استفاده از مراقبت از کودک در خانه خود به این معنی است که فردی برای نگهداری از کودک یا فرزندان خود به خانه شما می آید. این ممکن است فقط برای یک عصر یا به عنوان یک ترتیب مراقبت تمام وقت باشد. این نوع مراقبت ها توسط ایالت ها تنظیم نمی شوند. با این حال ، در برخی از ایالت ها ، خانواده هایی که مراقبت در خانه های خود را انتخاب می کنند ممکن است از طریق صندوق توسعه و مراقبت از کودکان (CCDF) واجد شرایط کمک مالی باشند. اگر کودکی کمک مالی دریافت کند ، الزاماتی برای ارائه دهنده مراقبت از کودک وجود دارد. با آژانس کمک به مراقبت از کودکان در ایالت خود مشورت کنید که آیا واجد شرایط دریافت کمک مالی هستید یا خیر و آیا شرایطی وجود دارد که ارائه دهندگان باید از آن تبعیت کنند.

نکاتی برای انتخاب این نوع مراقبت ها

بسیار مهم است که منابع ، آموزش و تجربه ارائه دهنده خود را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده شما در زمینه کمک های اولیه و CPR آموزش دیده است. همچنین می خواهید مطمئن شوید که مراقب شما در مورد خواب ایمن ، دادن دارو به کودکان و رشد کودک آموزش دیده است. در مورد 12 آموزش بهداشت و ایمنی که همه بزرگسالان مراقبت از کودکان باید انجام دهند بیشتر بدانید.

بررسی پیشینه ارائه دهنده احتمالی خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار با پلیس ایالت خود تماس بگیرید.

درباره خواسته ها و اعتقادات خود در مورد تغذیه ، نظم و انضباط ، خواب ایمن ، مدت زمان اکران و فعالیت ها حتماً با ارائه دهنده خود صحبت کنید تا اطمینان حاصل کنید که در مورد نحوه مراقبت از کودک خود در شرایطی که شما در آنجا نیستید به توافق می رسید.

بحث کنید که چگونه شما و سرپرست کودک می توانید از یادگیری کودک خود پشتیبانی کنید. برای برنامه ریزی و ارائه فعالیتهای یادگیری با هم کار کنید.

بهتر است با ارائه دهنده خود قرارداد کتبی داشته باشید. این سند باید شامل موضوعات مهمی باشد ، از جمله ساعاتی که مراقبت ارائه می شود ، نرخ ها ، هزینه ها و سیاست های بیماری. همچنین سایر کارهایی که از ارائه دهنده خدمات انتظار می رود انجام شود ، مانند خانه داری سبک. درباره موارد توصیه شده که باید در قرارداد مراقبت از کودکان گنجانده شود ، بیشتر بخوانید.

چرا خانواده ها این نوع CareBoy و دختران را انتخاب می کنند که با زمین بازی می کنند

خانواده ها ممکن است استفاده از مراقبت در خانه خود را انتخاب کنند زیرا معتقدند فرزندانشان در خانه خود احساس امنیت بیشتری می کنند. بعضی از خانواده ها این نوع مراقبت را راحت تر می دانند ، خصوصاً اگر والدین ساعات مختلفی مانند شیفت دوم یا سوم را کار می کنند یا باید قبل از باز شدن سایر تنظیمات مراقبت در محل کار خود باشند.

این نوع مراقبت ها ممکن است انعطاف پذیرتر باشد و برای خانواده هایی که به صورت تمام وقت یا منظم به مراقبت از کودک احتیاج ندارند مناسب باشد.

اگر در خانواده چند فرزند وجود داشته باشد ، این نوع مراقبت از کودک ممکن است مقرون به صرفه تر از سایر مراقبت ها باشد.

این متن از مطالبی که در اصل توسط كمك مراقبت از كودك آگاه از آمریكا # 90LH002 برای وزارت بهداشت و خدمات انسانی ، اداره كودكان و خانواده ها (ACF) ، دفتر مراقبت از كودكان (OCC) ایجاد شده است ، اقتباس شده است.

اگرچه نگهداری از بچه ها یک کار تجاری جدید نیست ، اما در سال های اخیر توانایی کسب درآمد و همچنین جنبه های فنی تجارت به طور چشمگیری افزایش یافته است. تقاضا برای افراد واجد شرایط و قابل اعتماد برای نظارت و تعامل با کودکان روزانه در حال افزایش است. این خدمات معمولاً در محل اقامت مشتری ارائه می شود ، اما می تواند در هتل ها ، مکان های برگزاری مراسم یا در خانه پرستار کودک ارائه شود.

آماده تشکیل LLC خود هستید؟ خدمات تشکیلات Top LLC را بررسی کنید.

بیاموزید که چگونه کسب و کار نگهداری از کودکان خود را راه اندازی کنید و آیا این کار مناسب شما است.

با دنبال کردن این 9 مرحله تجارت پرستاری کودک را شروع کنید:

شما ایده کامل کسب و کار را پیدا کرده اید و اکنون آماده هستید که گام بعدی را بردارید. راه اندازی مشاغل بیشتر از ثبت آن در دولت است. ما این راهنمای ساده برای شروع تجارت پرستار کودک شما را ارائه داده ایم. این مراحل اطمینان حاصل می کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شده ، به درستی ثبت شده و از نظر قانونی مطابقت دارد.

موسسه پرستاری در تهران

مرحله 1: تجارت خود را برنامه ریزی کنید

یک برنامه مشخص برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین ضروری است. این به شما کمک می کند مشخصات کسب و کار خود را ترسیم کرده و موارد ناشناخته را کشف کنید. چند موضوع مهم برای در نظر گرفتن:

هزینه های راه اندازی و هزینه های جاری چیست؟

بازار هدف شما کیست؟

چقدر می توانید از مشتری شارژ بگیرید؟

نام تجاری خود را چه می گذارید؟

خوشبختانه ما بسیاری از این تحقیقات را برای شما انجام داده ایم.

هزینه های افتتاح مشاغل نگهداری از کودکان چقدر است؟

صرف نظر از چگونگی ساختار کسب و کار جدید ، هزینه های شروع بسیار کم است. حمل و نقل مطمئن در موفقیت شرکت شما مهم است. این هزینه به احتمال زیاد نوسان خواهد داشت ، بنابراین تا جایی که امکان دارد مقداری درآمد را در پس انداز نگه دارید. یک وب سایت بزرگترین سرمایه اولیه شما خواهد بود. لازم نیست که فانتزی باشد ، اما یک وب سایت به کمپین بازاریابی شما کمک می کند. قبل از بحث در مورد ساخت سایت با یک توسعه دهنده ، خدمات آنلاین را که می خواهید به مشتریان خود ارائه دهید در نظر بگیرید.

دو هزینه اصلی که یک پرستار کودک خواهد داشت حمل و نقل و بازاریابی است. هزینه بنزین ممکن است به طور متوسط ​​15 دلار در هفته باشد ، یا شاید شما از حمل و نقل عمومی استفاده کنید ، هزینه ای که ممکن است هفته ای 20 دلار باشد. از طرف دیگر ، بازاریابی می تواند به سادگی یک وب سایت و تبلیغات رسانه های اجتماعی باشد. هزینه یک وب سایت برای طراحی ، توسعه ، میزبانی ، ثبت دامنه و غیره 500 دلار یا بیشتر است.

نگهداری سالمند

پرستاری سالمند

پرستار از سالمند ارزان

پرستاری سالمند در منزل  

نگهداری ازسالمند در خانه

نگهداری از سالمند بیمار

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل تهران