مشورت با پزشک ، یک پرستار ثبت نام شده برنامه مراقبت را تنظیم می کند. مراقبت های پرستاری ممکن است شامل پانسمان زخم ، مراقبت از استومی ، درمان وریدی ، تجویز دارو ، نظارت بر سلامت عمومی بیمار ، کنترل درد و سایر حمایت های بهداشتی باشد.

فیزیوتراپی ، شغلی و / یا گفتاردرمانی

برخی از بیماران ممکن است برای یادگیری نحوه انجام وظایف روزمره یا بهبود گفتار خود پس از بیماری یا آسیب ، به کمک نیاز داشته باشند. یک فیزیوتراپیست می تواند برای کمک به بیمار در استفاده مجدد یا تقویت عضلات و مفاصل ، برنامه مراقبتی را تنظیم کند. یک متخصص کاردرمانی می تواند به بیمار مبتلا به ناتوانی های جسمی ، رشدی ، اجتماعی یا عاطفی کمک کند تا یاد بگیرد که چگونه کارهای روزمره مانند غذا خوردن ، استحمام ، لباس پوشیدن و … را انجام دهد. گفتاردرمانگر می تواند به بیمار مبتلا به اختلال گفتاری کمک کند توانایی برقراری ارتباط روشن را بدست آورد.

خدمات اجتماعی پزشکی

مددکاران اجتماعی پزشکی خدمات مختلفی از جمله مشاوره و مکان یابی منابع جامعه به بیمار را برای کمک به بیمار در بهبود خود ارائه می دهند. برخی از مددکاران اجتماعی همچنین مدیر پرونده بیمار هستند – اگر وضعیت پزشکی بیمار بسیار پیچیده باشد و نیاز به هماهنگی بسیاری از خدمات داشته باشد.

مراقبت از دستیاران بهداشت خانه

دستیاران بهداشت در خانه می توانند بیمار را در نیازهای اساسی شخصی خود مانند بلند شدن از رختخواب ، راه رفتن ، استحمام و لباس پوشیدن کمک کنند. برخی از دستیاران آموزش های ویژه ای را برای کمک به مراقبت های تخصصی تر تحت نظارت یک پرستار دیده اند.

خانه دار یا مراقبت های اولیه

در حالی که بیمار در خانه تحت مراقبت پزشکی است ، یک خانه دار یا شخصی که در انجام امور یا کارها کمک می کند می تواند با تهیه غذا ، لباسشویی ، خرید مواد غذایی و سایر وسایل خانه ، خانه را نگهداری کند.

نگهداری سالمند

پرستاری سالمند

پرستار از سالمند ارزان

پرستاری سالمند در منزل  

نگهداری ازسالمند در خانه

نگهداری از سالمند بیمار

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل تهران