حتی افراد مسنی که برای مراقبت خود برنامه ریزی می کنند ممکن است به کمک های اضافی از متخصصان دارای مجوز و آموزش دیده سالمند نیاز داشته باشند. این متخصصان به عنوان مدیران مراقبت های سالمندی شناخته می شوند و با افراد مسن و خانواده های آنها همکاری می کنند تا برنامه های مراقبت طولانی مدت را تدوین کنند و همچنین خدماتی را که سالمندان ممکن است روزانه به آنها نیاز داشته باشند توصیه و ارائه دهند.

به گزارش NIA ، مدیران مراقبت های سالمندی وظایفی مانند ارزیابی نیازهای مراقبت از خانه و ملاقات با منزل را انجام می دهند. افراد مسن و عزیزانشان می توانند با استفاده از اداره در Aging’s Eldercare Locator ، مدیر مراقبت های سالمندی را پیدا کنند. NIA می گوید که از آنجا که سالمندان نیازهای بهداشتی منحصر به فردی دارند ، بسیار مهم است که آنها و خانواده هایشان از مدیران بالقوه مراقبت های سالمندی برای مجوز ، تجربه و آموزش اضطراری تحقیق کنند.

مراقبت از سالمندان: منابع برای دوستان و خانواده ها

منابع اضافی برای دوستان و خانواده افراد مسن در دسترس است تا اطمینان حاصل شود که آنها بهترین مراقبت را دریافت می کنند. خانواده ها ممکن است شاهد کاهش سلامت سالمند باشند و از خدمات موجود و نحوه ارائه بهترین مراقبت بی اطلاع باشند.

یک مساله رایج مراقبت از سالمند هزینه است. کریس تیلور که برای رویترز می نویسد ، در مورد یک مطالعه مالی جنورث بحث می کند که نشان می دهد “به ویژه برای خانه های سالمندان ، هزینه ها می تواند نجومی باشد. یک مطالعه جدید از آنها نشان داد که یک اتاق خصوصی در خانه سالمندان به طور متوسط ​​267 دلار در روز یا 8121 دلار در ماه است که 5.5 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. اتاق های نیمه خصوصی نیز به طور متوسط ​​7148 دلار در ماه عقب نیستند.

دوستان و خانواده ها می توانند برای آمادگی برای این چالش های مالی برنامه ریزی کنند. تیلور توصیه می کند که یک موجودی مالی تهیه کنید ، که در آن خانواده سهام ، حقوق بازنشستگی ، صندوق بازنشستگی یا سایر سرمایه گذاری هایی را که می تواند برای پرداخت هزینه های سالمند استفاده شود ، یادداشت می کند. علاوه بر این ، او می نویسد که چگونه اعضای خانواده می توانند با ترتیب قرارهای بیمارستانی یا کمک در انجام وظایف و تحقیق در مورد گزینه های احتمالی بیمه یا برنامه درمانی ، از عزیزان خود مراقبت کنند.

دوستان و خانواده ها همچنین می توانند یک سرپرست خانگی استخدام کنند. بسته به نیاز ، انواع مختلفی از مراقبین در دسترس هستند ، اما AARP خاطرنشان می کند که این مراقبین می توانند شامل دستیاران سلامت خانه باشند که وضعیت بیمار را زیر نظر دارند و پرستاران ثبت شده که می توانند کارهای پزشکی پیشرفته تری مانند تجویز داروها را انجام دهند. وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده همچنین فهرستی از منابع مراقبتی را برای افرادی که سوالی دارند یا در تلاش برای ارائه مراقبت کافی هستند ارائه می دهد.

مراقبت از سالمندان: منابع برای مقامات بهداشتی

حتی باتجربه ترین پزشکان در زمینه ارائه خدمات سالمندی می توانند با چالش هایی روبرو شوند. افراد مسن می توانند کم شنوایی یا اختلال عملکرد شناختی را تجربه کنند که منجر به خرابی ارتباط و عدم اعتماد می شود.

NIA هنگام درمان بیماران مسن ، دستورالعمل هایی را برای پرستاران و پزشکان ارائه می دهد. این نکات شامل استفاده از فرم مناسب آدرس (اشاره به بیماران توسط آقای ، خانم ، و غیره) است.

ارتباط م betweenثر بین ارائه دهندگان و بیماران آنها ، نتایج مثبت بیمار را تسهیل می کند. هنگام مراقبت از بیماران سالمند ، این ممکن است شامل ارائه برخی مسائل باشد. بیماران مسن ممکن است شرایط متعددی داشته باشند ، مانند کم شنوایی ، اختلال بینایی ، زوال عقل یا بیماری آلزایمر. علاوه بر این ، ممکن است ارائه دهندگان به موضوعات حساس مانند مراقبت از پایان عمر بپردازند.

هنگام درمان افراد مسن ، مهم نیست که در مورد توانایی بیماران فرضیه ای انجام دهید و برای درک شرایط و شرایطی که مختص هر مراجعه کننده است وقت بگذارید. بیماران ممکن است از اختلالات مربوط به سن رنج ببرند یا نداشته باشند. چندین راهنمایی برای مراقبت از بیماران مسن می تواند به پزشکان بزرگسالان در زمینه پیراپزشکی کمک کند تا به طور م serveثر به بیماران خود خدمت کنند. افرادی که علاقمند به تبدیل شدن به پزشکان پرستار پیشرفته ، مدیران خدمات پزشکی یا بهداشتی ، افسران ارشد پرستاری یا محققان پرستار هستند ، باید مدرک کارشناسی ارشد پرستاری را برای آماده سازی برای مشاغل آینده خود در نظر بگیرند.

پرستاری از سالمند در تهرانپارس

خدمات پرستاری در خانه تهران

پرستار سالمند در غرب تهران

خدمات پرستاری

پرستاری از سالمند

خدمات پرستاری در تهران

خدمات پرستاری در منزل

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل