کار به عنوان پرستار سالمندان اغلب شخصاً بسیار خوشحال کننده و پاداش آور است. با این حال ، نوع خاصی از افراد برای کار در این زمینه نیاز دارند و این کار همچنین می تواند گاهی اوقات ناامید کننده یا مأیوس کننده باشد. اگر به دنبال تبدیل شدن به یک پرستار سالمند هستید ، باید به خاطر داشته باشید که روند پیری بر همه افراد متفاوت تأثیر می گذارد. در حالی که برخی از بیماران مسن تا حدودی راضی هستند یا حتی خوش شانس هستند ، برخی دیگر ممکن است ناراحت ، ترسیده یا حتی عصبانی باشند زیرا سلامت آنها ناکام است.

قبل از اینکه پرستار سالمند شوید ، باید شخصیت خود را ارزیابی کنید. پرستاران سالمند عموماً باید افرادی خوش بین و شاد باشند. آنها همچنین باید صبور ، با درک ، همدل و دلسوز باشند و تمایل واقعی برای همکاری با بیماران سالمند داشته باشند. اگر این شغل را انتخاب می کنید ، باید بتوانید از حوادث ناامیدکننده مانند مرگ یک بیمار جلوگیری کرده و از آن عقب نشینی کنید.

پرستاران سالمندی چه می کنند؟

به عنوان یک پرستار سالمند ، شما باید بسیاری از وظایف را انجام دهید. به عنوان مثال ، شما اغلب مسئول آن خواهید بود

اندازه گیری و ثبت علائم حیاتی

تجویز داروها

ورزش و ماساژ بیماران

مراقب علائم بدرفتاری با بزرگسالان باشید

انتقال بیماران به ویزیت پزشک و سایر قرارهای ملاقات

کمک به بیماران با نیازهای روزانه خود مانند حمام ، لباس پوشیدن و استفاده از حمام

در تمام این موارد ، از شما نیز خواسته می شود سوابق دقیق بیمار را حفظ کرده و مراقبت های خود را با توصیه های پزشکان بیماران خود هماهنگ کنید. پرستاران سالمند اغلب مسئول سلامت جسمی بیماران و بهزیستی روحی و روانی آنها هستند. اغلب اوقات ، بیماران مسن به دلایلی مانند عدم سلامت خود ، عدم استقلال و انزوا از عزیزان خود دچار خستگی یا عصبانیت می شوند. به عنوان یک پرستار سالمندان ، شما باید مراقب این بیماران باشید و سعی کنید حتی در سخت ترین مواقع شاد و دلسوز باشید.

موسسه پرستار در تهران

هنگام کار به عنوان پرستار سالمندان ، معمولاً تشویق می شوید که با اعضای خانواده بیماران خود ارتباط برقرار کنید. ممکن است لازم باشد رژیم مراقبت از بیمار یا داروها را توضیح دهید یا به عنوان رابط بین اعضای خانواده ، بیمار و پزشک عمل کنید. به عنوان یک پرستار سالمند ، شما همچنین در موقعیتی عالی قرار دارید که هم به بیماران و هم به عزیزانشان در مورد برخی مسائل مربوط به سلامتی و توانایی مشاوره دهید.

پرستاران سالمند در کجا کار می کنند؟

پرستاران سالمند در مراکز درمانی مانند:

بیمارستانها

خانه های سالمندان

جوامع بازنشستگان

مراقبت های بهداشتی در خانه

مراکز توانبخشی بستری

بیمارستانهای اجتماعی

تمرین تخصص سالمندان در یک موسسه پزشکی یا کلینیک خصوصی

با افزایش جمعیت و افزایش تعداد افرادی که نیاز به مراقبت طولانی مدت دارند ، جامعه به پرستاران بیشتری برای مراقبت از آنها نیاز خواهد داشت.

تبدیل شدن به یک پرستار سالمندان

اکثر پرستاران سالمند حرفه خود را با دنبال کردن مجوز  شروع می کنند ، که شامل کسب مدرک پرستاری و گذراندن یک آزمون گواهینامه دشوار است.

اگر مایل به کار در زمینه سالمندان هستید ، به آموزش و آموزش اضافی نیز نیاز دارید ، به همراه تجربه کار با بیماران مسن. یکی از گزینه ها این است که به مدرسه بازگردید و مدرک پرستاری ژرنتولوژی خود را کسب کنید. پس از اخذ این مدرک ، باید در آزمون گواهینامه پرستاری ژرنتولوژی که توسط مرکز اعتباربخشی پرستاران ارائه شده است ، شرکت کنید.

سازمانهای مفید برای پرستاران سالمند

اگر شما علاقه مند هستید که یک پرستار سالمند شوید یا در پرستار سالمندی حرفه ای را دنبال کنید ، ایده خوبی است که از سازمان ها ، انجمن ها و آژانس های حرفه ای برای منابع بیشتر استفاده کنید. در اینجا چند سازمان ارزشمند وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

مراقبت از سالمندان بر زندگی میلیون ها نفر در ایالات متحده تأثیر می گذارد. افراد مسن می توانند در معرض شرایط شدید جسمی و روانی باشند. آنها ممکن است برای زندگی مستقل دچار مشکل شوند و ممکن است نیاز به جابجایی در خانه سالمندان یا جامعه بازنشستگی داشته باشند. پزشکان ممکن است با موثرترین روش های درمانی دست و پنجه نرم کنند. و خانواده ها ممکن است با پرداخت هزینه های مراقبت های بهداشتی مشکل داشته باشند.

با افزایش تعداد افراد سالمند ، چالش های مراقبت از سالمندان پیچیده تر خواهد شد. خوشبختانه ، نکات ، ابزارها و منابع مختلف می تواند به افراد مسن و کسانی که برای اطمینان از دریافت بهترین مراقبت های بهداشتی اختصاص داده شده اند کمک کند.

منابع مراقبت از سالمندان

ارائه مراقبت موثر به سالمندان می تواند مشکل باشد. با این حال ، منابع موجود است که می تواند به آنها و عزیزانشان و همچنین پرستاران ، پزشکان و سایر پزشکان کمک کند.

مراقبت از سالمندان: منابع برای افراد مسن

به گفته سازمان بهداشت جهانی ، “اکثر کشورهای توسعه یافته جهان سن 65 ساله را به عنوان تعریف” سالمند “یا افراد مسن پذیرفته اند. با این حال ، افرادی که به 50 و 60 سالگی خود نزدیک می شوند می توانند به دنبال گزینه ها و منابع مراقبت باشند.

برای سالمندانی که مایل به زندگی در خانه های خود هستند ، می توانند از پیشنهادات موسسه ملی  استفاده کنند. اینها شامل برنامه ریزی برای نیازهای آینده است. به عنوان مثال ، سالمندانی که هر روز صبح برای پوشیدن لباس های خود مشکل دارند ، می توانند برای کمک از دوستان خود استفاده کنند. یا اگر متوجه شدند که در خرید مواد غذایی یا پرداخت قبوض به موقع با مشکل مواجه هستند ، می توانند از خدمات پرداخت یا تحویل خودکار استفاده کنند.

خدمات پرستاری درخانه تهران

پرستارسالمند در غرب تهران

خدمات پرستاری

پرستاری از سالمند

خدمات پرستاری در تهران

خدمات پرستاری در منزل

موسسه پرستاری