مقاله پرستاری از بیمار سالمند قلبی

فوریه ماه مناسبی برای بزرگداشت ماه قلب آمریکا است و موارد زیادی برای جشن گرفتن وجود دارد: نرخ سیگار کشیدن پایین است. درک اهمیت ورزش و رژیم غذایی افزایش یافته است. و داروهای جدید و متنوع به پیشگیری و درمان بیماریهای قلبی عروقی کمک می کنند.

همچنین در حال حاضر دنیایی از فن آوری ها و روش های جدید نجات دهنده زندگی مانند دفیبریلاتورهای پوشیدنی و مداخلات کرونر از طریق پوست ، همراه با تعویض دریچه ها و جراحی های بای پس ، که به نظر می رسد تقریبا کلاه قدیمی است ، وجود دارد. پرستاری از بیمار سالمند قلبی

با این وجود بیماری های قلبی هنوز هم مهمترین علت مرگ و میر مردان و زنان در ایالات متحده است ، از هر 4 مرگ 1 به دلیل بیماری قلبی.

شیوع بیماری های قلبی عروقی با افزایش سن افزایش می یابد و در بزرگسالان مسن ، حتی درمان های معمول قلب و عروق نیز باید با احتیاط انجام شود.

“به خصوص با سلامت قلب ، شما باید اهداف مراقبت از بیماران را بررسی کنید: آیا به دنبال کاهش علائم یا بهبود عملکرد هستید ، یا سعی دارید بیشتر عمر کنید؟” می گوید بث روزنبرگ ، MD ، EdD ، FACC ، یک ارائه دهنده مراقبت های اولیه برای مرکز بهداشت Piedmont Health Services ‘Burlington PACE و همچنین “متخصص قلب و عروق” برای مراکز PACE بورلینگتون و پیتزبورو.

روزنبرگ می گوید ، در PACE ، برنامه مراقبت همه جانبه از سالمندان با بودجه فدرال ، این مکالمات پیرامون اهداف مراقبت هر روز اتفاق می افتد ، اما به طور گسترده در جامعه بزرگ تر انجام نمی شود.

دکتر روزنبرگ با 20 سال فعالیت در قلب و عروق در مثلث ، در مورد قلب اطلاعات دارد. وی به عنوان یک متخصص قلب ، مراقبت از بیماران مسن خود را بسیار ارزشمند دانست. کار او با بیماران مسن تر در PACE ترکیبی از زمینه قلب وی و مهارت های پزشکی عمومی با علاقه به مراقبت از افراد مسن است.

نگهداری از سالمند بیمار

برنامه بورس بین المللی تخصصی سالمندان

دکتر روزنبرگ همچنین یک عضو فعلی در بخش برنامه های تخصصی بین سالمندان سالمندان در بخش طب سالمندی است ، جایی که وی ضمن به اشتراک گذاشتن تخصص قلب و عروق خود ، در مورد پزشکی سالمندی از دیدگاه های مختلف داروسازی ، پرستاری و دندان پزشکی ادامه می دهد. IP Geriatric Fellowship ارائه دهندگان رشته های مختلف را برای برنامه یک ساله تخصص مشترک و تمرکز سالمندان گرد هم می آورد.

تصمیم گیری در مورد پیشگیری و درمان بیماری های قلبی عروقی در مورد بیماران مسن که چندین بیماری مزمن دارند و داروهای بیشتری مصرف می کنند ، چالش برانگیزتر است. به دلیل کمبود تحقیقات و دستورالعمل های خاص برای بیماران بالای 75 سال ، مراقبت بیشتر پیچیده می شود.

دکتر روزنبرگ می گوید: “مشکلی که در دستورالعمل های قلب و عروق وجود دارد این است که هیچ یک از آنها در مورد بیماران من صدق نمی کند.” “فشار خون به خودی خود می تواند یک معمای کامل باشد.”

استاتین ها در بیماران مسن نیز بحث قابل توجهی است.

برای افراد مسن مبتلا به فشار خون و دیابت ، ممکن است منطقی باشد که روی استاتین ها باشند. دکتر روزنبرگ می گوید ، اما اگر مصرف استاتین درد عضلانی به همراه دارد و به این معناست که بیمار صبح سخت از خواب بیدار می شود ، “این ارزش ندارد”. در بزرگسالان 75 سال و بالاتر ، ممکن است منطقی باشد که استاتین ها را در جایی که کاهش عملکرد دارد یا امید به زندگی کاهش می دهد ، قطع کرد. پرستاری از بیمار سالمند قلبی

دکتر روزنبرگ هنگام در نظر گرفتن عمل جراحی قلب برای بیماران مسن ، می گوید که “بیشتر اوقات به خوبی انجام می شود ، اما اگر اینطور نشود ، بسیار ضعیف پیش می رود” بیماران بالای 80 سال با در نظر گرفتن کامل عوامل پیچیده نیاز به بحث متفاوتی دارند. برای بیماران 80 ساله ، به ویژه آنهایی که ضعیف هستند و با COPD ، دیابت یا بیماری کلیوی زندگی می کنند ، جراحی پتانسیل واقعی آسیب را به همراه دارد. پرستاری از بیمار سالمند قلبی

موسسه پرستاری در تهران

افراد مسن بیهوشی را متابولیسم متفاوتی می کنند. در موارد زوال عقل مرزی ، “اگر آنها را برای عمل بفرستید ، ممکن است بهتر ظاهر نشوند.” دکتر روزنبرگ می گوید که برخی از بیماران مسن می توانند کاندیداهای خوبی برای جراحی باشند ، اما کلید موفقیت نتایج انتخاب کاندیداهای خوب است. توصیه های دکتر قلب روزنبرگ در مورد سلامت قلب برای افراد بین 55 تا 75 سال این است که از گزینه های موجود مراقبت و درمان برای کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی استفاده کنند ، به شرطی که بر کیفیت زندگی تأثیر منفی نگذارد. پرستاری از بیمار سالمند قلبی

“بزرگتر بودن زمانی است که زندگی فرد می تواند تعادل خطرات یا تأثیرات منفی داروهای مختلف یا مداخلات در کیفیت زندگی را افزایش دهد و از مزایای آن بیشتر شود.”

ورزش منظم و ایمن – که برای بیماران آسیب پذیر پشتیبانی و کنترل می شود – و رژیم غذایی سالم برای قلب ممکن است بهترین “دارو” برای قلب پیر و جوان باشد.

چکیده

سابقه و هدف: پس از یک رویداد مهم قلبی عروقی ، بیماران مشکلات زیادی در مورد نتیجه بیماری یا توان بخشی از جمله نگرانی در مورد بازگشت در زندگی قبلی خود تجربه می کنند. بهبودی از یک واقعه قلبی یک روش پیچیده است که نیازهای روانی و جسمی را نشان می دهد که پس از ترخیص از بیمارستان ادامه دارد. هدف از این بررسی بررسی نقش آموزش پرستاری پس از یک رویداد یا عمل قلبی بود. مواد و روش ها: مطالعات منتشر شده به انگلیسی بین سال های 2002 و 2011 از طریق جستجوی ادبیات به کمک رایانه (به عنوان مثال ، Pubmed http://igm.nlm.nih.gov و Scopus www.scopus.com) انتخاب شدند. در جستجوهای رایانه ای از ترکیب کلمات کلیدی مربوط به نقش پرستاری (به عنوان مثال ، پشتیبانی پرستاری ، آموزش پرستاری ، آموزش پرستاری ، بیماری عروق کرونر) و توان بخشی قلب استفاده شده است. یافته ها: بسیاری از مطالعات ارزش حمایت پرستار را در برنامه های توان بخشی قلب برجسته کرده اند. به طور خاص ، یک مقدار شواهد نشان می دهد که یک برنامه آموزشی پرستار با کاهش میزان عوارض ، اضطراب پس از حوادث قلبی و بستری مجدد در بیمارستان ارتباط تنگاتنگی دارد. علاوه بر این ، مداخله درمانی در تغییر شیوه زندگی در یک برنامه پرستاری به طور موثری عوامل خطر قلبی را اصلاح می کند و ممکن است پیش آگهی را بهبود بخشد. نتیجه گیری: مزایای حمایت پرستاری در بیماران توانبخشی قلب می تواند نتایج سلامتی را بهبود بخشد و خطر بروز یک رویداد قلبی جدید را کاهش دهد. تأمین نیازهای مراقبت توانبخشی بیماران از طریق آموزش ، پشتیبانی ، نظارت و تقویت از نظر پرستاران از بیشترین اهمیت برخوردار است.

بر گرفته از سایت www.researchgate.net

نگهداری سالمند

پرستاری سالمند

پرستار از سالمند ارزان

پرستاری سالمند در منزل  

نگهداری ازسالمند در خانه

نگهداری از سالمند بیمار

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل تهران