میزان مراقبت مورد نیاز را ارزیابی کنید

اولین و مهمترین قدم شما این است که ارزیابی کنید که یک والدین سالمند به چه میزان مراقبت نیاز دارد. مراقب باشید که خیلی زود مسئولیت های زیادی را بر عهده بگیرید. این یک راه سریع برای غرق شدن است و ممکن است به سرعت تصویر بزرگتر را از دست بدهید یا شروع به نادیده گرفتن سلامت خود کنید.

فهرستی از وظایف روزانه، هفتگی و ماهانه ایجاد کنید تا به شما کمک کند تا ایده خوبی از نوع مراقبت مورد نیاز داشته باشید. این همچنین تصویر واضحی از میزان کمک مورد نیاز در طول روز، شب یا آخر هفته ارائه می دهد.

برای تهیه یک لیست جامع، یک دفترچه یادداشت در دسترس داشته باشید و هر بار که والدین سالخورده شما برای انجام یک کار خاص به کمک نیاز دارند یادداشت کنید. پس از یک هفته، باید یک مرور کلی از دامنه مراقبت های مورد نیاز داشته باشید.

در مورد آنچه می توانید ارائه دهید واقع بین باشید

هنگامی که ایده روشنی از نیازهای والدین خود داشتید، باید ارزیابی کنید که بدون کمک اضافی چقدر می توانید از عهده آن برآیید. اگر می دانید وظایفی خارج از ظرفیت شما هستند، مهم است که با والدین خود و خودتان صادق باشید.

در مورد میزان مراقبتی که می توانید بدون قربانی کردن سلامت خود، روابط خود و سایر مسئولیت ها ارائه دهید واقع بین باشید. اگر بیش از حد تحمل کنید، ممکن است بسوزید، که باعث می‌شود نتوانید از کسی مراقبت کنید. کمک به مراقبت از والدین سالمند تا حد زیادی مهم است. مراقبت از سالمندان چالش ها و همچنین پاداش های خاص خود را دارد.

  1. کمک مورد نیاز خود را دریافت کنید

به یاد داشته باشید که در استخدام کمک اضافی که نیاز دارید شرم آور نیست. اگر می‌دانید که نمی‌توانید همه این کارها را انجام دهید، اما می‌خواهید بتوانید بهترین مراقبت ممکن را برای والدین خود ارائه دهید، پس کمکی را که می‌توانید از عهده آن برآیید بیابید. یافتن بهترین خدمات ممکن است در ابتدا به زمان و تلاش نیاز داشته باشد، اما این سرمایه گذاری است که در نهایت نتیجه خواهد داد.

پشتیبانی اضافی شامل:

ثبت نام والدین خود در یک برنامه روز بزرگسالان که به آنها امکان می دهد معاشرت کنند و شما استراحت کنید

استخدام مراقبی که به صورت روزانه در خانه کمک می کند

یافتن یک همراه ارشد داوطلب که مایل است والدین شما را در سفرها ببیند

از بین بردن وظایف با خرید عمده لوازم مراقبتی برای تحویل در منزل

همچنین شرم آور نیست که از دوستان نزدیک و سایر اعضای خانواده بخواهید کارهای ساده ای را برای شما انجام دهند، در کارهای کوچک خانه داری کمک کنند، یا در صورت نیاز یک یا دو وعده غذایی تهیه کنند.

  1. بار را در صورت نیاز به اشتراک بگذارید

جدای از درخواست کمک برای وظایف مراقبتی خود، تقسیم مسئولیت و استراحت در صورت نیاز نیز مهم است. شما ممکن است در مراقبت از والدین سالخورده کار بسیار خوبی انجام دهید، اما اگر آن را نخواهید، هیچ کس متوجه نخواهد شد که شما به کمک نیاز دارید.

خوب است که از یک خواهر یا برادر، یک همسر، یکی از اقوام نزدیک یا دوست بخواهید که مسئولیت مراقبت شما را برای یک روز یا حتی یک آخر هفته به اشتراک بگذارند. این به شما فرصتی برای استراحت، بهبودی و بازگشت با انرژی می دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، به یاد داشته باشید که کمک گرفتن از اعضای خانواده و دوستان در هر شرایطی متفاوت است. سعی کنید در رویکرد خود برای تقسیم بار خلاق و انعطاف پذیر باشید.

پرستاری از سالمند در تهرانپارس

خدمات پرستاری در خانه تهران

پرستار سالمند در غرب تهران

خدمات پرستاری

پرستاری از سالمند

خدمات پرستاری در تهران

خدمات پرستاری در منزل

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل