تخصص: مراقبین ، مراقبت های حمایتی ، مراقبت از بیماران قدیمی ، سرپرست ، کمک در فعالیت های روزانه

چه زمانی به ما نیاز دارید؟

هدف اصلی خدمات پرستاری خانگی درمان بیماری یا آسیب است. خدمات پرستاری خانگی معمولاً شامل مراقبت از زخم ها برای زخم های فشاری یا زخم جراحی ، آموزش بیمار و مراقبت کننده ، درمان وریدی یا تغذیه ای ، تزریق ، درمانهای توانبخشی و نظارت بر بیماریهای جدی و وضعیت ناپایدار سلامتی است.

واکسیناسیون:

در خانه واکسن بزنید و از بیماری های عفونی در امان باشید. ما واکسیناسیون H1N1 ، حصبه ، پنومونی ، هپاتیت و موارد دیگر را توسط پرستاران واجد شرایط در خانه انجام می دهیم.

مراقبت های بعد از جراحی:

مراقبت های بعد از جراحی بسیار مهم است و شامل همه چیز از مدیریت درد و تغذیه تا مدیریت تنفس و مدیریت مایعات می شود. با مراقبت از پرستاران ما ، که همه آنها را در راحتی خانه شما به شما کمک خواهند کرد ، زودتر خوب شوید.

خدمات مراقبت از منزل

مراقبت از کاتتریزاسیون ادرار:

پرستاران ما به خوبی آموزش دیده اند و می توانند در فرایند مراقبت از کاتتریزاسیون ادرار در خانه شما به شما کمک کنند. چه قرار دادن کاتتر ، چه برداشتن سوند و چه شستن مثانه

پانسمان زخم:

آیا می دانید که روند بهبود بسته به نوع زخم متفاوت است؟ پرستاران ما در درمان انواع مختلف زخم ها-زخم های بعد از عمل ، زخم های عفونی و زخم های فشاری مجرب هستند و بر این اساس مراقبت های مناسب زخم را برای بهبود سریعتر ارائه می دهند.

مدیریت اکسیژن:

تجویز اکسیژن در شرایط حاد و مزمن مانند ضربه ، خونریزی ، شوک ، تنگی نفس ، بیماری ریوی و موارد دیگر مورد نیاز است. اگر به یکی نیاز دارید نگران نباشید. با پرستار Portea به خانه تماس بگیرید و بنشینید ، در حالی که او کارهای ضروری را انجام می دهد.

تزریق:

از دردسرهای سفر و ساعت طولانی بیمارستان برای یک فرایند جزئی مانند تزریق یا تزریق IV جلوگیری کنید. فقط با ما یک پرستار خانگی رزرو کنید و یک پرستار مجرب و ثبت نام شده برای انجام تزریق یا تزریق IV مورد نیاز به منزل شما می آید.

چطور میتوانیم کمک کنیم؟

پرستاران داخلی ما در ارائه خدمات مانند

مراقبت های بعد از جراحی

نگهداری از سالمندان

مراقبت های مزمن

تراکئوتومی

مراقبت از کاتتریزاسیون ادرار

مراقبت از زخم

تزریق و تزریق IV

مراقبت های دیابتی

علاوه بر این ، آنها همیشه تحت نظارت یک پزشک ارشد هستند. با مراقبت 12 ساعته و 24 ساعته از پرستار Portea در خانه زودتر خوب شوید.

مزایای مراقبت های پرستاری خانگی چیست؟

مزایای مراقبت های بهداشتی در خانه بسیار است. مراقبت های پرستاری در منزل علاوه بر اینکه راحت تر از بستری شدن در بیمارستان یا خانه سالمندان است ، به بیمار کمک می کند تا زودتر بهبود یابد ، زیرا مشخص شده است که افراد وقتی در محاصره عزیزان خود هستند ، زودتر از بیماری یا بیماری های خود بهبود می یابند.

همچنین از رژیم غذایی و تغذیه پشتیبانی می کند. پرستاران مراقبت های بهداشتی خانگی می توانند در غیاب شما از بیمار حمایت کنند.

این مراقبت پرستاری ماهر را در راحتی خانه شما به ارمغان می آورد.

مراقبت های پرستاری در خانه همچنین به مدیریت بیماری های مزمن کمک می کند تا از بستری شدن غیر ضروری جلوگیری شود.

خدمات پرستاری مراقبت های خانگی همچنین به ارائه مراقبت های بهبودی در خانه پس از بستری شدن در بیمارستان به دلیل بیماری یا آسیب کمک می کند.

تمرکز و پشتیبانی یک به یک را ارائه می دهد.

مشتریان نتایج بهداشتی بهتری دارند.

مدیریت دارو را ارائه می دهد.

از خدمات پرستاری در خانه چه انتظاری می توان داشت؟

پرستاری مراقبت های خانگی تنها پس از توصیه پزشک آغاز می شود و برای بیمار مهم است که به دفعات به یک پرستار خانگی مراجعه کند. خدمات پرستاری همانطور که قبلاً ذکر شد توسط پرستاران ثبت شده ارائه می شود که در حمایت مداوم پزشکی و مراقبت های توانبخشی کمک می کنند.

مراقبت های اولیه پزشکی که می توان از یک دستیار پرستاری انتظار داشت به شرح زیر است:

پرستاران مراقبت خانگی به نوبه خود رژیم غذایی بیمار را بررسی می کنند ، فشار خون ، دما ، ضربان قلب و تنفس را اندازه گیری می کنند.

به طور مرتب بررسی کنید که آیا بیمار به درستی از نسخه و سایر روش های درمانی پیروی می کند یا خیر

درباره سلامتی خود و هر نوع دردی که تجربه کرده اید ، پرس و جو کنید

ایمنی بیمار را در خانه بررسی کنید ، آیا برای مراقبت از بیمار به وسیله پزشکی و امکان سنجی آن در خانه نیاز است یا خیر

مراقبت از خود را به بیمار آموزش دهید

و از همه مهمتر به طور منظم با پزشک هماهنگ کنید تا دوره مناسب مراقبت های بهداشتی را ارائه دهد.

پرستاری چقدر مراقبت می کند

با هزینه خانه؟

خدمات پرستاری خانگی به دلیل افزایش هزینه های بستری شدن ، در دسترس بودن خدمات مراقبت های بهداشتی با کیفیت و تقاضای سالمندانی که محیطهای آشنا را به بیمارستانهای عقیم و خانه های سالمندان ترجیح می دهند ، اکنون تقاضای زیادی دارند.

هزینه خدمات پرستاری مراقبت در منزل بسته به اهمیت بیماری و مدت خدمات مورد نیاز متفاوت است. با این وجود ، هزینه خدمات پرستاری مراقبت در منزل در مقایسه با بستری شدن بین 20 تا 50 درصد ارزان تر است.

با توجه به رشد خدمات مراقبت های بهداشتی خانگی ، چندین آژانس بیمه بیمه نامه ها و گزینه های پوشش متنوعی را ارائه کرده اند که نیازها و مشخصات مختلف را برآورده می کند.

دوره مزایا بین سه تا پنج سال متغیر است و با حداکثر سود روزانه در طول سالهای دوره سود مرتبط است. با این حال ، بیمه تنها بخشی از کل مطالبات مربوط به محصولات و خدمات خاص را پوشش می دهد و مبلغ مراقبت های بهداشتی در خانه محدود می شود.

هزینه بیمه خدمات درمانی خانگی نیز به عوامل مختلفی مانند منطقه مسکونی شما و نوع مراقبت مورد نیاز شما بستگی دارد. با ارائه دهنده بیمه عمومی خود تماس بگیرید و در مورد بیمه مراقبت های بهداشتی منزل و حق بیمه ای که می تواند برای شما مفید باشد ، استعلام کنید.

آمادگی برای خدمات پرستاری خانگی

آمادگی قبلی مناسب برای مراقبت های بهداشتی در خانه ایده آل است تا از خدمات پرستاری در منزل حداکثر استفاده را ببرید. چند مجموعه کار وجود دارد که باید قبل از استفاده از خدمات پرستاری انجام دهید مانند ؛

یک لیست تماس اضطراری شخصی ایجاد کنید

نسخه و سایر گزارشات خود را آماده کنید

لیست تماس پزشک خود

لیستی از وظایف مورد انتظار از پرستار تهیه کنید

هر دستورالعمل خاصی را که می خواهید پرستار بداند برای پرستار توضیح دهید

مراقبت های پرستاری خانگی نزدیک من

با در دسترس بودن خدمات پرستاری در خانه ، دیگر نیازی به استرس برای مراجعه به کلینیک یا بیمارستان ندارید و آسیب را تشدید می کنید. فقط خدمات پرستاری Google را در نزدیکی من قرار دهید و با پرستاران واجد شرایط و مجرب در منزل در Portea قرار ملاقات بگذارید. شما بهترین پرستاران آموزش دیده را برای کمک به شما در بازگرداندن زندگی عادی خود در اسرع وقت دریافت خواهید کرد.

حق

س – کارهایی که یک پرستار Portea انجام می دهد چیست؟

الف-پرستار آموزش دیده پورته می تواند در مراقبت های بعد از جراحی ، تراکئوستومی ، کاتتریزاسیون ادرار ، برداشتن بخیه ، مراقبت از زخم ، تزریق ، تزریق اکسیژن ، تزریق IV و موارد دیگر به شما کمک کند.

س – هر چند وقت یکبار یک پرستار به من سر می زند؟

الف – فراوانی ویزیت های پرستاری بسته به نیاز و برنامه درمانی بیمار متفاوت است.

س-آیا می توانم از خدمات پرستاری 12 ساعته یا 24 ساعته استفاده کنم؟

پاسخ-بله ، ما خدمات پرستاری 12 ساعته و 24 ساعته را در خانه برای بیماران نیازمند ارائه می دهیم.

س – پرستاران Portea چقدر واجد شرایط هستند؟

الف – کلیه پرستاران Portea دارای آموزش حرفه ای و دارای مجوز هستند. همچنین

ستخدام-پرستار-موسسات-شرق-تهران

پرستاری-از-سالمند-در-تهران-پارس

خدمات-پرستاری-در-خانه-تهران

پرستار-سالمند-در-غرب-تهران

خدمات-پرستاری