چه کسی می تواند از خانه بچه نگهداری کند؟

اکثر دولتها قوانین یا الزامات خاصی در مورد پرستار بچه ندارند. به طور معمول آنها تحت همان دستورالعمل های عمومی سایر ارائه دهندگان مراقبت از کودکان مانند اپراتورهای مهد کودک ، معلمان و دیگران قرار می گیرند.

به طور کلی ، من توصیه می کنم که پرستاران بچه سعی کنند خود را با همان استانداردهای قانونی که برای مراقبت های روزانه در منطقه خود مورد نیاز است ، رعایت کنند.

مسلماً تعداد زیادی پرستار بچه وجود دارد که بدون مجوز یا کاغذبازی مناسب خدمات غیرقانونی ارائه می دهند. در حالی که احتمال گرفتار شدن بسیار کم است ، به خصوص اگر فقط برای اعضای خانواده یا دوستان خود از بچه مراقبت می کنید ، این خطر وجود ندارد. تنها چیزی که لازم است یکی از والدینی است که شما برای مراقبت از آنها به عنوان هزینه فرزندان بابت مالیات آنها از فرزند خود نگهداری می کنید تا مقامات به شما علاقه مند شوند.

آیا در ایران محدودیت هایی برای نگهداری بچه در خانه وجود دارد؟

درایران ، تنها محدودیت واقعی برای نگهداری و مراقبت از کودکان بدون مجوز تعداد کودکانی است که می توانید آنها را تماشا کنید. شما فقط می توانید از 5 یا کمتر از کودکان زیر 6 سال مراقبت کنید و باید هر یک از فرزندان خود را در این مبلغ لحاظ کنید. همچنین نمی توانید بیش از 2 کودک زیر 2 سال را در یک زمان معین نگهداری کنید.

در ایران ، همه چیز پیچیده تر می شود. قوانین و قوانین متعددی برای هر ایالت وجود دارد که از شهر به شهر دیگر بسیار متفاوت است. اگرچه نگهداری از کودکان مشاغل جدیدی نیست ، اما درآمد بالقوه و همچنین جنبه های فنی آن در سال های اخیر به طور تصاعدی افزایش یافته است. تقاضا برای افراد واجد شرایط و قابل اعتماد برای نظارت و تعامل با کودکان هر روز در حال افزایش است. این خدمات به طور کلی یا در محل اقامت مشتری ارائه می شود ، اما می تواند در هتل ها ، مکان های رویداد یا در خانه پرستار کودک ارائه شود. هزینه های افتتاح مشاغل نگهداری از کودکان چقدر است؟

صرف نظر از نحوه ایجاد مشاغل جدید ، هزینه های راه اندازی بسیار کم است. حمل و نقل قابل اطمینان مهمترین عامل موفقیت شرکت شما است. این هزینه به احتمال زیاد نوسان خواهد کرد ، بنابراین تا جایی که ممکن است مقداری از درآمد خود را پس انداز کنید. یک وب سایت بزرگترین سرمایه گذاری اولیه شما خواهد بود. لزوماً نباید فانتزی باشد ، اما یک وب سایت به کمپین بازاریابی شما کمک می کند. قبل از بحث در مورد ایجاد سایت با توسعه دهنده ، خدمات آنلاین را که می خواهید به مشتریان خود ارائه دهید در نظر بگیرید.

هزینه های جاری برای مشاغل نگهداری از کودکان چقدر است؟

مانند هزینه های راه اندازی ، هزینه های بسیار کمی در راه اندازی مشاغل مراقبت از کودک وجود دارد. وب سایت شما باید به درستی نگهداری شود و به عنوان یک رژیم استاندارد به روز شود. از آنجا که شما به طور منظم در حال رفت و آمد هستید ، هزینه سوخت و نگهداری خودرو باید به صورت ماهانه تعیین شود. اگر از پرستاران کودک دیگر استفاده می کنید ، برای کاهش هزینه های جاری خود ، آنها را به عنوان یک کارگر آزاد بپردازید. گذشته از هزینه های مربوط به رفت و آمد ، بزرگترین هزینه های تجاری شما بیمه تجارت و استراتژی بازاریابی خواهد بود.

بازار هدف کیست؟

خانواده ها و والدین شاغل ، از افراد مرفه تا طبقه متوسط ​​، مخاطبان اصلی شما خواهند بود. به طور کلی ، مشتریان شما به دنبال ایجاد یک رابطه طولانی مدت با یک مراقب مورد اعتماد و قابل اعتماد هستند.

کسب و کار پرستاری کودک چگونه درآمد دارد؟

این تجارت از هر کار تکمیل شده پرستاری کودک درآمد کسب می کند.

چقدر می توانید از مشتریان هزینه بگیرید؟

متوسط ​​دستمزد ساعتی در کشور برای نگهداری از کودک 13.97 دلار است. هزینه های شما باید بسته به عوامل مختلفی متفاوت باشد ، مانند: تعداد فرزندان ، سن کودکان ، نیازها یا دستورالعمل های خاص و مدت زمانی که خدمات شما مورد نیاز است. هزینه ها معمولاً با نرخ ساعتی ، هزینه ثابت یا به ازای هر کودک تعیین می شود.

کسب و کار نگهداری از کودکان چقدر می تواند سود داشته باشد؟

در حالی که شما تنها پرستار بچه در کارکنان هستید ، سود شما محدود خواهد بود. اگر شما 15 دلار در ساعت هزینه می کنید و می توانید چهل و پنج ساعت در هفته از کودک خود نگهداری کنید ، سود شما 2700 دلار ، منهای هزینه ، در ماه خواهد بود. برای هر کارمندی که استخدام می کنید ، سود شما به صورت تصاعدی افزایش می یابد.

چگونه می توانید کسب و کار خود را سودآورتر کنید؟

نکات زیر می تواند به بهبود سودآوری برای مشاغل جدید شما کمک کند:

بر خدمات آنلاین خود تمرکز کنید. بسیاری از مصرف کنندگان تقریباً برای همه چیز به اینترنت مراجعه می کنند ، از جمله تحقیق در مورد گزینه های مراقبت از کودک خود. این همچنین دسترسی شما را افزایش می دهد و به شما این امکان را می دهد تا در هر کجا که پرستار بچه دارید ، به مشتریان خدمات ارائه دهید.

افتتاح یک مرکز نگهداری از کودکان را در نظر بگیرید. در حالی که هزینه سربار بیشتر خواهد بود ، این به شما این فرصت را می دهد که همزمان چندین مشتری را انتخاب کنید.

ارائه دوره های آنلاین و حضوری. این می تواند شامل ایمنی استاندارد ، CPR و کمک های اولیه باشد.

تحقیقات نشان می دهد که والدین مایلند قبل و بعد از مدرسه و برای نشستن های آخرین دقیقه پول بیشتری بپردازند. در آن زمانها خود را در دسترس قرار دهید.

مدرک تحصیلی اولیه و افرادی که دارای دانش آموزش پیش دبستانی هستند اغلب دستمزد بالاتری دریافت می کنند. اگر این دانش را ندارید ، سعی کنید دیگران را استخدام کنید.

ستخدام-پرستار-موسسات-شرق-تهران

پرستاری-از-سالمند-در-تهران-پارس

خدمات-پرستاری-در-خانه-تهران

پرستار-سالمند-در-غرب-تهران

خدمات-پرستاری