اعضای جامعه برای مراقبت از والدین بزرگتر خود ؛ [5] ایجاد یک طرح بیمه درمانی برای پوشش نیازهای مراقبت های بهداشتی خود ، [2،7] توسعه طرح های بازنشستگی با مشارکت کارمند ، کارفرما و دولت ؛ [2] حمایت از ساخت خانه ها/جاده ها/راه پله های دوستدار سالمندان ؛ [9] ترویج پیشگیری اولیه برای ایجاد شیوه های زندگی سالم در اوایل بزرگسالی ؛ [7] اطلاعات ، استراتژی های آموزش و ارتباطات نسبت به سه گروه بزرگ یعنی افراد مسن ، میانسالانی که در آینده نزدیک وارد گروه سنی سالخورده می شوند و افراد جوانتری که ارائه دهندگان مراقبت های بالقوه برای والدین یا بستگان سالمند خود در زمینه مسائل بهداشتی ، تغذیه هستند ، تمرینات بدنی ، اجتناب از دخانیات و الکل ، اقدامات پیشگیری از حوادث و آگاهی در مورد تشخیص علائم/علائم اولیه مشکلات شایع سالمندان ؛ [2،4،7،9] آموزش و آموزش مجدد کارکنان پزشکی و پیراپزشکی برای درک موثر نیازهای بهداشتی ویژه سالمندان ؛ [7] خدمات واکسیناسیون ؛ [2] ضرورت ارزیابی دوره ای سلامت در تشخیص زودهنگام شرایط ؛ [4] تهیه پروتزها و سایر وسایل کمک پزشکی ؛ [7،8] ایجاد واحدهای ژنتیک ، [7 ] و اطمینان از ارتباط م ؛ثر ؛ [1] را می توان برای دستیابی به بهترین نتیجه به شیوه ای استراتژیک پیاده سازی کرد.

استخدام پرستار سالمند

در پایان ، ارائه خدمات مراقبت بهداشتی با کیفیت تضمین شده برای افراد مسن یک چالش است که نیاز به رویکرد و استراتژی های مشترک دارد. عدم پاسخگویی به نیازهای بهداشتی امروز می تواند فردا به مشکلی پرهزینه تبدیل شود

he U-M Geriatrics Center خدمات جامع بهداشتی و خدمات را به جامعه سالمند ما ارائه می دهد. هدف ما این است که به بزرگسالان بالای 70 سال کمک کنیم تا زندگی سالم تر و رضایت بخش تری داشته باشند. ما به عنوان یکی از برجسته ترین مراکز سالمندی کشور ، در ارائه مراقبت های استثنایی از بیماران ، تحقیق در مورد پیری و آموزش پزشکان و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی برای درمان نیازهای خاص افراد مسن پیشتاز هستیم. ما مدتهاست که توسط US News and World Report به عنوان یکی از بهترین برنامه های سالمندی کشور شناخته شده ایم.

پزشکان مرکز سالمندی متخصصان بسیار آموزش دیده ای هستند که تخصص خاصی در مراقبت از بیماران مسن دارند که اغلب دارای بیماریهای مزمن متعدد هستند یا ممکن است گیج یا ضعیف باشند. تیم ما شامل مددکاران اجتماعی ، پرستاران ، پرستاران ثبت شده ، داروسازان و دستیاران پزشکی و همچنین پزشکان است. همه کارکنان مرکز سالمندان دارای آموزش ویژه و علاقه به کار با افراد مسن هستند.

کلینیک سالمندان ترنر مرکز سالمندان ، ارزیابی و درمان جامع سالمندان را توسط پزشکان طب سالمند دارای مجوز هیئت مدیره ارائه می دهد. ما می توانیم مراقبت های اولیه اولیه را به شما ارائه دهیم یا مراقبت های خود را با پزشک عادی خود هماهنگ کنیم. کلینیک های تخصصی مرکز سالمندی خدمات متعدد تخصصی را در یک مکان مناسب در مرکز بهداشت و سالمندان U-M East Ann Arbor ارائه می دهند.

مراقبت های سالمندی

خدمات موجود در کلینیک های ما شامل ارزیابی و درمان بسیاری از بیماری ها و شرایط مختلف است که بر افراد مسن تأثیر می گذارد ، از جمله:

 

بیماری آلزایمر و زوال عقل

آرتروز

افسردگی

دیابت

سقوط و تحرک

بیماری قلبی

سکته

فشار خون بالا

کلسترول بالا

بی اختیاری

از دست دادن حافظه

پوکی استخوان

بیماریهای عصبی دژنراتیو مانند پارکینسون

بیمارستان

علاوه بر این ، تیم متخصصان ما نگرانی های بسیاری مانند تغذیه ، تمایلات جنسی و استقلال عملکردی را برطرف می کنند. یک کلینیک مراقبت انتقالی از بیمارانی که به تازگی در بیمارستان بستری شده اند پشتیبانی می کند. ما همچنین مشاوره شخصی یا خانوادگی با مددکاران اجتماعی ، گروه های حمایتی و مشاوره با کارکنان داروخانه ارائه می دهیم.

مرکز سالمندی از یک برنامه اجتماعی بسیار فعال برای افراد مسن پشتیبانی می کند که فرصت هایی برای غنی سازی فکری و اجتماعی ارائه می دهد.

قرار گذاشتن

برای تعیین وقت قبلی ، لطفاً با 734-764-6831 تماس بگیرید. برای اطلاع از گزینه های مراقبت های بعد از ساعت برای بیماران مراقبت های اولیه ، از جمله ویزیت های الکترونیکی و خدمات تلفنی پس از ساعت ، به صفحه مراقبت های بعد از ساعت برای بیماران مراقبت های اولیه مراجعه کنید

بیماران بالای 65 سال بیش از 30 izations از بستری شدن در مراقبت های حاد و 50 of از هزینه های بیمارستان را شامل می شوند. سالمند بستری در معرض بسیاری از پیامدهای ضعیف قرار دارد ، که ممکن است شامل افزایش مرگ و میر ، طولانی شدن مدت اقامت ، میزان بالای بستری مجدد ، قرار دادن در مراکز پرستاری ماهر و هذیان و افت عملکرد باشد. این پیامدها تأثیرات پزشکی ، روانی و اجتماعی قابل توجهی بر بیماران و خانواده ها و به طور کلی بر سیستم مراقبت های بهداشتی دارد. علاوه بر مدیریت مبتنی بر بیماری ، مراقبت از سالمندان باید در یک زمینه خاص روانی و اجتماعی انجام شود. متخصصان بیمارستان رویکردی چند رشته ای و مشارکتی برای مراقبت از بیماران سالمند در نظر می گیرند که از زمان بستری شدن در بیمارستان شروع می شود و در تمام مراحل مراقبت ادامه می یابد. متخصصان بیمارستان می توانند ابتکاراتی را برای بهبود مراقبت از بیماران مسن هدایت کنند.

دانش پرستاری

متخصصان بیمارستان باید بتوانند:

عوارض ناشی از بستری شدن در سالمندان را شرح دهید.

عوامل محیطی یا یاتروژنیک را که ممکن است باعث ایجاد عوارض در سالمندان بستری شود توضیح دهید.

داروهایی را که ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی دارویی در افراد مسن شوند ، لیست کنید.

مداخلاتی را توصیف کنید که می تواند میزان پیامدهای ضعیف را در سالمندان بستری کاهش دهد.

عناصر کلیدی فرآیند برنامه ریزی ترخیص و گزینه های مراقبت های بعد از حاد را توضیح دهید.

گزینه های متعدد برای انتقال از بیمارستان مراقبت های حاد را توضیح دهید که می تواند به بیماران در بازگرداندن ظرفیت عملکردی کمک کند.

لیست عوامل خطر خاص بیمار برای ایجاد عوارض در سالمندان بستری.

مهارت های پرستاری

متخصصان بیمارستان باید بتوانند:

انجام یک شرح حال کامل و معاینه فیزیکی برای شناسایی عوامل خطر بیمار برای عوارض در طول بستری.

یک ارزیابی شناختی و عملکردی مختصر از بیماران مسن را انجام دهید.

از اقدامات فعال برای پیشگیری ، شناسایی ، ارزیابی و درمان زخم های فشاری استفاده کنید.

تدوین برنامه های مراقبت چندرشته ای برای پیشگیری از هذیان ، سقوط و افت عملکرد.

جایگزین های غیر دارویی برای مدیریت آشفتگی ، بی خوابی و هذیان ارائه دهید.

داروهایی را برای علائم رفتاری هذیان یا زوال عقل تجویز کنید که با مدیریت غیر دارویی قابل کنترل نیستند.

ارزیابی اجتماعی از شرایط زندگی/سیستم های حمایتی بیمار را انجام دهید و بفهمید که چگونه بر برنامه بهداشت و مراقبت بیمار تأثیر می گذارد.

تدوین برنامه های چندرشته ای ایمن برای انتقال مراقبت از بیماران مسن با نیازهای پیچیده ترخیص.

ویژگیهای منحصر به فرد بیماران مسن را در توسعه برنامه های درمانی گنجانید.

علائم سوء استفاده بالقوه از سالمندان را بشناسید.

نگرش های

متخصصان بیمارستان باید بتوانند:

از عوارض و عوارض جانبی بالقوه مرتبط با پلی فارماسی قدردانی کنید.

به بیماران و خانواده ها درباره اقدامات فردی و منابع اجتماعی که می توانند عوارض احتمالی پس از ترخیص را کاهش دهند ، آموزش دهید.

از خطرات و عوارض ناشی از استفاده از خویشتن داری قدردانی کنید.

قدر مفهوم مراقبت انتقالی را بدانید.

شرکت در جلسات تیم چندرشته ای برای تدوین برنامه های مراقبت هماهنگ برای بستری شدن حاد و انتقال مراقبت.

رویکرد تیمی برای مراقبت از سالمند بستری در بیمارستان ، که ممکن است شامل پزشکان ، پرستاران ، داروسازان ، مددکاران اجتماعی و خدمات توانبخشی باشد ، ترویج دهید.

از تأثیر پزشکی ، روانی و اجتماعی بستری شدن بر بیماران مسن و خانواده های آنها قدردانی کنید.

ایجاد و حفظ گفتگوی آزاد با بیماران و خانواده ها در مورد اهداف و محدودیت های مراقبت ، مراقبت تسکینی و مسائل پایان زندگی ، از جمله وصیت نامه زندگی.

بیماران مسن را در اوایل دوره بیمارستان با خدمات اجتماعی وصل کنید تا از حمایت نهادی برخوردار شوید ، که ممکن است شامل ارجاع برای بیمه و مزایای دارو ، حمل و نقل ، خدمات بهداشت روانی و خدمات سوء مصرف مواد باشد.

به طور مرتب با پزشکان مراقبت های اولیه و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بعد از حاد ارتباط برقرار کنید تا انتقال مراقبت های ایمن و هماهنگ انجام شود.

رهبری ، هماهنگی یا مشارکت در ابتکارات بیمارستانی چند رشته ای برای توسعه برنامه های پیشگیری و الگوریتم های درمان استاندارد برای پیامدهای بزرگتر مانند دلیریوم ، زمین خوردن ، افت عملکردی و زخم های فشاری.

رهبری ، هماهنگی یا مشارکت در ابتکارات بیمارستانی برای بهبود انتقال مراقبت و کاهش پیامدهای ترخیص ضعیف در سالمندان.

رهبری ، هماهنگی یا مشارکت در طرح های ایمنی بیمار برای کاهش عوارض شایع سالمندان در بیمارستان…

ستخدام-پرستار-موسسات-شرق-تهران

پرستاری-از-سالمند-در-تهران-پارس

خدمات-پرستاری-در-خانه-تهران

پرستار-سالمند-در-غرب-تهران

خدمات-پرستاری