تشخیصهای رایج سالمندان را درک کنید

ممکن است برای شما مناسب نباشد که از افراد در مورد شرایط پزشکی آنها سوال کنید. پرسیدن این که آیا از بیماری آلزایمر رنج می برید ، شروع خوبی نخواهد بود ، به خصوص اگر پاسخ منفی باشد. اما درک برخی از بیماریها و علائم رایج می تواند بینش بیمار مسن شما را با آنچه ممکن است درگیر باشد ، ارائه دهد.

شایع ترین بیماریهایی که بیماران مسن ما تجربه می کنند عبارتند از:

شرایط قلبی. این شامل فشار خون بالا ، نارسایی احتقانی قلب ، فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر است. عوارض جانبی شامل خستگی و نداشتن قدرت بدنی است.

زوال عقل علاوه بر از دست دادن حافظه ، بیماران مبتلا به زوال عقل دچار پارانویا ، پرخاشگری ، آشفتگی و عدم مراقبت از خود می شوند.

هذیان. علائم شامل لرزش ، محدود شدن توجه و نوسانات شدید خلقی است.

افسردگی. افسردگی در میان افراد مسن بسیار شایع است. غم ، تحریک پذیری ، خستگی و احساس بی ارزشی همه علائم آن هستند.

منابع مرتبط: 5 روش که پرستاران می توانند با بیماران رابطه برقرار کنند

به تفاوت های نسلی احترام بگذارید

نیازی نیست که بزرگتر باشید تا خود را در حال گفتن این موضوع بدانید ، اما به ویژه بزرگان ممکن است به قراردادهای اجتماعی اعتراض کنند که جوانان آن را طبیعی می دانند. برای کارکنان مراقبت های بهداشتی که بیمارانشان در سنین بالا هستند مهم است که تفاوت عقیده را درک کرده و به آن احترام بگذارند و در برخی موارد امتیازات معقولی را برای داشتن رابطه ای شادتر و محترمانه تر انجام دهند.

ظاهر بدنی ممکن است ساده ترین سازگاری باشد که یک کارمند مراقبت های بهداشتی می تواند انجام دهد. پوشاندن خالکوبی با آستین بلند و برداشتن سوراخ های صورت (گوشواره اشکالی ندارد) را در نظر بگیرید.

از موضوعات سیاسی یا بحث برانگیز خودداری کنید. بحث سیاسی پر جنب و جوش بین دوستان یک چیز است ، اما اگر در معرض خشم و عصبانیت قرار گرفتید ، با نظرات بی طرفانه ای که از حق نظر شخص حمایت می کند ، پاسخ دهید … حتی اگر موافق نیستید.

سن شایسته احترام است

بزرگان ما همگی دوران تحولات باورنکردنی را تجربه کرده اند ، از جمله جنگ ها و فناوری های جدید که 75 سال پیش غیرقابل تصور بود. آنها دوستان و عزیزان خود را دیده اند که متولد شده و می میرند ، و ممکن است برای یافتن آرامش در درون خود تلاش کنند. کارکنان مراقبت های بهداشتی وظیفه دارند از استاندارد بالایی برای احترام به بزرگان ما و تجربیات غنی زندگی آنها برخوردار باشند.

با عدم تلاش برای انجام کارهایی که هنوز هم می توانند برای خود انجام دهند ، به بزرگان کمک کنید تا عزت خود را حفظ کنند.

با اجازه دادن به بزرگتر در صف مقابل ، باز نگه داشتن درب ، یا ارائه چتر در باران ، احترام و احترام خود را نشان دهید.

در ، ما به تأثیر پرستاران اختصاصی ، دستیار کاردرمانی و سایر متخصصان بر جامعه بزرگترهای خود می بالیم. افزایش امید به زندگی باید جشن گرفته شود ، اما با آن چالش های افزایش احتمال ابتلا به بیماری های متعدد نیز همراه است.

دانش مورد نیاز برای درک وابستگی متقابل نیازهای زیستی ، اجتماعی و روانی افراد مسن بسیار گسترده و متنوع است.

گزارش نماینده خدمات بهداشتی درباره مراقبت از افراد مسن پیچیدگی های مراقبت از آنها ، ناراحتی ناشی از مراقبت ضعیف و احساسات زیادی را که در چنین قسمتهای بالینی نهفته است نشان می دهد.

پرستاران نقش مهمی در مراقبت از افراد مسن دارند. ما در جلوی سرویس هستیم – می بینیم ، می شنویم ، انجام می دهیم. اما آیا آمادگی داریم ، از ما حمایت می شود و آیا تعداد کافی از ما برای مقابله با این چالش ها وجود دارد؟

سال گذشته RCN تشخیص داد که در بخش NHS برای افراد مسن فقط 48٪ از کارکنان پرستار ثبت نام کرده اند و این نسبت ها اغلب به ازای هر 11 بیمار یک RN است. تحقیقات نشان می دهد که بعید است سطح کارکنان بهبود یابد. در یک نظرسنجی اخیر از پرستاران مشاور انجمن سالمندان بریتانیا برای افراد مسن ، مشخص شد که 52 درصد از پاسخ دهندگان احساس می کردند نقش آنها فقط در 12 ماه آینده ایمن است ، سه نفر تنها متخصص غیر پزشکی در منطقه خود بودند و 11 درصد نیز در مورد افزونگی مراجعه کرد

مراقبت از افراد مسن نه تنها سطوح مناسب پرسنل ، بلکه مهارتها و تخصصهای خاص را می طلبد. پرداختن به نیازهای بهداشتی ، تغذیه و توالت – که برای احساس مراقبت از ما بسیار مهم است – هنگامی که فرد مبتلا به آرتریت ، پوکی استخوان ، مشکلات حسی و/یا زوال عقل است ، ساده نیست.

خود را در یک بخش با 24 نفر ضعیف و بیمار قرار دهید. سه کارمند دیگر نیز وجود دارد. شش نفر مبتلا به زوال عقل هستند و سه نفر بعد از شکستگی ترمیم مفصل ران هستند. هر بیمار به دو نفر نیاز دارد تا به آنها کمک کنند تا برای توالت رفتن بایستند. وقت شام است و دور مواد مخدر شروع شده است. یک بیمار در حال پایان یافتن عمر خود است و بستگان آنها 400 مایل سفر کرده اند تا آنها را ملاقات کنند. شخص دیگری به تازگی از تئاتر بازگشته است.

اولویت های زیادی برای پرستارانی که در این بخش ها کار می کنند وجود دارد. آنها باید به سوالات و ترس های خویشاوندان پاسخ دهند و از آنها حمایت عاطفی و عملی ارائه دهند. آنها باید با همکاران خود جفت شوند تا اطمینان حاصل شود که افراد نیازمند به توالت می توانند این کار را به صورت حمایتی و بدون فشار انجام دهند. آنها باید داروها را دور بزنند ، زیرا می دانند که داروها زمان خاصی دارند و برای اطمینان از اینکه فرد درد ندارد ، لازم است. آنها همچنین باید 20 دقیقه یا بیشتر برای هر سه فردی که برای خوردن و آشامیدن نیاز به حمایت دارند ، صرف کنند تا تجربه ای لذت بخش داشته باشد ، و باید بیمار را از تئاتر پذیرایی کنند و راحتی و ایمنی او را تضمین کنند. مراقبت خوب این است که پرستاران همه این کارها را انجام دهند.

کارهای زیادی را می توان برای بهبود وضعیت افراد مسن انجام داد ، اما با پذیرش این امر ساده یا ساده نیست. مهارتها و دانش نیروی کار پرستاری نیاز به انعکاس جمعیت بیماران دارد.

اما آنچه برای اعضای کمیسیون حیاتی است این است که تشخیص دهند که مراقبت از افراد مسن ، داشتن وقت ، گوش دادن ، به اشتراک گذاشتن ، دادن است. و این تنها با داشتن نیروی کافی کافی تأمین می شود.

سولین جرام یک پرستار مشاور ، افراد مسن و مراقبت های متوسط ​​، خدمات بهداشتی جامعه شرقی برکشایر و رئیس گروه پرستاران مشاور جامعه سالمندان است.

پرستاری از سالمند در تهرانپارس

خدمات پرستاری در خانه تهران

پرستار سالمند در غرب تهران

خدمات پرستاری

پرستاری از سالمند

خدمات پرستاری در تهران

خدمات پرستاری در منزل

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل