سرسخت بودن و تسلیم نشدن از مردم. پزشکان آموزش دیده ما دارای تجربه و مهارت های قابل توجهی در ایجاد روابط حمایتی قوی و استقامت مثبت با مردم برای مشارکت در حمایت ها و فعالیت های اجتماعی هستند. نقش پرستاران سالمندی

طب سالمندی یک رشته پزشکی است که بر مشکلات سلامتی و بیماریهای سالمندان تمرکز دارد. بیماران مسن بیشتر از یک بیماری مزمن دارند. این پرستاران باید بتوانند از بیمارانی که سیستم ایمنی بدن آنها را ضعیف کرده و عملکردهای بدنی آنها را تضعیف کرده است ، مراقبت کنند. به طور معمول ، پرستاران سالمند هایی با لیسانس علوم پرستار هستند.

پرستاران سالمند در بیمارستان ها ، کلینیک ها ، خانه های سالمندان یا جوامع بازنشستگی کار می کنند. آنها همچنین مراقبت هایی را در خانه بیماران انجام می دهند. به عنوان یک پرستار سالمند ، ممکن است به بیماران مراقبت های پیشگیرانه ارائه دهید و همچنین در شرایطی مانند بیماری های قلبی ، سرطان ، آرتریت ، دیابت ، چاقی ، پوکی استخوان و آلزایمر به آنها کمک کنید. بیماران شما ممکن است در تختخواب خود دچار اختلال روانی باشند. آنها ممکن است از درد ناتوان کننده رنج ببرند.

برخی از مسئولیت های شما به عنوان یک پرستار سالمند عبارتند از:

ثبت علائم حیاتی

تجویز دارو

کمک به رعایت بهداشت روزانه

توسعه برنامه های تمرینی

انتقال بیماران به قرارهای مراقبت های بهداشتی

نکاتی برای کار با سالمندان

برخی از بیماران به دلیل مشکلات شناختی ، شنوایی یا بینایی ممکن است مشکل باشند یا پاسخگو نباشند. پرستاران باید راه هایی برای غلبه بر این موانع پیدا کنند.

درخواست پرستار متخصص در تهران

به عنوان مثال ، پرستارانی که با بیماران مبتلا به چالش های شناختی روبرو می شوند باید واضح و آهسته صحبت کنند و اطلاعات ضروری را تکرار کنند. پرستاران همچنین می توانند بروشور تهیه کنند تا موارد مورد بحث را به بیماران یادآوری کنند.

برای غلبه بر مشکلات شنوایی ، پرستاران باید سر و صدای پس زمینه را محدود کنند ، بدون داد و فریاد بلند صحبت کنند و هنگام صحبت با بیمار روبرو شوند. پرستاران می توانند با تهیه جزوات قابل خواندن یا ارائه اطلاعات در قالب صوتی به بیماران ، به چالش های بصری آنها پاسخ دهند. مطالب خواندن باید با متن سیاه و در زمینه سفید باشد. اندازه ایده آل فونت 18 نقطه با فاصله زیاد بین خطوط متن است. علاوه بر این ، این مواد خواندنی باید روی کاغذ ساده چاپ شوند تا از تابش خیره کننده روی کاغذ با سطح براق جلوگیری شود.

بیماران مبتلا به مشکلات مربوط به سن

در اینجا چند نمونه از مشکلات مربوط به سن که پرستاران هنگام کار با افراد مسن با آن روبرو می شوند ، آورده شده است:

افسردگی

عوارض جانبی داروها

سوء تفاهم های پزشکی

مسائل پایان عمر

از دست دادن عزت

پرستار متخصص شبانه روزی

بیماران مسن زمانی دچار افسردگی می شوند که کاهش سلامت آنها مستلزم مهاجرت به مراکز پرستاری باشد. آنها ممکن است احساس بیهودگی داشته باشند و انگیزه کافی را نشان ندهند. اگر افراد مسن به تنهایی در خانه زندگی کنند ، ممکن است به دلیل فقدان حمایت اجتماعی و تعامل ، احساس انزوا کنند.

هنگامی که بیماران مسن دچار افسردگی می شوند ، ممکن است بر سلامت آنها تأثیر بگذارد. علائم افسردگی شامل خستگی مداوم ، کاهش وزن ، عدم رعایت بهداشت شخصی و تغییر در الگوی خواب و اشتها می شود. پرستاران می توانند با ایجاد پیاده روی های معمول ، ایجاد برنامه غذایی و ترویج رژیم غذایی سالم از افسردگی در بیماران مسن جلوگیری کنند. آنها می توانند به بیماران پیشنهاد کنند که به سرگرمی هایی مانند بافتن یا نقاشی بپردازند و با خانواده ، دوستان و همسایگان دیدار کنند. همچنین ممکن است بیمار برای مشاوره یا دارو به یک متخصص بهداشت روانی نیاز داشته باشد.

بسیاری از اوقات ، بیماران مسن از چندین دارو استفاده می کنند. هنگامی که پرستاران با بیماران جدید ملاقات می کنند ، ضروری است که آنها دریابند که بیماران چه نوع داروهایی مصرف می کنند. پرستاران باید از داروهای بیمار آگاه باشند بنابراین هیچ عوارض جانبی یا عوارضی برای نسخه جدید ایجاد نمی شود.

اگر پرستار مراقبت های بهداشتی در منزل هستید ، قرارداد کتبی ضروری است. این یک اقدام احتیاطی است تا شما را از هرگونه سوء تفاهم در مورد سطح مراقبت شما ، غرامت و برنامه خدمات محافظت کند. شما باید با خانواده ملاقات کنید تا درباره مراقبت از بیمار صحبت کرده و اطلاعات پزشکی را جمع آوری کنید.

 

پرستاری از سالمند در تهرانپارس

خدمات پرستاری در خانه تهران

پرستار سالمند در غرب تهران

خدمات پرستاری

پرستاری از سالمند

خدمات پرستاری در تهران

خدمات پرستاری در منزل

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل