یک توصیه.

از آنجا که موقعیت های پرستاری تمام وقت اغلب شامل سه روز 12 ساعته در هفته می شود ، ممکن است به جای استفاده از چهار روز تعطیل برای مراقبت از خود ، آرامش و بهبودی ، شغل نیمه وقت دوم را وسوسه انگیز کنید. اگر این همان کاری است که تصمیم دارید انجام دهید ، اطمینان حاصل کنید که هر دو شغل شما از همکاران ، مدیران و یک محیط کار سالم حمایت می کند تا بتوانید از فرسودگی و فرسودگی شغلی جلوگیری کنید.

مشاغل پرستاری نیمه وقت نیز می تواند یک روش خوب برای آزمایش موقعیت جدید و بررسی اینکه آیا پرستاری تمام وقت در آن تخصص برای شما مناسب است یا خیر. اگر یکی از آنها در دسترس نباشد ، آنها همچنین می توانند راهی خوب برای رسیدن به موقعیتی تمام وقت باشند

شرح شغل آنها شامل کمک به بیماران مسنی است که از بیماریهای فانی مانند سرطان ، دیابت ، بیماری آلزایمر ، سرطان ، فشار خون بالا ، پوکی استخوان ، آب مروارید ، بیماری های قلبی عروقی ، آرتروز و بسیاری از بیماری های دیگر رنج می برند.

اگر بیمار در بستر بیماری باشد ، یک پرستار سالمند نیز مراقبت از چنین بیماری را انجام می دهد. این پرستاران همچنین نقش مراقبت از بیماران مسن با شرایط روحی را بازی می کنند.

آنها می توانند به آنها کمک کنند تا به آنها غذا دهند ، آنها را پارچه بزنند ، داروها را تجویز کنند و گاهی اوقات به حمایت و درمان اخلاقی کمک کنند.

پرستاران سالمندان می توانند در بیمارستان ها ، مراکز مراقبت روانی ، مراکز کمک به زندگی ، کلینیک های خصوصی ، خانه های سالمندان و مراکز بهداشت جامعه کار کنند.

برخی از این متخصصان همچنین ممکن است دارای روشهای خصوصی باشند که شامل بازدید از خانه های بیماران آنها برای مراقبت از آنها است.

آنها همچنین به مشاوره به خانواده بیماران خود کمک می کنند تا به آنها کمک کند تا بیماری ها را درک کنند و با آنها کنار بیایند.

نمونه شرح شغل یک پرستار سالمند

در زیر یک نمونه شرح شغل برای پست پرستار سالمند آورده شده است که شامل وظایف ، وظایف و مسئولیت های اصلی است که معمولاً برای انجام آنها لازم است.

این همچنین می تواند در نوشتن یک رزومه خوب برای جستجوی کار به عنوان یک پرستار در بخش سالمندان بیمارستان یا سایر مراکز پزشکی استفاده شود.

در ارائه مراقبت های بهداشتی و پشتیبانی از بیماران مسن به پزشکان کمک کنید

برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر به بیماران بستری کمک کنید

داروهای بیماران را بفهمید و آنها را به موعد مقرر به مشتریان خود تجویز کنید

به انجام غربالگری منظم و معاینه معمول روی بیماران کمک کنید

به ارزیابی مهارتهای شناختی و وضعیت روحی بیماران کمک کنید

نمونه شرح شغل پرستار سالمند

پرستاران سالمندان به طور خاص با بیماران مسن کار می کنند. آنها مراقبت های بهداشتی روانی و همچنین جسمی را در بیماران مسن انجام می دهند.

هرچه افراد پیرتر می شوند ، سلامتی آنها شروع به نقصان می کند و به مراقبت های بهداشتی و مداوم نیاز دارند. این اساساً وظیفه یک پرستار سالمند است.

رعایت ، درک و مدیریت نگرانی های خاص سلامتی در سنین پیری مانند بی اختیاری ، بی خوابی ، از دست دادن قدرت و اشتها ، مسائل جنسی و همچنین چالش های حرکتی

به آموزش خانواده ها و مراقبان بیماران خود در مورد بهترین روشهای مراقبت از آنها و حفظ امنیت آنها کمک کنید

در معاینات پزشکی به پزشکان کمک کنید و درمان های تجویز شده را انجام دهید

برای داشتن یک نمودار دقیق برای تاریخچه پزشکی ، برنامه درمان و پیشرفت بیمار ، به نگه داشتن نمودار برای بیماران آنها کمک کنید

برای انجام آزمایشات تجویز شده بر روی بیماران آنها ، مانند بررسی فشار خون ، دما ، تنفس ، نبض و قند خون ، کمک کنید.

الزامات – مهارت ها ،

دانش و توانایی های مربوط به موقعیت پرستار سالمندان

مهارت ها ، دانش و توانایی های زیر معمولاً مورد نیاز بسیاری از کارفرمایان از متقاضیانی است که قصد دارند به عنوان پرستار سالمندان در مراکز بهداشتی درمانی کار کنند:

شما باید علاقه مند و مایل به کار با افراد مسن باشید

شما همچنین باید هنر چند وظیفه ای و مدیریت زمان موثر را درک کنید

داشتن علاقه واقعی برای کمک به افراد دیگر مهارتی است که برای پرستاران سالمند نیز مفید خواهد بود

شما باید قدرت و استقامت کافی برای تحمل ساعات طولانی ایستادن هنگام کار را داشته باشید

پرستاران سالمندان نیز باید بسیار ایمن باشند. درصد بالایی از مرگ و میر در افراد مسن به دلیل سقوط اجتناب پذیر بوده است ، بنابراین یک پرستار که با یک فرد مسن کار می کند باید از این موضوع آگاه باشد و بیماران آنها را از نزدیک تحت نظر داشته باشد تا از بروز چنین سقوطهایی جلوگیری کند

پرستار همچنین باید از نظر جسمی و روحی متناسب باشد

آنها باید بازیکنان تیم خوبی باشند و بتوانند با پزشکان و سایر همکاران به خوبی کار کنند

آنها همچنین باید مهارت های ارتباطی قوی با افراد داشته باشند. آنها باید بتوانند با بیماران و همچنین سایر کادر پزشکی ارتباط خوبی برقرار کنند.

این مقاله ورودی و گذشته پرستاری را در رابطه با سازماندهی مراقبت از بیمار پیر بررسی می کند. این مقاله به طور خاص به ارزش مشارکت پرستار و بیمار در طراحی دکوراسیون و محل اقامت اشاره می کند و از تجربیات مربوط به افتتاح یک واحد جدید بیمارستان حاد و بازسازی یک محیط “کارگاه” قدیمی بهره می برد. این مزایا و مشکلات چنین فعالیتی را بررسی می کند. در این مقاله همچنین به بحث در مورد راهكارهای رویكرد پرستاران در سازماندهی مراقبتهای آنها پرداخته شده تا پرستاران و بیماران بتوانند با هم مشاركت كنند.

ستخدام-پرستار-موسسات-شرق-تهران

پرستاری-از-سالمند-در-تهران-پارس

خدمات-پرستاری-در-خانه-تهران

پرستار-سالمند-در-غرب-تهران

خدمات-پرستاری