هماهنگی مراقبت

بخش هماهنگی مراقبت ما یک هدف دارد: اتصال شما به بهترین منابعی که جامعه شما ارائه می دهد. قبل از اینکه گزینه هایی را بررسی کنیم که از جیب شما هزینه ای برای شما خواهد داشت ، همیشه سعی می کنیم از همه گزینه های رایگان ، بیمه ای یا یارانه ای دولت استفاده کنیم تا بتوانید بودجه شما را تا آنجا که ممکن است کشش دهید. بر اساس بیمه ، درآمد ، وضعیت VA ، سلامتی ، موقعیت مکانی و سایر عوامل ممکن است گزینه های مختلفی در دسترس باشد. در برخی موارد ، ما مزایای مورد نیاز شما را تعیین می کنیم که ممکن است از طریق Medi-Cal ، VA یا برنامه دیگری در دسترس باشد ، و ممکن است شما را تشویق کنیم که ابتدا در آنجا تقاضا کنید تا واجد شرایط بودن کمک کنید.

هماهنگی مراقبت می تواند یک تلاش گسترده باشد و ما می توانیم مواردی را که در لیست زیر در لیست خود مشاهده می کنید ، و همچنین نگرانی های دیگری که همه آنها در یک وثیقه بازاریابی قرار نمی گیرند ، کار کنیم. ما ادعا نمی کنیم که همه پاسخ ها را داریم ، اما از صمیم قلب می توانیم بگوییم که واقعاً به فکر سلامتی شما هستیم و می خواهیم منابعی را که می دانیم با شما به اشتراک بگذاریم.

طرح بازدید کنندگان جامعه بازدیدکنندگان داوطلب آموزش دیده و صمیمی را از افراد مسن جامعه ما در معرض خطر انزوای اجتماعی ارائه می دهد. بازدید کنندگان جامعه هفته ای یک بار یا هر دو هفته یکبار بازدیدهای یک به یک انجام می دهند و دوستی و همراهی را فراهم می کنند.

این طرح توسط وزارت بهداشت فدرال تأمین می شود. خدمات CVS برای ساکنان مراکز مراقبت از سالمندان در Wide Bay و برای دریافت کنندگان بسته های مراقبت مشترک المنافع که در خانه در ساحل Fraser زندگی می کنند ، رایگان است.

بازدیدکنندگان جامعه از زمان و علایق خود استفاده می کنند و بازدیدها آرام و اجتماعی است ، جایی که می توانید چت کنید ، خاطره ای بنویسید ، به موسیقی گوش دهید ، روزنامه بخوانید ، بازی های رومیزی یا سایر سرگرمی ها و فعالیت های سرگرم کننده انجام دهید.

استخدام پرستار در تهران

در طول تاریخ ، شرایط اجتماعی و بهداشتی مردم بهبود یافته است ، اما کشورهای در حال توسعه و توسعه نیافته هنوز هم برای رسیدگی به نیازهای اساسی بشر نیاز به اجرای سیاست های عمومی دارند. علی رغم این شرایط ، میزان مرگ و میر و باروری کاهش یافته به عنوان شاخص های ارزیابی مهم ، امید به زندگی را افزایش می دهند. در زمینه جهانی ، افزایش طول عمر دو برابر شده است ، اما شرایط دیگری پدید آمده است که با افزایش سن همراه است ، مانند شرایط مزمن و سایر سندرم های سالمندان. با این اوصاف ، پرستاری با توجه به انفجار جمعیت ، با یک چالش بزرگ مواجه است تا در روند آموزش منابع انسانی مناسب برای تعمیق مطالعات و تحقیقات مربوط به سالمندان ، عمل کند.

مراقبت از سالمندان به مهارتهای خاصی از پرستار نیاز دارد که همراه با درک نظریه های بیولوژیکی ، روانشناختی ، اجتماعی و فرهنگی است که در میان سایر پیری نفوذ می کند. افراد مسن “افراد مسن” با مشکلات نیستند ، بلکه موجوداتی هستند که تجارب مهم اجتماعی را پشت سر گذاشته اند و کمک های اساسی به توسعه جامعه می کنند. بنابراین ، رویکرد پرستاران در مراقبت از سالمندان باید با احترام ، ارزیابی این انسانها و درک روند زندگی آنها ، فراتر از مراقبت ساده از بیماری یا این بدن پیر ، اجرا شود. مراقبت از اهمیت پرستاری است ، اما زمینه جدید و جدیدی در خدمات بهداشتی مشاهده می شود که تقاضای بیشتر سالمندان برای مراقبت در این بخش است. با این وجود ، این س isال مطرح است که آیا خدمات بهداشتی قادر به پاسخگویی مناسب به نیازهای بهداشتی سالمندان هستند؟ پرستار چگونه سازماندهی مراقبت در خدمات بهداشتی ، از جمله مشارکت خانواده در این شبکه را انجام می دهد؟ ارزیابی شرایط بهداشتی سالمندان یک کار بسیار پیچیده است زیرا علاوه بر جنبه های روند پیری و پیری ، آرایش خانواده و شبکه حمایت از مراقبت از جمله خدمات بهداشتی موجود ، درآمد خانواده و سالمندان ، اعتقادات ، و ارزش ها ، در میان دیگران.

مرکز استخدام پرستاری

توسعه تحقیقات در پرستاری سالمندان در برزیل پیشرفت کرده است ، اما با توجه به منابع مالی مورد نیاز برای توسعه آن ، مشکلات برای توسعه تحقیقات چند مرکزی همچنان وجود دارد. در تجزیه و تحلیل تحقیقات مربوط به افراد مسن ، جوهر افراد مسن به عنوان موجوداتی جامع و نه فقط سن تقویمی آنها باید مورد توجه قرار گیرد. فرهنگ برزیل و درک مفهوم سالخوردگان در این کشور باید مورد توجه قرار گیرد ، بنابراین می توان مطالعات را روی خاصیت بافت کشور متمرکز کرد. ارزیابی نقش محققان در این زمینه برای آموزش منابع انسانی ، در آموزش و تحقیق ، و همچنین در تولید علمی با کیفیت بالا ، ارائه بازخورد به روش مراقبت ضروری است.

نیاز مبرم به تحقیقات بیشتر ، عمدتاً مطالعات مداخله ، در “کانون زندگی سالمندان” است ، با توجه به اینکه خانواده به عنوان مراقبان اصلی این افراد نقش غالب را بازی می کند. با این وجود ، پرستاری وظیفه دارد شواهد این مراقبت را ارائه دهد و آن را در دسترس جامعه قرار دهد.

تحقیقات نشان می دهد که خانواده ها از منظر فرهنگی نوع شناسی مراقبت را می سازند. از این رو ، پرستاران باید این نوع شناسی ها را بشناسند و مدل های مراقبت از سالمندان را بر اساس چارچوب مراقبت که فرهنگ در آن گنجانده شده است ، پیشنهاد دهند.

مجله پرستاری آمریکای لاتین علاقه مند است که نتایج تحقیق را که عمدتاً شامل مداخلات مربوط به مراقبت از سالمندان است ، با توجه به اختصاص فوری آنها در عمل ، منتشر کند.

نگهداری سالمند

پرستاری سالمند

پرستار از سالمند ارزان

پرستاری سالمند در منزل  

نگهداری ازسالمند در خانه

نگهداری از سالمند بیمار

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل تهران