پرستار سالمند متخصص در منزل

پرستاران سالمندان در مراقبت از بیماران مسن تخصص دارند و بخشی مهم از تیم مراقبت های بهداشتی در کمک به بزرگسالان مسن برای حفظ تحرک ، استقلال و کیفیت زندگی خود هستند. آنها آموزش دیده اند تا نیازهای بزرگسالان پیر را پیش بینی کنند و از نزدیک با پزشکان مراقبت های اولیه ، پزشکان معالج ، مددکاران اجتماعی و خانواده ها کار کنند تا مراقبت های فردی از بیماران مسن را ارائه دهند. پرستاران سالمند بر بیماری های مرتبط با سن و نگرانی های سلامتی تمرکز می کنند ، از جمله موارد زیر:

پوکی استخوان

سرطان

سکته

بیماری آلزایمر / زوال عقل

آرتروز

درد مزمن

پلی داروخانه

تحمل دارو

سقوط

کمبود تغذیه ای

اختلال در تحرک

بی اختیاری

پرستاران سالمندان همچنین می توانند به مسائل روانشناختی بپردازند. بزرگسالان مسن ممکن است اختلال در تحرک داشته باشند که منجر به احساس تنهایی ، افسردگی و گوشه گیری شود. بهداشت روانی در بیماران سالمند به اندازه سلامت جسمی قابل توجه است. علاوه بر این ، سو abuseاستفاده (جسمی ، روانی و مالی) و بی توجهی در سالمندان نگران کننده است. در حقیقت ، طبق گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، حدود 4 میلیون فرد مسن سو abuse استفاده و بی توجهی را تجربه می کنند و پرستاران سالمندان می توانند به عنوان مدافع آنها کار کنند و منابع مورد نیاز آنها را تأمین کنند.

پرستار سالمند شدن

کسانی که موقعیت پرستاری سالمندی را در نظر می گیرند ، باید تجربه و علاقه به مراقبت از جمعیت پیر را داشته باشند. این بیماران مجموعه منحصر به فردی از چالش ها را ارائه می دهند و برای حل آنها به مجموعه مهارت های منحصر به فردی نیاز دارند. پرستاری که مایل است به عنوان وکالت ، منبع و رابط عمل کند ، یک مزیت اضافی است.

شرایط تحصیل برای پرستار سالمند چیست؟

دانشجویان پرستاری می توانند با گذراندن دوره های برنامه های پرستاری ، شغل خود را در پرستاری سالمندان آغاز کنند. بسیاری از دانشکده های پرستاری ماژول های پرستاری سالمندی دارند که در این برنامه گنجانده شده است. دانشجویان پرستاری همچنین می توانند چرخش های بالینی را در مراکز مراقبت های بهداشتی متخصص در پرستاری سالمندان انجام دهند ، مانند امکانات پرستاری ماهر یا واحدهای بیمارستانی مرکز سالمندان.

به گواهینامه یا مدارک مورد نیاز نیاز دارید؟

تمرین پرستاران ثبت نام شده می توانند گواهینامه پرستاری ژنتیک را بدست آورند. RN ها باید یک معاینه را برای صدور گواهینامه به پایان برسانند ، که پنج سال طول می کشد. مرکز اعتبار سنجی پرستاران آمریکا (ANCC) برای پرستارانی که:

در حال حاضر دارای مجوز RN هستید

دو سال تجربه تمام وقت RN (یا معادل آن) داشته باشید

طی سه سال گذشته حداقل 2،000 ساعت تمرین بالینی در تخصص پرستاری ژنتیک داشته باشید

در سه سال گذشته 30 ساعت آموزش مداوم در رشته پرستاری جراحی شناسی را گذرانده باشید

پرستاران سالمند کجا کار می کنند؟

پرستاران سالمندان می توانند در انواع مراقبت های بهداشتی مانند:

بیمارستانها

امکانات پرستاری ماهر

خانه های سالمندان

مراکز بازنشستگی

مراکز مراقبت از حافظه

کلینیک های مراقبت های سرپایی سرپایی

مراقبت در منزل / بهداشت در منزل

مربیان بالینی در مراکز بهداشتی درمانی ، دانشگاه ها و کالج های محلی

مدیریت پرونده (RN های تهیه شده توسط BSN)

پرستار سالمند چه کاری انجام می دهد؟

پرستاران سالمند آموزش دیده اند تا نیازهای جمعیت بیمار در حال پیش بینی را پیش بینی کنند و از مهارت های لازم برای اقدام به نمایندگی از آنها برخوردار باشند.

وظایف و وظایف یک پرستار سالمند چیست؟

نقش ها و وظایف یک پرستار سالمند ممکن است شامل موارد زیر باشد:

آموزش بیمار

مدیریت دارو

ارتباط بین بیماران ، خانواده و ارائه دهندگان خدمات مراقبت

حفظ تحرک عملکردی

حفظ سلامت روانی اجتماعی

مراقبت های پرستاری در بالین بیماران سالمند

حقوق و اشتغال پرستار سالمندان

گرچه رشته پرستاری به خودی خود پاداش آور است ، اما تخصص در پرستاری سالمندی می تواند به ویژه پاداش دهنده باشد. درایران  پیرتر می شوند و اغلب ویزیت های مراقبت های بهداشتی بیشتر از جوانان ایرانی است. این بدان معنی است که تقاضا برای پرستاران سالمندان در حال افزایش است. میانگین حقوق یک پرستار سالمند 66،169 دلار سالانه است. با این حال ، حقوق می تواند بسته به روستاو شهر ، سالها تجربه ، کارفرما یا مرکز و مدرک و گواهینامه های مختلف متفاوت باشد.

سازمان ها ، انجمن ها و آژانس های مفید

مرکز اعتبار سنجی پرستاران ایران

انجمن ملی پرستاری

انجمن سالمندان ایران

اتحاد نیروی کار Eldercare

سالات متداول پرستار سالمندان

برخی از چالش های پرستاری سالمندی چیست؟

مانند هر حوزه پرستاری ، پرستاری سالمندان مجموعه منحصر به فردی از چالش ها را به نمایش می گذارد. شاید یکی از مهمترین چالش ها مرگ و مردن باشد. بیماران پیری بیشتر مستعد ابتلا به بیماری فانی هستند و مواجه شدن با احتمال مرگ نه تنها برای بیمار و خانواده بلکه پرستاران نیز چالش برانگیز است. پرستاران همچنین ممکن است مراحل غم و اندوه را پشت سر بگذارند و باید بتوانند سازوکارهای مقابله ای خود را شناسایی کنند. مواجهه با مسئله مرگ و مردن همچنین باعث افزایش احساس مرگ و میر پرستار می شود که می تواند منجر به اضطراب و افسردگی شود.

سایر موارد مانند زوال عقل و کاهش شناختی ، زوال جسمی و از دست دادن تحرک که منجر به سقوط می شود و سایر بیماری هایی که منجر به از دست دادن استقلال بیمار سالخوردگی می شود ، می تواند سخت باشد

واحدهای ارزیابی سالمندی از جمله چندین پاسخ ابتکاری اعضای سیستم مراقبت های بهداشتی ایران به بسیاری از نیازهای برآورده نشده افراد مسن و ضعیف و بیمار هستند. بر اساس مدل های انگلیسی ، این واحدها برای بهبود ارزیابی مشکلات پزشکی و روانی ، تهیه درمان و توانبخشی و تعیین جایگذاری مطلوب پس از درمان در سطح بالاتری از عملکرد مستقل که ممکن است ، طراحی شده اند. در حالیکه به طور کلی مشابه است ، ساختارها و عملکردهای واحدهای مختلف ایران به طور قابل توجهی در مناطق مختلف از جمله نوع بیماران پذیرفته شده ، میزان توان بخشی انجام شده و نوع شرایط نهادی (مانند بیمارستان مراقبت های مزمن ، بیمارستان های مراقبت های حاد یا مراکز سرپایی) متفاوت است . این اختلافات با نتایج ارتباط دارد. اگرچه مطالعات تجربی کمی وجود دارد ، اما به نظر می رسد تأثیرات واحدها قابل توجه باشد و شامل تشخیص دقیق تر ، سطح بالاتری از عملکرد بیمار و بهبود قرارگیری در آن است. پزشکان می توانند چندین درس از این واحدها را برای بهبود مراقبت از بیماران مسن استفاده کنند

نگهداری سالمند

پرستاری سالمند

پرستار از سالمند ارزان

پرستاری سالمند در منزل  

نگهداری ازسالمند در خانه

نگهداری از سالمند بیمار

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل تهران