دستگاه های فشرده سازی متوالی خودکار از یک پمپ ، یک آستین استفاده یکبار مصرف بیمار و یک شلنگ تشکیل می شود که آستین را به پمپ متصل می کند. دستگاه های فشرده سازی پی در پی خودکار می توانند آستین داشته باشند تا فشار را بر روی پا و همچنین پا قرار دهند. همانند شیلنگ فشرده سازی ، آستین های فشرده سازی متوالی نیز با توجه به اندازه گیری مشتری نصب می شوند و در هر دو آستین بلند تا ران و بلند تا زانو قرار می گیرند. بر خلاف شلنگ فشرده سازی که فشار مستمری به اندام تحتانی وارد می کند ، دستگاه های فشرده سازی متوالی اتوماتیک فشار متناوب را با فشار مرتب شده و همانطور که روی پمپ تنظیم شده است ، تحویل می دهند.

نگهداری از سالمند تتنگی نفس

این آستین ها ، مانند شلنگ فشرده سازی ، نیاز دارند که پرستار مرتباً آنها را چک کند تا مطمئن شود که در جای خود قرار نمی گیرند و همچنین باید حداقل یک بار در روز آنها را بردارید تا پرستار بتواند پوست زیر آن را بازرسی کند و همچنین بررسی کند پوست به دلیل رنگ و گرمی آن.

آموزش مشتری با توجه به روشهای مناسب استفاده شده هنگام جابجایی مجدد مشتری بی حرکت

به مشتریان باید در مورد روشهای مناسبی که برای قرار دادن و جابجایی مجدد آنها در رختخواب در حالی که بی حرکت هستند ، استفاده شود. برخی از عناصر این آموزش باید شامل موارد زیر باشد:

منطق نیاز به تغییر موقعیت مکرر

موقعیت های مختلفی که از آنها استفاده خواهد شد

دستگاه هایی مانند بالش و تقویت کننده که برای حفظ موقعیت و تراز مناسب بدن استفاده خواهند شد

راه هایی که مشتری می تواند در تغییر موقعیت به آنها کمک کند. به عنوان مثال ، ممکن است مشتری هنگامی که در رختخواب به سمت بالا حرکت می کند ، به خم شدن زانو و سپس فشار بر روی پاشنه پا تشویق شود.

منطق حفظ زاویه بیش از 30 درجه برای جلوگیری از خرابی پوست

علائم و نشانه هایی مانند احساس سوزش یا زخم در قسمت بدن که باید به پرستار گزارش شود

هدف و روش آسانسور مکانیکی در صورت استفاده مشتری از بالابر

هدف تیم بالابر در صورت وجود تسهیلات

حفظ تراز بدن صحیح مشتری

موقعیت های مشتری که برای حفظ هماهنگی بدنی مناسب و عملکرد فیزیولوژیکی بهینه استفاده می شود شامل سیمز یا موقعیت نیمه مستعد ، وضعیت فاولر ، حالت خوابیده پشتی ، موقعیت مستعد و موقعیت جانبی است.

موقعیت جانبی حالت خوابیده به پهلو است که قسمت فوقانی زانوی آن خم است و اغلب در آن حالت با بالش حفظ می شود. موقعیت فاولر یک حالت نشسته با سر تخت بالا و بلند است. حالت خوابیده پشتی و وضعیت خوابیده به پشت دراز کشیده با بالش برای سر یا بدون آن است. موقعیت مستعد دراز کشیدن روی شکم است. و موقعیت سیم یک موقعیت نیمه مستعد است.

این موقعیت ها در صورت لزوم برای حفظ هماهنگی صحیح بدن با بالش ، تقویت کننده و گوه پشتیبانی و نگهداری می شوند.

حفظ و اصلاح تنظیم دستگاه کشش مشتری

دستگاه های تثبیت خارجی ، کشش هاله ، کشش اسکلت و انبر گردنی کراچفیلد یا وینکه از تکنیک های بی حرکتی هستند که برای شکستگی و سایر اختلالات جدی استفاده می شود. این دستگاه ها به کشش متصل هستند.

