این نظرسنجی مبتنی بر پرسشنامه با استفاده از مقیاس افراد پیر کوگان ، نگرش نسبت به بیماران مسن را در بین پرستاران ثبت شده شاغل در یک بخش مراقبت های حاد ، پرستاران ثبت نام شده که در یک مرکز توان بخشی کار می کنند و افراد مبتلا به SCI مزمن ارزیابی می کند.

نتایج:

اگرچه افراد با SCI و پرستاران شاغل در محیط توانبخشی از نظر نگرش نسبت به بیماران مسن از نظر آماری قابل مقایسه بودند ، پرستاران شاغل در واحد مراقبت های حاد نسبت به همتایان خود از پرستاری توانبخشی نگرش سنگرایی بیشتری دارند ( در بین پرستاران ، سطح بالاتری از تحصیلات و کار در محیط توانبخشی با نگرش سن کمتری همراه بود . روشی برای ارتباط بین سن بالاتر و نگرش مثبت تر نسبت به بیماران مسن وجود دارد

نتیجه گیری:

نظرسنجی مبتنی بر پرسشنامه ما ، که به نظر می رسد جمعیت مورد نظر را نشان می دهد ، تفاوت قابل توجهی در نگرش نسبت به بیماران مسن بین پرستاران شاغل در محیط مراقبت های حاد در مقابل تنظیم توانبخشی دارد که نگرش های مشابهی نسبت به افراد مبتلا به SCI نشان می دهد. قابل اعتمادترین عامل مرتبط با نگرش پرستاران ، سطح تحصیلات آنها بود. با توجه به اینکه عمل سن گرایی امکان پیش داوری ارائه خدمات و در نهایت بهبودی بیماران مبتلا به SCI را دارد ، باید به دنبال تحقیقات بیشتر و فعالیت های انتشار دانش برای پرستاران مراقبت از بیماران مسن مبتلا به SCI بود.

استخدام فوری پرستار با شرایط عالی

پیری جامعه ما طی قرن گذشته در سراسر جهان توصیف شده است. در حال حاضر ، افراد مسن (65 سال به بالا) 8 ∼ از جمعیت جهان را تشکیل می دهند ، اما انتظار می رود این تعداد در چهار دهه آینده به 15 درصد افزایش یابد. 1 صرف نظر از پیش بینی های آخرالزمانی قبلی در مورد عواقب ناشی از پیر شدن جمعیت به اقتصاد و جامعه جهانی ، تأثیر آن در جمعیت شناسی بیماری ها با پیامدهای قابل پیش بینی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مشهود است

آسیب نخاعی در 27-59 نفر در هر میلیون نفر در آمریکای شمالی رخ می دهد و به ترتیب دارای قله در میان بزرگسالان جوان و افراد مسن است که به ترتیب بیشتر در حوادث وسایل نقلیه موتوری و سقوط ناخواسته درگیر هستند. 3 اگرچه در طی سه دهه گذشته بقا در جمعیت SCI در حال افزایش بوده است ، سن بالاتر در هنگام شروع آسیب به عنوان یک عامل خطر عمده برای مرگ و میر در مراحل حاد و مزمن SCI آسیب زا در نظر گرفته می شود. 4 این مطالعه اخیر بر اساس گروه بزرگی از افراد مبتلا به SCI و بررسی بافت نخاع پس از مرگ نشان می دهد که ، در میان بازماندگان ، سن با بهبودی عصبی یا بقای آکسون در دستگاه نخاع ماده سفید بعد از SCI ارتباط معنی داری ندارد.

اگرچه پیری طبیعی شامل کاهش ظرفیت سیستم است ، که به طور معمول پس از اوج آن در سن تقویمی 20-25 ساله رخ می دهد ، تصورات غلط از تأثیر پیری می تواند منجر به پیری گرایی شود. بعنوان نگرش منفی ، کلیشه ها و تبعیض رفتاری صرفاً بر اساس سن تقویمی فرد ، سن گرایی که توسط بیماران ، خانواده ها و پرسنل بیمارستان بیان می شود ، می تواند بر توانایی بهبودی پس از بیماری حاد ، از جمله SCI آسیب زا تأثیر منفی بگذارد. 5 با توجه به این زمینه ، این یک مطالعه مقطعی برای ارزیابی نگرش نسبت به بیماران مسن در میان پرستاران ثبت شده که در یک ترومای حاد ستون فقرات کار می کنند ، RN ها که در یک مرکز توان بخشی کار می کنند و افراد مبتلا به SCI انجام شده است. علاوه بر این ، ما عوامل بالقوه ای را که ممکن است با نگرش های سن گرایی مرتبط باشند ، بررسی کردیم.

مواد و روش ها

هیئت های اخلاق پژوهشی شبکه بهداشت دانشگاه و انستیتوی توانبخشی تورنتو پروتکل این مطالعه را تأیید کردند.

نظر سنجی

معیار اصلی نتیجه گیری شامل ارزیابی نگرش نسبت به افراد مسن با استفاده از مقیا) با اجازه نویسنده آن است. 6 داده های به عبارات با قاب مثبت تقسیم شدند و بیانیه های با قالب منفی (تقسیم شدند. هر نمره و می تواند از 17 تا 85 باشد.

این نظرسنجی مبتنی بر پرسشنامه بر روی دو گروه از RN ها (یعنی پرستاران شاغل در یک مرکز مراقبت از SCI حاد و پرستاران شاغل در یک مرکز توان بخشی SCI) و گروهی از افراد مبتلا به SCI که عضو انجمن پاراپلژیک کانادا هستند توزیع شد. انتاریو (CPA-O). اگرچه افراد مبتلا به SCI که در یک جلسه آموزشی CPA-O شرکت کرده اند ،  در خدمات پرستاری  ستایش اوید در زمان ثبت نام خود یک بسته نظرسنجی دریافت کرده اند ، پرستاران واجد شرایط تقریباً 1 ماه پس از دعوت اولیه برای تکمیل نظرسنجی ، یک یادداشت با یک بسته نظرسنجی دوم دریافت می کنند. همه شرکت کنندگان بالقوه نامه دریافت کردند.

شرایط عالی برای پرستاران و تضمین شغلی دائم با حقوق عالی و کاری همیشگی برای یک کار تخصصی و رویایی خود با شمار های ما تماس بگیرید.

ستخدام-پرستار-موسسات-شرق-تهران

پرستاری-از-سالمند-در-تهران-پارس

خدمات-پرستاری-در-خانه-تهران

پرستار-سالمند-در-غرب-تهران

خدمات-پرستاری