عوارض در افراد مسن پس از جراحی ستون فقرات به دلیل وخیم شدن شرایط سلامتی و عملکرد بدن کاهش یافته از استفاده برای مدت طولانی ، معمول است. افراد مسن بیشتر در معرض مشکلات جسمی و روحی هستند. اهداف این مقاله نشان دادن مراقبت های پرستاری در بعد مراقبت های بهداشتی از مراقبت های ایمنی در سالمندانی است که برای کاهش عوارض بعد از عمل تحت عمل جراحی ستون فقرات کمر قرار گرفته اند. مفاهیم نظری مرتبط با عوامل بر عوارض شایع پس از عمل در افراد مسن تأثیر می گذارد. تشخیص پرستاری سالمندان پس از جراحی ستون فقرات کمر در مدل مطالعه موردی به نمایش گذاشته شد. مراقبت های پرستاری موثر برای پوشش جسمی ، روحی ، عاطفی و اجتماعی به نمایش درآمد.

استخدام فوری پرستار با کار دائم

هدف: به طور خلاصه تجربه بعد از عمل پرستاری استفاده از میانسال و سالخورده در تنگی ستون فقرات کمر و اسکولیوز کمری دژنراتیو تحت درمان با همجوشی میانی کم خلفی یا ترانسفرامینال. همجوشی فیوژن میانی خلفی یا ترانسفرامینال کمر در 69 بیمار میانسال و سالخورده با تنگی نخاع کمر و اسکولیوز کمری دژنراتیو انجام شد. استفاده از پرستاری شامل آزمایش و درمان عوارض ، راهنمایی قبل از عمل برای وضعیت جراحی بدن و نظارت دقیق بعد از عمل ، درمان عوارض و تمرینات عملیاتی بودجه است. نتایج عمل در همه 69 بیمار روان بود ، با زمان جراحی بین 3 تا 7 ساعت و حجم خونریزی بین 300 ~ 750 میلی لیتر بودجه. بعد از عمل ، 9 بیمار از نشت CSF رنج می بردند ، 3 نفر با استفاده از تصویر سازی پیچیده ، 2 نفر از ذات الریه ، 2 نفر از DVT و 3 نفر از افسردگی رنج می بردند. پس از مداخله بالینی و پرستاری ، به طور کامل بهبود یافته و مشخص شده است. نتیجه گیری از درمان بالینی دقیق و پرستاری از عوارض قبل از عمل و دستورالعمل های مربوط به وضعیت بدن پایه و اقدامات عملیاتی موفقیت آمیز است. بعد از عمل ، نظارت دقیق ، مدیریت عوارض و آموزش عملکرد عملکرد تضمین کننده فعالیت های موفقیت آمیز است.

خلاصه

پرستاران مراقبت های بهداشتی خانگی نقش مهمی در ارزیابی و مدیریت درد در بیماران مسن دارند. افراد 65 سال به بالا بزرگترین مصرف کننده داروهای مسکن و بدون نسخه در ایالات متحده هستند و در معرض خطر بیشتری برای واکنشهای جانبی و مدیریت ناکافی درد قرار دارند. این مقاله به دنبال کشف راهکارهایی برای کمک به بیمارستان و پرستاران مراقبت های بهداشتی در خانه در ارزیابی و کنترل درد بیماران مسن است. هدف ارائه ابزارهایی برای کمک به پرستاران در ساده سازی مراقبت از بیمار سالمند و بهبود کیفیت زندگی در عین کاهش مرگ و میر و مرگ و میر برای این جمعیت بیمار است.

اظهار داشته باشید که بیماری های متعدد پزشکی مانند سرطان ، دیابت ، آرتروز و بیماری های قلبی بزرگترین منابع آسیب شناختی درد برای افراد مسن هستند. این شرایط پزشکی باعث درد حاد ، مزمن درد (خواب آور و احشایی) و / یا نوروپاتی می شود. بیماران مسن معمولاً چندین منبع ، مکان و انواع درد دارند و با مواد افیونی استاندارد و سایر مواد مخدر درمان می شوند. مورفین ، فنتانیل ، اکسی کدون و هیدرومورفون متداول ترین مواد افیونی هستند که برای درمان درد در افراد مسن مورد استفاده قرار می گیرند ، اما این داروها همچنین ممکن است عوارض جانبی جدی ایجاد کنند.

استخدام پرستار برای سالمند

استفاده از مواد افیونی در افراد مسن باعث کاهش نگرانی در مورد عملکردهای کلیوی و کبدی می شود که ممکن است باعث شود این داروها برای مدت زمان بیشتری در جریان خون باقی بمانند و منجر به اثرات سو ad شود. این امر همچنین ممکن است اتفاق بیفتد زیرا دوزهای مواد افیونی در مقادیر بالاتر یا فرکانس دوز تجویز شده نسبت به داروهای فارماکوکینتیک بیمار مسن تجویز می شوند. مهمترین اثرات سوverse مواد افیونی در افراد مسن شامل افسردگی تنفسی ، به ویژه با فرمولهای داخل وریدی ، و تغییرات شناختی با فرمولهای خوراکی ، همچنین به عنوان یک نتیجه از تغییر فارماکوکینتیک (Maison ، 2007). به دلیل این تغییرات جنبشی است که عملکرد کلیه و کبد به خطر می افتد ، که پیش بینی پاسخ درمانی در هنگام استفاده از مواد افیونی و داروهای ضد درد را دشوار می کند.

