الگوی شرح شغل پرستار شرکت

ما به دنبال یک پرستار شرکت معتبر برای ارائه خدمات اولیه مراقبت های بهداشتی به کارکنان شرکت خود هستیم. پرستار شرکت مسئول توسعه و اجرای برنامه های ایمنی و بهداشت، ارزیابی خطرات سلامتی، علاوه بر پیشگیری و درمان بیماری یا آسیب ناشی از آن خواهد بود. پرستار شرکت باید با ارزیابی آنها در فواصل زمانی منظم، نگهداری سوابق بهداشتی برای هر کارمند و حفظ ارتباط خوب با مدیریت شرکت در مورد مراقبت های بهداشتی و ایمنی، سلامتی را در بین کارکنان ارتقا دهد.

برای اطمینان از موفقیت، پرستار شرکت باید دانش و مهارت عالی در مسائل مربوط به مراقبت های بهداشتی اورژانسی در محل کار داشته باشد. آنها همچنین باید محیط کار را ارزیابی کنند تا هرگونه خطرات کاری را شناسایی کنند و بر اساس آن برنامه های مداخله ای را برنامه ریزی کنند.

وظایف پرستار شرکت:

تدوین و اجرای برنامه های ایمنی و بهداشت.

ارائه درمان اضطراری در محل کار.

داروهای بدون نسخه را برای کارمندان تجویز کنید.

منطقه ای تمیز و راحت برای بیماری ایجاد کنید.

برنامه های تغذیه سالم و تندرستی را ترویج دهید.

تمام آسیب ها و بیماری های کارکنان را مستند کنید و این اطلاعات را محرمانه نگه دارید.

بهبود سلامت کارکنان از طریق برنامه های مداوم و بررسی های بهداشتی.

استراتژی هایی را برای اطمینان از حداکثر ورودی کار کارکنان ایجاد کنید.

به طور منظم با مدیریت ارتباط برقرار کنید.

شرکت در کارگاه های سمینار HIV/AIDS، حساسیت جنسیتی، تنظیم خانواده و مدیریت استرس.

شرایط پرستار شرکت

مدرک دانشکده پرستاری.

مدرک فوق لیسانس بهداشت و ایمنی حرفه ای پایه.

تجربه کار به عنوان یک شرکت یا یک پرستار معمولی.

آموزش جامع بالینی بهداشت حرفه ای و پرستاری.

مهارت های ارتباطی و سازمانی عالی.

مهارت های تفکر انتقادی.

روحیه ای گرم و دلسوز.

آموزش و پرورش

پرستاران می توانند مدرک لیسانس بگیرند، اما کاردانی استاندارد است. برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا نیز ممکن است فرصت های بیشتری را فراهم کنند. پرستاران شرکت باید دانش پیشرفته ای از تکنیک های پرستاری، آناتومی، طب کار، بهداشت صنعتی و ایمنی شغلی داشته باشند. کارگران شرکت همچنین دانش تخصصی در مورد خطرات محل کار و همچنین سم شناسی و اپیدمیولوژی دارند. آنها همچنین باید تحت آموزش بالینی قرار بگیرند تا آموزش عملی کار با بیماران و افراد را کسب کنند. تفکر انتقادی، ثبات عاطفی و مهارت های سازمانی برای ارزیابی تغییرات در سلامت بیماران، مقابله با موقعیت های استرس زا و انجام چند کار ضروری است.

مسئولیت های عمومی

پرستاران شرکت سلامت و ایمنی کارگران را در صنایعی مانند ساخت و ساز، تولید، بسته بندی گوشت و مراقبت های بهداشتی هماهنگ می کنند. آنها مسئول ترکیب راهبردهای ارتقای سلامت برای به حداقل رساندن حوادث و آموزش کارکنان در مورد راههای مسئولیت پذیری بیشتر در محل کار هستند. آنها خدمات مراقبت های بهداشتی را برای کارگران آسیب دیده و کارگران مشاور در مورد آسیب های غیر شغلی هماهنگ می کنند و همچنین ارتباط موثر بین کارگران آسیب دیده و مدیریت را تسهیل می کنند. آنها اطمینان حاصل می کنند که استانداردهای ایمنی رعایت شده است، و هر گونه خطر ایمنی بالقوه در محیط کار را شناسایی می کنند.

وظایف کاری

پرستاران شرکت با استفاده از آموزش پزشکی گسترده و دانش پزشکی کار و ایمنی، شکایات پزشکی کارگر را با استفاده از سوابق پزشکی و آزمایش‌های تشخیصی تفسیر و مستند می‌کنند. پرستاران شرکت ضمن رعایت قوانین و مقررات، روند آسیب را بررسی و تجزیه و تحلیل می کنند، خطرات احتمالی شغلی را مورد تحقیق قرار می دهند و با تیم های ایمنی و مدیران همکاری می کنند. وظایف شغلی اضافی می تواند شامل مدیریت سوابق پزشکی، ایجاد برنامه های آمادگی در محل کار اضطراری و ارزیابی سیستم های ارائه مراقبت های بهداشتی باشد.

صدور مجوز و گواهینامه

پرستاران در همه ایالت ها باید مجوز بگیرند تا بتوانند پرستاری کنند. در حالی که الزامات ممکن است در ایالت متفاوت باشد، معمولاً پرستاران باید یک برنامه معتبر را تکمیل کنند و آزمون مجوز شورای ملی ارائه شده از طریق شورای ملی پرستاری را بگذرانند. هیئت پرستاران بهداشت حرفه ای نیز دو گواهینامه در این زمینه ارائه می دهد. برای واجد شرایط بودن برای گواهینامه پرستار بهداشت حرفه ای، پرستاران باید مجوز داشته باشند و 3000 ساعت تجربه بهداشت حرفه ای داشته باشند یا یک برنامه گواهی را تکمیل کنند. پرستار دارای گواهینامه بهداشت حرفه ای – مدرک متخصص نیاز به مدرک لیسانس، مجوز و آموزش یا آموزش پیشرفته در بهداشت حرفه ای دارد.

پرستاران بهداشتی کارکنان بیمارستان به عنوان پرستار بهداشت حرفه ای در بیمارستان ها به کار گرفته می شوند و ضمن کمک به اجرای استانداردهای بهداشتی و ایمنی، از آسیب ها و بیماری های شغلی پیشگیری می کنند. آنها همچنین در تشخیص مسائل مربوط به غرامت کارکنان کارکنان کمک می کنند و آموزش های بهداشتی و ایمنی را در خانه ارائه می دهند. با توجه به اداره آمار کار، همه پرستاران باید از یک برنامه آموزشی پرستاری تایید شده فارغ التحصیل شوند و در آزمون صدور مجوز با آزمون مجوز شورای ملی قبول شوند. سایر الزامات توسط مقررات هر ایالت تعیین می شود.

ماهیت دلسوز و دلسوز و توانایی مقابله با موقعیت‌های هیجانی و تحت فشار از ویژگی‌های مهم یک پرستار است.

پرستار چه کار می کند؟ کارفرمایان معمولی | صلاحیت و آموزش | مهارت های کلیدی

پرستاران به عنوان بخشی از تیمی از کارکنان حرفه ای و پزشکی که شامل پزشکان، مددکاران اجتماعی و درمانگران است، کار می کنند.

وظایف معمول شغل عبارتند از:

ارزیابی و برنامه ریزی الزامات مراقبت پرستاری

ارائه مراقبت های قبل و بعد از عمل

نظارت و تجویز دارو و انفوزیون داخل وریدی

نمونه برداری از بیمار، نبض، دما و فشار خون

نوشتن سوابق

سرپرستی کارکنان خردسال

سازماندهی حجم کاری

ارائه حمایت عاطفی از بیماران و بستگان

تدریس خصوصی دانشجوی پرستاری

شیفت کاری 24 ساعته می تواند از الزامات این شغل باشد.

پرستاری از سالمند در تهرانپارس

خدمات پرستاری در خانه تهران

پرستار سالمند در غرب تهران

خدمات پرستاری

پرستاری از سالمند

خدمات پرستاری در تهران

خدمات پرستاری در منزل

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل