شرکت ستایش گستر اوید استخدام پرستار برای همکاری دعون به عمل میاورد برای اطلاعات بیشتر باشماره های داخل سایت تماس بگیرید

نیاز به پرسنل جدید می تواند هم در تیم موجود و هم در نتیجه تأثیرگذار باشد. استخدام پرستار تمرکز در محیط های پرتنش می تواند باعث انگیزه همکاران شود ، دیگران را در موقعیت های ناخوشایند آسوده کرده و در صورت مواجه شدن با چالش ها سریعاً عقب نشینی کنید. پرستاران واجد شرایط می توانند هنگام استفاده از دارو ، اجرای دستورات پزشک و آموزش بیماران ، فرآیندهای فکری و دقت صحیحی را حفظ کنند.

مشارکت یک پرستار عالی:

ارزش ارائه مراقبت استثنایی از بیمار

داروها ، واکسن ها و مایعات را تجویز کنید

علائم حیاتی مانند دما ، فشار خون و ضربان نبض را کنترل کنید

شکایات ، علائم و پیشرفت بیماران را ارزیابی و مستند کنید

پرچم های قرمز را شناسایی کنید و پزشک را از وضعیت بیمار مطلع کنید

در مورد دارو ، برنامه های درمانی و مراقبت در منزل به بیمار آموزش دهید

مهارت هایی که باید در یک پرستار عالی جستجو کنید

پرستاری را پیدا کنید که با اشتیاق مشکلات را حل کند و از مراقبت با کیفیت بیمار حمایت کند تا موفقیت شما را به موفقیت برساند. یک کاندیدای عالی پرستار دارای تحصیلات ، ویژگی ها و تجربیات زیر خواهد بود که بیانگر مهارت های برتر پرستاری است.

شرایط پرستار:

مدرک کارشناسی پرستاری

دانش کار نرم افزار سوابق پزشکی الکترونیکی (EMR)

تبحر در انجام اقدامات بالینی

ارتباط کتبی و کلامی عالی

مهارت های تفکر انتقادی

تطبیق پذیری

نوشتن شرح وظایف پرستار

شرح شغل متفکرانه برای یافتن کاندیداهای پرستار واجد شرایط مهم است. شرح شغل پرستار شامل خلاصه ای جذاب از نقش ، لیست دقیق وظایف و مسئولیت ها و مهارت های مورد نیاز و ترجیحی برای موقعیت است.

کلمات کلیدی برای درج در شرح شغل پرستار خود:

پرستاری

پرستار

اتاق اضطراری (ER)

پرستار ثبت شده (RN)

پرسنل پرستار

مصاحبه با نامزدهای پرستار

با طرح سوالات متفکرانه در مورد تحصیلات ، تجربیات حرفه ای و فلسفه پرستاری ، یک کاندید مناسب پرستار را استخدام کنید. نامزدهای قدرتمند برای سمت های پرستار هنگام پاسخ به س aالات مختلف مربوط به مسئولیت های پرستاری اعتماد به نفس خواهند داشت.

مباحث مربوط به سوالات مصاحبه پرستار:

روش های ارزیابی نیازهای بیمار و رفع نگرانی ها

تجربه در شرایط خاص مراقبت های بهداشتی

مدیریت بیماران سخت و طلبکار

اخلاق و ارزشهای کاری

مهارت در نرم افزار و برنامه های رایانه ای

اهداف آموزش مداوم

برای مثالهای بیشتر به لیست سوالات مصاحبه پرستار ما مراجعه کنید.

ارسال سریع شغل در واقع سریع و آسان است. امروز کار پرستار خود را ارسال کنید.

انتخاب پرسنل یکی از مهمترین وظایف مدیر پرستار است. نویسنده جیم کالینز در کتاب خود از خوب به بزرگ: چرا برخی از شرکت ها جهش می کنند … و برخی دیگر این کار را نمی کنند ، “افراد مناسب را در اتوبوس ، افراد مناسب در صندلی های مناسب و افراد نامناسب را از اتوبوس خارج کنید. ” وی در ادامه توضیح داد که “… اگر افراد اشتباهی داشته باشید ، مهم نیست که مسیر درست را کشف کنید. شما هنوز یک شرکت عالی نخواهید داشت. ”

در حالی که متقاضیان باید حداقل سطح تحصیلات ، مجوز ، گواهینامه و مهارتهای بالینی و فنی لازم برای یک موقعیت خاص را داشته باشند – انتخاب فرد “مناسب” اغلب به شناسایی ویژگی ها ، نگرش ها و ارزش های مناسب بستگی دارد که باعث “رفتار صحیح” می شود. ”

برخی از مهارت ها و ویژگی های فردی برای موفقیت ضروری است و مدیران باید به دنبال شناسایی آنها در داوطلبان پرستاری هنگام پر کردن صندلی در اتوبوس باشند:

  1. عالی ارتباط برقرار

پرستاران با کسانی که بیمار ، رنج ، اضطراب و ترس از تأمین آسایش و پشتیبانی هستند ارتباط برقرار می کنند. آنها به بیماران و اعضای خانواده آنها در مورد تشخیص ، داروها و روش ها آموزش می دهند. آنها از کسانی که دارای اختلالات شنوایی و بینایی هستند و موانع زبانی که ارتباط برقرار کردن برای آنها چالش برانگیز است مراقبت می کنند. آنها وقتی بیماران ممکن است دارای عقاید و اولویت های متناقضی برای مراقبت باشند ، از بیماران به عنوان اعضای تیم های بین رشته ای حمایت می کنند. پرستاران دستورالعمل های مراقبت ، پیشنهادات و گزارش های تحقیقاتی را می نویسند. آنها برای یافتن راه حل برای مسائل سازمانی با مدیران و همكاران تعامل می كنند. فارغ از نقش آنها ، پرستاران باید مهارتهای ارتباطی کلامی و کتبی را به خوبی رشد داده باشند.

ارتباط تیمی:

ارتباط ضعیف تیمی با خطاهای پزشکی قابل پیشگیری ، نرخ بالای جابجایی پرستار و روحیه پایین مرتبط است (برینکرت ، 2010). در دو زمینه شخصی و حرفه ای ، استفاده از استراتژی های ارتباطی موثر بین فردی توسط پرستاران ممکن است باعث کاهش استرس ، ارتقا سطح سلامتی و در نتیجه بهبود کیفیت کلی زندگی شود

ارتباط با بیمار: نتایج یک مطالعه مطبوعاتی در سال 2013 نشان داد که “عملکرد نظرسنجی HCAHPS در بعد ارتباط با پرستاران به شدت بر چهار تجربه دیگر بیمار از مراقبت در چارچوب خرید مبتنی بر ارزش تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، شواهد فزاینده ای وجود دارد که نشان می دهد عملکرد به طور کلی – و عملکرد در ارتباط با بعد پرستاران به طور خاص – به شدت با عملکرد بیمارستان در سایر برنامه های پرداخت CMS ارتباط دارد. ”

  1. دلسوز / همدل

شفقت از کلمات لاتین به معنای “رنج بردن” است. این به معنای همدلی برای کسی است که رنج جسمی ، روحی ، عاطفی و / یا معنوی را تجربه می کند. بسیاری دلسوزی و همدلی را ذات عمل پرستاری به عنوان ارزشی می دانند که کار روزمره را لنگر می اندازد و آن را جهت می دهد

مصاحبه با مدیران عامل و رهبران ارشد 35 بیمارستان ایالات متحده معروف به تعهد خود در مراقبت های دلسوزانه نشان داد که:

سازمان هایی که اولویت بالایی در ارائه مراقبت های دلسوزانه از کاهش کارکنان ، نگهداری بیشتر ، استخدام کارکنان با مهارت بیشتر ، وفاداری بیشتر به بیماران و کاهش هزینه های ناشی از مدت اقامت کمتر ، نرخ پایین بستری مجدد در بیمارستان و نتایج بهتر بهداشتی دارند ، و روشهای کم هزینه تر.

مراقبانی که می توانند نسبت به بیماران ، خانواده ها و یکدیگر ابراز دلسوزی کنند ، رضایت شغلی بالاتر ، استرس کمتر و احساس کار گروهی را تجربه می کنند.

بیمارانی که دلسوزانه تحت درمان قرار می گیرند از کیفیت مراقبت بهتر ، سلامت بهتر ، خطاهای پزشکی کمتر و ارتباط عمیق انسانی با مراقبانشان بهره مند می شوند.

  1. متفکر انتقادی / حل مسئله

از آنجا که ارائه مراقبت های بهداشتی به طور فزاینده ای پیچیده تر می شود ، داشتن مهارتهای تفکر انتقادی و حل مسئله برای پرستاران مهم است. هنگامی که وضعیت بیمار به سرعت تغییر می کند ، تفکر انتقادی یک پرستار را قادر می سازد نشانه های مهم را تشخیص دهد ، سریع پاسخ دهد و مداخلات را انتخاب کند تا به بهترین وجه نیازهای وضعیت را برطرف کند. در موارد دیگر ، پرستاران باید فراوانی داده ها و اطلاعات را الك كنند تا دانش را برای شفاف سازی مسئله جذب و انطباق دهند تا راه حل های مثر پیدا كنند.

نگهداری سالمند

پرستاری سالمند

پرستار از سالمند ارزان

پرستاری سالمند در منزل  

نگهداری ازسالمند در خانه

نگهداری از سالمند بیمار

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل تهران