کارفرمایان معمولی پرستاران

بیمارستان ها

NHS اعتماد دارد

منازل مسکونی

زندان ها

آژانس ها

مراکز بهداشتی

مدارس

شرکت ها

تمرینات عمومی

شرکت ستایش گستر آوید

مشاغل خالی به صورت آنلاین، در روزنامه ها، در وب سایت مشاغل NHS و نشریاتی مانند Nursing Times و Nursing Standard ظاهر می شوند.

صلاحیت ها و آموزش های لازم

مسیر اصلی برای واجد شرایط شدن به عنوان یک پرستار، اخذ مدرک پرستاری در یکی از چهار تخصص پرستاری است: پرستاری بزرگسالان، پرستاری کودکان، پرستاری با ناتوانی در یادگیری یا پرستاری بهداشت روان. برخی از دوره‌های تحصیلی دو رشته از این رشته‌ها را پوشش می‌دهند و به مدرک‌های «دو رشته‌ای» معروف هستند. اکثر دوره های مدرک پرستاری سه ساله هستند، به استثنای مدارک دو رشته ای و مدارک پرستاری در اسکاتلند. دوره های درجه پرستاری ترکیبی از تدریس رسمی و تجربه عملی را ارائه می دهد.

شما برای مدارک پرستاری تمام وقت در مقطع کارشناسی درخواست می دهید. معیارهای درخواست متفاوت است، اما احتمالاً به حداقل 2 (اغلب 3) سطح A یا مدارک معادل، به علاوه حداقل 5 GCSE در درجه C (معادل درجه 4) از جمله انگلیسی، ریاضیات و علوم (معمولاً زیست شناسی) نیاز دارید.

فارغ التحصیلان در یک موضوع مرتبط مانند زندگی، سلامت، زیست شناسی یا علوم اجتماعی می توانند از طریق یک دوره تحصیلات تکمیلی کوتاه مدت دو ساله واجد شرایط شوند. فرآیند شناسایی برای درجه اول شما به عنوان APEL (اعتبارگذاری یادگیری تجربی قبلی) شناخته می شود. می توانید در مورد دوره های پرستاری تسریع شده برای فارغ التحصیلان UCAS و وب سایت مشاغل بهداشتی NHS اطلاعات بیشتری کسب کنید. شما باید مستقیماً با مؤسسات بررسی کنید تا ببینید آیا دوره تحصیلی شما برای ورود قابل قبول است یا خیر.

خدمات پرستاری در منزل

در حال حاضر تعداد کمی از سازمان های NHS، دوره های کارآموزی درجه پرستاری را ارائه می دهند. آنها شبیه مدارک پرستاری هستند زیرا شامل ترکیبی از تحصیلات آکادمیک و استخدام هستند، اما به جای اینکه توسط دانشگاه ها هدایت شوند، توسط کارفرما هدایت می شوند. کارآموزان رشته پرستاری توسط کارفرمایان خود آزاد می شوند تا تحصیلات آکادمیک را در سطح مقطع به صورت پاره وقت انجام دهند و همچنین از طریق یک سری کارآموزی در عمل آموزش ببینند. مدارک سطح 3 (یعنی سطح A یا معادل آن) معمولاً مورد نیاز است، زیرا دوره کارآموزی در سطح مدرک است. می‌توانید در وب‌سایت مشاغل NHS یا جستجوی کارآموزی دولت به دنبال کارآموزی مدرک پرستاری باشید. متقاضیانی که دوره کاردانی پرستاری را گذرانده‌اند، می‌توانند در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به سایر داوطلبان دوره کاردانی پرستاری را به پایان برسانند، زیرا دوره کاردانی پرستاری جزء آن محسوب می‌شود.

کارآموزی کاردانی پرستاری یک برنامه آموزشی دو ساله است که از سال 2018 آزمایش می شود. همکاران پرستاری یک روز در هفته آموزش آکادمیک و بقیه روزهای هفته را در موقعیت های مختلف آموزش مبتنی بر کار انجام می دهند. برای درخواست باید GSCE در ریاضیات و انگلیسی در کلاس 9 تا 4 (A تا C) یا معادل آن داشته باشید. اطلاعات بیشتر در مورد کارآموزی کاردانی پرستاری از وب سایت مشاغل بهداشتی NHS در دسترس است.

تمام پرستاران شاغل در انگلستان باید در شورای پرستاری و مامایی (NMC) ثبت نام کنند. هنگامی که دانشجویان مدارک پرستاری خود را به پایان می‌رسانند، دانشگاه‌های آنها جزئیات خود را به NMC ارسال می‌کنند، که سپس با آنها تماس می‌گیرد تا بدانند چگونه یک حساب آنلاین ایجاد کنند و برای ثبت‌نام اقدام کنند. برای این کار 120 پوند هزینه در نظر گرفته شده است. پرستاران موظف به تمدید ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام در هر سال هستند و باید هر سه سال یکبار ثبت نام خود را تجدید اعتبار کنند. به منظور اعتبار مجدد ثبت نام، پرستاران باید حداقل 35 ساعت توسعه حرفه ای مستمر (CPD) و 450 ساعت کار ثبت شده را طی سه سال گذرانده باشند.

حمایت از بیماران فراتر از محیط مراقبت های بهداشتی

ممکن است این یک چیز روزمره نباشد، اما پرستاران اغلب پاسخ دهندگانی هستند که برای کمک به بیماران مدت‌ها پس از حضور در یک مرکز بهداشتی وارد عمل می‌شوند. برای پاسلی، این “وظیفه” بخشی از یک رویکرد کل نگر به پرستاری است. او می گوید این رویکرد به او این امکان را می دهد که از منظر جسمی، ذهنی و روحی به بیماران نگاه کند و کل بیمار را درمان کند.

در حالی که محدودیت‌های زمانی همیشه یک عامل هستند، پاسلی می‌گوید تجمیع منابع و از بین بردن موانع سلامت بیمار ممکن است فراتر از علائم و نشانه‌های ساده‌ای باشد که آنها را به بیمارستان رساند.

زمانی که بیماران خود را بشناسید قطعاً پربارترین بخش کار است و می‌توانید در زمینه‌های وسیع‌تری با مواردی مانند ارتباط آنها با یک کشیش، همکاری با خدمات اجتماعی برای رسیدگی به ناامنی غذایی و موارد دیگر کمک کنید.»

مراقبت از عزیزان بیمار

پرستاران اغلب مراقب همه افراد حاضر در اتاق هستند، که البته شامل بیمار نیز می شود، اما همچنین اعضای خانواده، دوستان و عزیزانی که ممکن است احساسات مخربی را تجربه کنند.

Valiquette می‌گوید: «شما در نهایت حمایت عاطفی زیادی ارائه می‌کنید.

Valiquette توضیح می دهد که در NICU، ممکن است مجبور شوید به والدین خبرهای بدی در مورد بیماری یا پیشرفت فرزندشان بدهید. در این میان، مادران در حال تلاش هستند.

پرستاری از سالمند در تهرانپارس

خدمات پرستاری در خانه تهران

پرستار سالمند در غرب تهران

خدمات پرستاری

پرستاری از سالمند

خدمات پرستاری در تهران

خدمات پرستاری در منزل

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل