10 نکته مهم در مراقبت از بیماران سالمند

در حالی که 10 نکته زیر برای مراقبت از بیماران مسن ممکن است زمان بر به نظر برسد ، می تواند بازده طولانی مدت قابل توجهی را در نتایج مثبت بیمار ایجاد کند.

نکته 1: با زبان بدن مناسب شروع کنید

یک موقعیت نشسته مستقیماً در مقابل بیمار با کاهش حواس پرتی و ارسال پیامی که ارائه دهنده مراقبت به طور کامل بر روی مشتری متمرکز کرده است ، ارتباط را بهبود می بخشد. حفظ تماس چشمی نیز مهم است ، زیرا این امر توجه آنها را جلب می کند و به بیماران در رمزگشایی نشانه های صورت کمک می کند.

نکته 2: صبور باشید

ارائه دهندگان مراقبت باید هنگام درمان با سالمندان صبور باشند. گاهی اوقات ، ارائه دهندگان مجبور می شوند قبل از اینکه بیمار پیام را به طور کامل درک کند ، چندین بار صحبت های خود را تکرار کنند. اگر برقراری ارتباط نیاز به تکرار بیش از حد دارد ، ارائه دهندگان مراقبت باید گفتار خود را کند کرده و واضح تر صحبت کنند تا زمانی که مشتری بتواند درک کند. همچنین ممکن است بیماران مسن زمان بیشتری را صرف مکالمه کنند.

نکته 3:

احترام مناسب را نشان دهید

در حالی که بسیاری عبارت “به بزرگان خود احترام بگذارید” را شنیده اند ، احساس در طول درمان ضروری است. ارائه دهندگان باید به خاطر داشته باشند که مشتریان بزرگتر ممکن است نظرات متفاوتی در مورد موضوعات معاصر داشته باشند. به رسمیت شناختن تجربیات متنوع ارائه شده توسط سالمندان بسیار مهم است. این شناخت می تواند به شکاف نسل ها در طول ارتباط کمک کند.

نکته 4: گوش دادن فعال را تمرین کنید

هنگام درمان سالمندان ، مهم است که به طور فعال به سخنان آنها گوش دهید و به خاطر داشته باشید که هر دو طرف ممکن است در بیان ایده ها به یکدیگر مشکل داشته باشند. ارائه دهندگان مراقبت همچنین باید از زبان بدن ، مانند سر تکان دادن مثبت ، برای تأیید دریافت ارتباطات بدون قطع مشتری استفاده کنند. اگر ارائه دهنده مراقبت نتواند بفهمد بیمار چه می خواهد بگوید ، باید س questionsالات واضح تری بپرسد.

نکته 5: ایجاد رابطه

برای ایجاد ارتباط بیمار ، سازمان های بهداشتی باید اطمینان حاصل کنند که همه پرسنل تعاملات مثبت ایجاد می کنند. این کار با هر کارمندی شروع می شود که با مشتریان مواجه می شود و خود را به درستی معرفی می کند و ترجیحات نام بیماران را پیدا می کند. چندین بار صداگذاری نامهای دلخواه مشتریان باعث ایجاد آشنایی می شود و زمینه را برای مشارکت بیماران در برنامه ریزی سلامتی فراهم می کند. رابطه قوی همچنین تصور کلی مثبت از سازمان را برای مشتریان ایجاد می کند.

نکته 6:

صداقت را نشان دهید

در طول بازدیدها ، ارائه دهندگان مراقبت باید سوالات مناسبی را در مورد شرایط زندگی و محافل اجتماعی مراجعه کنندگان بپرسند. بسیار مهم است که ارائه دهندگان مراقبت نقش فرهنگ و باورهای مشتری را در درمان ایفا کنند. این درک ، تصمیم گیری مشترک را تسهیل می کند. علاوه بر سواد فرهنگی ، مهم است که هنگام ارائه توصیه ها از مفروضات مربوط به سن جلوگیری کنید.

نکته 7: چالش های حسی را بشناسید

حواس پرتی ، مانند همراهی با مراقبین ، اختلالات شناختی یا کاهش شنوایی ، می تواند ارتباط را دشوار کند. تقریباً یک سوم سالمندان بالای 65 سال دارای مشکلات شنوایی هستند و یک چهارم سالمندان بالای 75 سال نیز مشکلات بینایی را گزارش کرده اند. بیماری ها بر روی هر بیمار متفاوت و درجات مختلف تأثیر می گذارد. مهم است که ارائه دهندگان مراقبت این شرایط را در چارچوب حفظ کنند.

نکته 8: اطمینان از راحتی

آسایش جسمی هم برای بیماران و هم برای اعضای خانواده آنها مهم است. تسکین ناراحتی های جسمی باعث کاهش حواس پرتی در طول درمان می شود. حفظ آسایش برای بیماران مسن می تواند دشوار باشد ، به ویژه برای افرادی که دارای بیماری های متعدد هستند. ارائه دهندگان مراقبت می توانند با حرکات ساده ، مانند ارائه یک پتو یا ژاکت به مشتریان سرد ، راحتی بیمار را تضمین کنند.

نکته 9: از زبان ساده استفاده کنید

با افزایش سن ، فیزیولوژی آنها به طور قابل توجهی تغییر می کند. مشتریان بزرگتر ممکن است شنوایی ، بینایی یا حافظه کوتاه مدت یا بلند مدت خود را از دست بدهند ، و این نحوه جذب و پردازش اطلاعات را تغییر می دهد. استفاده از زبان ساده درک مفاهیم جدید را برای مشتریان ارشد آسان می کند.

نکته 10: همدلی را نشان دهید

همدلی صادقانه باعث ایجاد رابطه می شود. بیماران باید احساس کنند که ارائه دهندگان مراقبت نگرانی های خود را درک کرده و با آنها شناسایی می کنند. برای انتقال این احساس ،چگونه پرستاران می توانند از سلامت روانی افراد مسن حمایت کنند

مراقبت از سلامت روان ما در هر سن و سالی مهم است ، اما برای بسیاری از افراد مسن صحبت در مورد سلامت روان و دسترسی به حمایت می تواند دشوارتر باشد. Age UK در سال جدید کمپینی را برای آگاهی از مشکلاتی که برخی از افراد مسن با آن روبرو می شوند ، راه اندازی می کند و در زیر ، شارلوت لینچ ، مدیر سیاست در Age UK ، درباره نحوه قرارگیری پرستاران در حمایت از افراد مسن با سلامت روانی بحث می کند.

پرستاری از سالمند در تهرانپارس

خدمات پرستاری در خانه تهران

پرستار سالمند در غرب تهران

خدمات پرستاری

پرستاری از سالمند

خدمات پرستاری در تهران

خدمات پرستاری در منزل

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل