متخصصان مراقبت های بهداشتی و پرستاران در موقعیت ایده آل قرار دارند که تفاوت را ایجاد کنند. Age UK گام های کلیدی را برای پرستاران تعیین کرده است:

به یاد داشته باشید که سلامت روانی به اندازه جسم اهمیت دارد. سعی کنید این عادت را داشته باشید که از سلامت احساسی افرادی که می بینید بپرسید.

به دنبال نشانه هایی باشید که نشان می دهد بیماران شما با سلامت روانی خود مشکل دارند.

مکالمه را شروع کنید. به نظر می رسد که ایجاد سلامت روان ناخوشایند باشد ، اما افراد مسن به ما می گویند که می خواهند از آنها سوال شود و صحبت کردن مفید است.

به زبان فکر کنید. افراد مسن را می توان با شرایطی مانند سلامت روانی و افسردگی کنار گذاشت. سعی کنید بیشتر از زبان غیر رسمی استفاده کنید

به یاد داشته باشید مشکلات سلامت روان در زندگی بعدی اجتناب ناپذیر نیست. با حمایت مناسب افراد مسن می توانند بهبود یابند.

زمینه و هدف: جمعیت سالمندان روز به روز در حال افزایش است. بنابراین توجه به وضعیت سلامت این گروه سنی برای ارتقاء سلامت و پیشگیری از بیماری ضروری است. بر این اساس داشتن یک تعریف واضح از مفهوم سلامتی در افراد مسن ضروری است.

مواد و روش ها: در این مطالعه ، یک مرور جامع و عمیق روایی با جستجوی پایگاه داده های ، با کلمات کلیدی “سلامت ، بهزیستی سالمندان ،” انجام شد. اندازه گیری سلامت ، ارزیابی سلامت و وضعیت سلامت “به همراه کلمات” سالمندان ، افراد مسن ، افراد مسن “بدون محدودیت سال.

خدمات پرستاری در منزل

یافته ها: رویکردهای اصلی در رابطه با مفهوم سلامت با توجه به ادبیات موجود ، مدلهای پزشکی و عملکردی بود. مدل پزشکی معتقد است که معاینه فیزیکی برای تعیین سلامت و رفاه سالمندان و نیازهای مربوط به سلامت آنها مورد نیاز است و مدل عملکردی نشان می دهد که موارد بیان شده توسط یک سالمند می تواند بهترین شاخص برای وضعیت سلامتی آنها و سیستمهای حمایتی مورد نیاز آنها باشد. به نشان داده شده است که درک سلامت افراد مسن یک شاخص جهانی و مفید است که سطح سلامت آنها را نشان می دهد و همچنین با اجزای اجتماعی و بیولوژیکی تعامل دارد.

نتیجه گیری: بررسی سلامت و بهزیستی در میان سالمندان ماهیت ذهنی بیشتری نسبت به سایر گروه های سنی دارد. در نتیجه ، بررسی رفاه در میان سالمندان نباید تنها به جنبه های پزشکی آن محدود شود.

رویکرد فردمحور ما ، مطابق با ابتکار دولت اسکاتلند برای تغییر شکل مراقبت از افراد مسن ، بر حمایت از افراد مسن برای زندگی مستقل و کامل در خانه و اجتماع محلی خود تا آنجا که ممکن است متمرکز شده است.

ما پیشنهاد می دهیم…

رویکردی که همیشه با موافقت با یک برنامه حمایتی شروع می شود که منحصر به فرد هر فرد است و نیازهای فردی و نتایج شخصی دلخواه آنها را در بر می گیرد. یک برنامه حمایتی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ارتباط با منابع محلی و شبکه های پشتیبانی

به حداکثر رساندن استقلال در خانه ، از جمله با دارو ، مراقبت های شخصی ، سلامتی و رفاه ، و محیط های مناسب

مدیریت امور مالی و دسترسی به مزایای مناسب

ایجاد و حفظ روابط با دوستان و خانواده

ماندن در فعالیت های اجتماعی و انتخاب تلاش برای کارهای جدید

ما این واقعیت را انکار نمی کنیم که بسیاری از افراد مسن دنیا را بیشتر گیج کننده و خسته کننده می دانند ، اما ما تمرکز خود را بر روی علایق ، نقاط قوت و رویاهای افراد که هنوز محقق نشده است ، انتخاب می کنیم.

هدف ما این است که …

از افراد مسن ساکن در سراسر اسکاتلند حمایت مبتنی بر جامعه و شخص محور ارائه دهید. اینجا درباره جانت بخوانید.

ما این کار را با …

سرسخت بودن و تسلیم نشدن از مردم. پزشکان آموزش دیده ما دارای تجربه و مهارت های قابل توجهی در ایجاد روابط حمایتی قوی و استقامت مثبت با مردم برای مشارکت در حمایت ها و فعالیت های اجتماعی هستند. نقش پرستاران سالمندی

طب سالمندی یک رشته پزشکی است که بر مشکلات سلامتی و بیماریهای سالمندان تمرکز دارد. بیماران مسن بیشتر از یک بیماری مزمن دارند. این پرستاران باید بتوانند از بیمارانی که سیستم ایمنی بدن آنها را ضعیف کرده و عملکردهای بدنی آنها را تضعیف کرده است ، مراقبت کنند. به طور معمول ، پرستاران سالمند RN هایی با لیسانس علوم پرستاری (BSN) هستند.

پرستاران سالمند در بیمارستان ها ، کلینیک ها ، خانه های سالمندان یا جوامع بازنشستگی کار می کنند. آنها همچنین مراقبت هایی را در خانه بیماران انجام می دهند. به عنوان یک پرستار سالمند ، ممکن است به بیماران مراقبت های پیشگیرانه ارائه دهید و همچنین در شرایطی مانند بیماری های قلبی ، سرطان ، آرتریت ، دیابت ، چاقی ، پوکی استخوان و آلزایمر به آنها کمک کنید. بیماران شما ممکن است در تختخواب خود دچار اختلال روانی باشند. آنها ممکن است از درد ناتوان کننده رنج ببرند.

برخی از مسئولیت های شما به عنوان یک پرستار سالمند عبارتند از:

ثبت علائم حیاتی

تجویز دارو

کمک به رعایت بهداشت روزانه

توسعه برنامه های تمرینی

انتقال بیماران به قرارهای مراقبت های بهداشتی

نکاتی برای کار با سالمندان

برخی از بیماران به دلیل مشکلات شناختی ، شنوایی یا بینایی ممکن است مشکل باشند یا پاسخگو نباشند. پرستاران باید راه هایی برای غلبه بر این موانع پیدا کنند.

پرستاری از سالمند در تهرانپارس

خدمات پرستاری در خانه تهران

پرستار سالمند در غرب تهران

خدمات پرستاری

پرستاری از سالمند

خدمات پرستاری در تهران

خدمات پرستاری در منزل

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل