هنگام درخواست برای آموزش پرستاری، هرگونه تجربه مراقبت یا کار با افراد (به عنوان مثال در خانه مراقبت یا آسایشگاه) می تواند مفید باشد.

مهارت های کلیدی برای پرستاران

سلامتی و تناسب اندام

طبیعت دلسوز و دلسوز

کار تیمی عالی و مهارت های مردمی

مهارت های مشاهده ای

توانایی استفاده از ابتکار عمل

توانایی مقابله با موقعیت های هیجانی و تحت فشار

مهارت های ارتباطی کلامی و نوشتاری

تاب آوری

استقامت

خدمات پرستاری شبانه روزی

اکثر مردم تصوری از کاری که پرستاران انجام می دهند دارند. این احتمال وجود دارد که در مقطعی از زندگی خود پرستاری را در حال عمل دیده باشید و بتوانید چند کار را به تصویر بکشید. اما حتی با وجود اینکه عموم مردم با تصویر یک پرستار آشنا هستند، برخی تصورات غلط بزرگ در مورد وظایف شغلی پرستاری وجود دارد.

سوزان پاسلی، MS، BSN، RN و معاون پرستاری در Bravado Health می‌گوید: «واقعیت این است که وظایف یا مهارت‌ها تنها بخش کوچکی از پرستاری هستند و واقعاً ابزاری برای رسیدن به هدف هستند. “من فکر می کنم ماهیت واقعی پرستاری تفکر انتقادی است که برای درک آنچه از نظر فیزیولوژیکی و ذهنی برای بیمار اتفاق می افتد، چرا شما وظایف مختلف را انجام می دهید و نتایج پیش بینی شده در مقابل واقعی چیست.”

اگر قبلاً به پرستاری توجه کرده‌اید، ممکن است بدانید که این یکی از مورد اعتمادترین حرفه‌های موجود است و طبق دفتر آمار کار (BLS) بسیار سریع‌تر از حد متوسط ​​در حال رشد است. هر روز برای بیماران خود انجام دهند. ما از پرستاران خواستیم وظایف پرستاری را که اکثر مردم درباره آن بی‌اطلاع هستند، توضیح دهند تا پشت صحنه این حرفه تاثیرگذار را بهتر ببینیم.

پاسخ سوالات دانشکده پرستاری خود را در یک جلسه اطلاعات پرستاری دریافت کنید

جای خود را رزرو کنید

وظیفه پرستاری که شاید نمی دانستید در شبانه روز چه کاری می کند

پرستاران خیلی بیشتر از مصرف مواد حیاتی و تجویز دارو انجام می دهند. درباره نقش فوق العاده همه کاره این ابرقهرمانان در اسکراب ها در هر شیفت کاری بیشتر بدانید.

  1. توجه به بی نظمی ها و مشکلات

پرستاران پیشتاز تغییرات در علائم بیمار هستند. ارزیابی‌های رسمی و غیررسمی که آن‌ها انجام می‌دهند به آنها صندلی‌های ردیف جلو را برای موقعیت خاص هر بیمار می‌دهد. آنها هر گونه تغییری را مشاهده می کنند، با دانستن اینکه کدام علائم ممکن است مورد انتظار باشد و کدام نشانه های یک مشکل عمیق تر است. آملیا رابرتز، BSN، RN و مالک The Business of Nursing می گوید: “من فکر نمی کنم مردم نقش حیاتی پرستاران در تیم مراقبت را درک کنند.”

زمانی که آزمایشگاه‌ها و سایر نتایج به دست می‌آیند، آنها را بررسی می‌کنیم، تصمیم می‌گیریم و نگرانی‌های خود را به بقیه تیم مراقبت اطلاع می‌دهیم.» رابرت می‌گوید که از اینکه چقدر برای پیشنهادات در تشخیص و برنامه‌ریزی مراقبت به او اعتماد می‌شد، شگفت‌زده شده بود.

“در حالی که پرستاران تشخیص پزشکی نمی دهند، ما از داده های بیمار برای تصمیم گیری مراقبتی به طور مداوم استفاده می کنیم. وقتی با یک پزشک در مورد نگرانی تماس می گیرید، پزشک معمولاً پیش بینی می کند که شما نیز توصیه ای برای نحوه ادامه کار داشته باشید.

به صورت روزانه، این به معنای توجه دقیق به بیماران است. Kayla Valiquette، BSN، RNC-NIC و هماهنگ‌کننده تحقیقات و آموزش در Bravado Health می‌گوید که در ارزیابی‌ها و حتی پیش‌بینی راه‌هایی برای راحت‌تر کردن بیماران ضروری است. “یک نوزاد نمی تواند به شما بگوید که آیا مشکلی وجود دارد یا خیر، اما شما می توانید در طول ارزیابی نشانه های ظریف را دریافت کنید و زودتر چیزی را تشخیص دهید.”

  1. تدریس

والیکت می گوید: «انتظار نداشتم که معلم هم باشم. “نیاز فوق العاده ای برای آموزش بیمار و خانواده وجود دارد – که کاملاً منطقی است زیرا آنها باید بدانند که چگونه از خود یا اعضای خانواده پس از بازگشت به خانه مراقبت کنند.”

پرستاران به طور منظم به دیگران در مورد بیماری، روش‌ها و علائمی که در محیط مراقبت‌های بهداشتی تجربه می‌کنند، و همچنین برنامه مراقبتی خود را پس از ترک آموزش می‌دهند.

والیکت می‌گوید: «در NICU (بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان)، آموزش‌های زیادی در مورد شیردهی، دستگاه‌های پزشکی، تجویز دارو، تغذیه، خواب نوزاد و ایمنی صندلی ماشین، حمام کردن و انتظارات رشدی ارائه کردم.

Valiquette اضافه می کند که بیماران می توانند با رژیم های مراقبتی بسیار پیچیده به خانه بروند و خانواده باید برای رسیدگی به همه اینها قدرت داشته باشد.

پرستاری از سالمند در تهرانپارس

خدمات پرستاری در خانه تهران

پرستار سالمند در غرب تهران

خدمات پرستاری

پرستاری از سالمند

خدمات پرستاری در تهران

خدمات پرستاری در منزل

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل