پرستاری در تهران

هسته اصلی پرستاری رحمت دیترویت ، برنامه درسی دوره کارشناسی پرستاری است که بر پایه ای بنیادین از علوم و هنرهای لیبرال بنا شده است.

هدف ما این است که دانش آموزان را به پرستاران دلسوز و دلسوز تبدیل کنیم ، قادر به ارائه مراقبت های پرستاری ایمن و با کفایت با استفاده از تفکر انتقادی و تصمیم گیری اخلاقی ، ارتباطات موثر ، مهارت های رهبری و ارتقا کاهش خطر و مدیریت بیماری ها.

یا دانش آموزانی که وظایف دیگری در زندگی خود دارند ، برنامه BSN پاره وقت Detroit Mercy سرعت و زمانبندی را ارائه می دهد که می تواند همه آن را کار کند. کلاس و الزامات بالینی فقط به سه روز محدود می شود و هر هفته چهار روز تعطیل را پشت سر می گذارد. مسیر پاره وقت به شما امکان می دهد تا با مشاغل و سایر تعهدات همگام باشید ، در حالی که چشم انداز شغلی خود را با گرفتن مدرک BSN بهبود می بخشد. تمام دوره های پیش نیاز قبل از شروع توالی هشت ترم راضی هستند. استخدام فوری پرستار در تهران

یکی از جذاب ترین جنبه های پرستاری ، انعطاف پذیری آن است. پرستاران در محیط های مختلف کار می کنند – برنامه های سلامتی شرکتی ، کلینیک های سرپایی سرپایی ، ساختمان های اداره شهرستان ، حتی در خانه های بیماران. مشاغل نیمه وقت پرستاری تعهدات زمانی منعطف و محیط های کاری را ارائه می دهند ، و این انعطاف پذیری می تواند در هنگام مراقبت از عزیزانتان یا بازگشت به مدرسه برای ادامه تحصیلات عالی ، بسیار ارزشمند باشد.

اگرچه به خاطر داشته باشید که مشاغل پرستاری برای همه مناسب نیستند. پرستاری که علاقه زیادی به ضربه روحی دارد ممکن است از کاغذ بازی های سنگین مدیر پرونده پرستار لذت نبرد و پرستاری که متخصص مراقبت های سالمندان است ممکن است از کار با نوزاد و کودک لذت نبرد. نکته اصلی این است که آنچه را که از آن لذت می برید پیدا کنید و فرصتهایی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

از جایی که هستید شروع کنید.

استخدام فوری پرستار در تهران

اگر در بیمارستان کار می کنید ، رفتن از کار تمام وقت به کار نیمه وقت می تواند به آسانی مراجعه به مدیر شما و درخواست آن باشد. بسیاری از امکانات خوشحال خواهند بود که یک کارمند آموزش دیده و شایسته را در هر ظرفیتی نگه دارند.

برای مشاغل معمول بیمارستان ، تمام وقت معمولاً به معنای سه شیفت 12 ساعته در هفته و پاره وقت به معنای دو شیفت در هفته است. این ممکن است برای شما کافی باشد ، اما ممکن است به اندازه کافی برای نیازهای شما انعطاف پذیر نباشد. سوال مهم دیگر این است که بپرسید آیا پایین آمدن به نیمه وقت بر مزایایی که از کارفرمای خود دریافت می کنید تأثیر می گذارد؟ استخدام فوری پرستار در تهران

کار نمایندگی و کارکنان.

بنابراین بیایید بگوییم که شما می خواهید خارج از محیط بیمارستان کار کنید. شاید شما چیزی را با شیفت های هشت ساعته ، چیزی با سرعت پایین تر یا چیزی با استقلال بیشتر می خواهید. چندین شغل پرستاری نیمه وقت وجود دارد که می توانید آنها را جستجو کنید.

اگر به تغییر سرعت نیاز دارید ، سازگار هستید و از مشاغل تکراری متنفر هستید ، موقعیت آژانس ممکن است برای شما مناسب باشد. با یک آژانس معتبر در شهر خود ثبت نام کنید و به آنها بگویید که چه زمانی می خواهید کار کنید ، و آنها می توانند اعزام شما را برای پر کردن در مراکز پرستاری ماهر ، وظایف شخصی و خانه های سالمندان شروع کنند. بیشتر آژانس ها به پرستاران نیاز دارند که چند سال تجربه داشته باشند. اگر تجربه دارید ، کار نمایندگی می تواند راهی عالی برای نیمه وقت باشد.

تدریس و آموزش.

اگر مدرک کارشناسی ارشد خود را در آموزش پرستار کسب کرده اید ، می توانید در جامعه خود یا در یک برنامه آنلاین نقش تدریس را بر عهده بگیرید. این می تواند یک موقعیت تمام وقت یا پاره وقت باشد ، بنابراین مشخص کنید که در هنگام اقدام به کار به صورت پاره وقت علاقه مند هستید. نقش های نیمه وقت می تواند گروه های نظارتی ، آموزشی دانشجویان پرستاری باشد ، یا بسته به موسسه می تواند شامل یک یا دو دوره باشد. این می تواند فرصتی عالی برای تأثیرگذاری بر نسل بعدی پرستاران باشد ضمن حفظ انعطاف پذیری برنامه شما ، اما به خاطر داشته باشید که مراقبت های مستقیم بیمار را بسیار کمتر انجام خواهید داد.

شما ممکن است بتوانید به عنوان یک مربی پرستار یا مربی بالینی که به بیماران یا گروه های متخصص مراقبت های بهداشتی آموزش های تخصصی ارائه می دهد ، کار نیمه وقت پیدا کنید. این موقعیت برای پرستارهایی که می خواهند از مراقبت های مستقیم بیمار قدمی بردارند ایده آل خواهد بود.

پرستاری مراقبت های بهداشتی در منزل.

مدل مراقبت های بهداشتی در منزل همچنان در حال رشد است. طبق اخبار مراقبت از بهداشت خانگی ، اکنون یک صنعت 102 میلیارد دلاری است. در اخبار مراقبت از بهداشت خانگی آمده است که بیماران در مراحل بهبودی زودتر در خانه مرخص می شوند ، زیرا خدمات بهداشتی در منزل نتایج بیمار را بهبود می بخشد و هزینه کمتری نسبت به مدت طولانی در بیمارستان دارد. کار نیمه وقت با آژانس مراقبت های بهداشتی در منزل ممکن است تغییر بزرگی در سرعت پرستارانی باشد که به دنبال استقلال بیشتر و آزادی برنامه ریزی خود هستند و مایلند هر بار یک بیمار را ببینند.

این شغل با اسناد و مدارک زیادی همراه است – همه مشاغل پرستاری انجام می دهند – بنابراین مطمئن شوید که هنگام محاسبه ساعات نیمه وقت خود ، ساعت ها نمودار را در نظر می گیرید.

روزانه پرستاری.

کار روزانه اساساً به معنای کار در صورت نیاز است. هیچ برنامه مشخصی وجود ندارد ، اما همچنین هیچ تضمینی برای کار وجود ندارد. میزان کار شما به امکانات بستگی دارد. می تواند به اندازه یک شیفت در ماه یا به اندازه یک تخته سنگ تمام وقت منظم باشد. طبق معمول  معمولاً مزایایی هم ندارد اما حقوق ساعتی اغلب بهتر از متوسط ​​است. اما این می تواند برای کسی که می خواهد در مکانی که دوست دارد در حالی که کار تمام وقت خود را در جای دیگری دنبال می کند ، پا بگذارد. همچنین می تواند برای پرستاری خوب باشد که نیاز به ساعت ها دریافت مجوز یا گواهینامه دارد در حالی که سایر خواسته ها و فرصت ها را دستکاری می کند.

نگهداری سالمند

پرستاری سالمند

پرستار از سالمند ارزان

پرستاری سالمند در منزل  

نگهداری ازسالمند در خانه

نگهداری از سالمند بیمار

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل تهران