کشش اغلب توسط پرستار و در بعضی مواقع توسط یک تیم کششی تنظیم می شود

دلار مراقبت های بهداشتی صرف بستری در بیمارستان ، اما کمتر از 13 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهد این افراد 65 سال به بالا سه برابر 45 تا 64 سال در بیمارستان بستری می شوند  افراد 85 سال به بالا 9.2 درصد از کل ترخیص از بیمارستان را تشکیل می دهند که فکر می کردند فقط 1.8 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دهند  بیماران 85 سال به بالا احتمال ترخیص در خانه و احتمال مرگ در بیمارستان کمتر است انتظار می رود با ادامه پیری جمعیت ، بستری شدن در بیمارستان و هزینه های مراقبت های بهداشتی برای افراد مسن افزایش یابد.

بیماری های قلبی عروقی (6/28 درصد) و عفونت ها (2/16 درصد) اصلی ترین تشخیص برای پذیرش در میان بزرگسالان ساکن جامعه 65 سال است که ذات الریه و سپتی سمی دو علت عفونی شایع هستند بیماران مسن در مقایسه با بیماران جوان مدت اقامت بیشتری دارند (5/2 روز برای سنین 65 تا 84 سال ، 5/1 روز برای 45 تا 64 سال و 3/8 برای 18 تا 44 سال) [5]. با بالا رفتن سن ، بیماران تمایل به بیماریهای مزمن و معلولیت همراه دارند و باعث آسیب پذیری بیشتر آنها در هنگام بستری شدن در برابر عوارض جانبی از جمله عوارض بیمارستانی و واکنشهای جانبی دارو می شود. در حالی که اکثر بیماران جوان تر به خانه ترخیص می شوند ، 40 درصد بیماران 85 سال به بالا به یک مرکز پرستاری ماهر

بیشتر پزشکان مستقر در بیمارستان برای درمان بیماران بزرگسال تربیت نشده اند علی رغم شیوع نامتناسب بیماران بستری در بیمارستان که در محدوده سنی بالاتر هستند ، برنامه های بیمارستان اغلب تأکید بر نیاز به مهارت های سالخوردگی ندارند

در این مبحث موارد مشترک مربوط به مدیریت بیماران مسن بستری در بیمارستان بحث خواهد شد. مراقبت های پزشکی از افراد مسن در محیط های سرپایی و خانه های سالمندان به طور جداگانه مورد بحث قرار گرفته است. (به بخش “مراقبت های بهداشتی سالمندان” و “مراقبت های پزشکی در مراکز پرستاری ماهر

نگهداری از بیمار سالمند تنفسی

آسیب پذیری افزایش یافته است

بزرگسالان مسن به دلیل کاهش ذخایر فیزیولوژیکی مربوط به سن ، نسبت به افراد جوان نسبت به افراد جوان آسیب پذیری بیشتری دارند. این آسیب پذیری با شیوع بیشتر بیماری های مزمن (به عنوان مثال ، فشار خون بالا ، بیماری مزمن کلیه و نارسایی قلبی) در بزرگسالان مسن تر ایجاد می شود. اندازه گیری آسیب پذیری فیزیولوژیک در بزرگسالان مسن تر می تواند چالش برانگیز باشد. کاهش عملکرد کلیه را می توان با کراتینین سرم تشخیص داد ، اما تعیین کمیت عملکرد ارگان در سیستم های دیگر ، مانند کبد ، قلب ، ریه ها و مغز ، چالش برانگیزتر است. غالباً ، آسیب پذیری فقط در عقب ماندگی پس از نارسایی عضو آشکار می شود. قدرت و ذخایر عضلات نیز با افزایش سن کاهش می یابد ، و تأثیرات مخربی بر عملکرد بدنی دارد. (به “پیری طبیعی” ، بخش “تغییرات فیزیولوژیکی مرتبط با سن” مراجعه کنید.)

نگهداری سالمند

پرستاری سالمند

پرستار از سالمند ارزان

پرستاری سالمند در منزل  

نگهداری ازسالمند در خانه

نگهداری از سالمند بیمار

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل تهران