یک نگرانی قابل توجه در مورد درمان با مواد افیونی ، هذیان است که می تواند باعث توهم و مسائل شناختی شود که به ویژه در صورت بروز زوال عقل یا آسیب عروق مغزی دیده می شود (لینچ ، 2011). این نقایص شناختی ، که می تواند توانایی ارتباط بیمار را مختل کند ، نیاز به ارزیابی و مداخله مجدانه پرستار مراقبت های بهداشتی در منزل دارد. این نوع بیمار مسن ممکن است نتواند احساس درد را بیان کند ، بنابراین درد ممکن است با افزایش تحریک ، اضطراب یا کاهش عملکرد در فعالیتهای زندگی روزمره آشکار شود (کاوالیری ، 2002 ؛ دالاکورت و همکاران ، 2011). پرستار باید در ارزیابی این تغییرات و سایر عوارض سو op مواد افیونی در بیماران مسن که شامل سرگیجه ، آرام بخشی ، اضطراب ، بی خوابی و حوادث دستگاه گوارش (تهوع ، استفراغ ، اسهال و یبوست) است ، کوشا باشد.

یبوست تقریباً همیشه با استفاده از مواد افیونی همراه است و ممکن است منجر به عوارض جدی بعدی مانند عدم تحرک و انسداد روده شود. از آنجا که بیماران مسن در حال حاضر در معرض یبوست هستند ، برای جلوگیری از چنین عوارضی ، لازم است مواد افیونی همراه با برنامه روده ای ملین ، نرم کننده مدفوع و فیبر غذایی استفاده شود (Dalacorte et al.، 2011؛ ​​Hajjar et al.، 2007). این عوارض حتی با کمترین مصرف مواد افیونی نیز ممکن است رخ دهد و ممکن است مشکلات اضافی را برای بیماران مسن ایجاد کند.

در مروری بر ادبیات مربوط به مدیریت درد در افراد مسن ، Dalacorte و همکاران. (2011) چندین گزینه درمانی را در رویکرد دارویی استفاده متوالی از مسکن و مواد افیونی در طول مراقبت های پایان زندگی شناسایی کرد. نتایج بررسی شواهد آماری را نشان می دهد که درمان زیر درد در افراد مسن ، به ویژه در مراقبت های پایان زندگی وجود دارد. این یافته ها همچنین به شدت از گنجاندن روش های درمانی غیر دارویی پشتیبانی می کنند که شامل موارد زیر است: (الف) درمان های فیزیکی (ماساژ ، سرما ، گرما و روش های الکتروفیزیکی) ، (ب) ورزش ، ج) درمان های روانشناختی و (د) درمان های مکمل و جایگزین. نویسندگان استفاده از رژیم های دارویی را توصیه می کنند که با دوزهای ضعیف تریاک آغاز می شود و با پیشرفت درد یا تحمل درد به سمت داروهای قوی تر و دوزهای بعدی پیشرفت می کنند. این از حداکثر “کم شروع و آهسته پیش رفتن” از نظر مدیریت داروی مسکن سالمندان پشتیبانی می کند.

استخدام  پرستار خانم

از نظر درد نوروپاتیک ، که به ایشات بالینی به اندازه کافی نشان داده نشده اند. بر اساس یافته های حاصل از بررسی ، آنها توصیه کردند که بیماران مسن با درد نوروپاتیک ممکن است به مواد افیونی با دوز بالاتر نیاز داشته باشند. آنها همچنین پیشنهاد می کنند رویکردهای غیر دارویی برای تسکین درد و استفاده از داروهای کمکی استفاده شود. نویسندگان این بررسی همچنین نشان دادند که اروی کمکی اثرات سو ناشی از داروهای ضد درد را کاهش می دهد ، تسکین درد را افزایش می دهد و علائم روانشناختی را درمان می کند ، در نتیجه کیفیت زندگی را افزایش می دهد تخریب اسکلتی عضلانی همچنین منبع قابل توجهی برای درد بیماران مسن است. “تنگی ستون فقرات کمری یک مشکل گسترده در افراد مسن است که منجر به کمردرد ، ناتوانی و افسردگی می شود” ، که افراد مسن را در معرض خطر بیشتری برای سقوط ، ناتوانی های قابل توجه و کاهش قرار می دهد. کیفیت زندگی. مراقبت از بزرگسالان بالای 65 سال با مشکلات تخریب ستون فقرات نیاز به یک برنامه مراقبت دارد که برای مدیریت درد تدوین شود. هدف ارتقا استقلال بیمار و به حداقل رساندن ناتوانی عملکردی و در نتیجه افزایش کیفیت زندگی است

ستخدام-پرستار-موسسات-شرق-تهران

پرستاری-از-سالمند-در-تهران-پارس

خدمات-پرستاری-در-خانه-تهران

پرستار-سالمند-در-غرب-تهران

خدمات-پرستاری