مراقبت از پرستار خصوصی در خانه مراقبت های بهداشتی ماهرانه و تخصصی را در آسایش خانه خود فراهم می کند. از پشتیبانی کوتاه مدت با مراقبت از زخم بعد از عمل گرفته تا مدیریت طولانی مدت داروها و بیماری های مزمن ، مراقبت های پرستاری خانگی مراقبت های پزشکی پیچیده و منحصر به فرد در خانه را ارائه می دهد. با جلوگیری از نیاز به سفر به مطب پزشک یا بیمارستان ، مراقبت های پرستاری در منزل راحتی و راحتی را فراهم می کند و خطر ابتلا به عفونت ناشی از بیمارستان را کاهش می دهد.

برخلاف خدمات مراقبت شخصی یا مراقبت همراه ، پرستاران خصوصی کاملاً واجد شرایط مراقبت های بالینی یک به یک هستند. مراقبت از پرستار خصوصی در خانه خود به معنای افزایش راحتی ، حریم خصوصی و ایمنی است.

نقش یک پرستار خصوصی این است که درمان کوتاه مدت فوری انجام دهد یا نقشی مداوم در نظارت بر نیازهای مراقبت های بالینی مزمن داشته باشد. یک پرستار خصوصی موارد مهمی را در تیم مراقبت از عزیزان شما ایجاد می کند ، زیرا آنها به اعضای خانواده این اطمینان را می دهند که بهترین مراقبت های خصوصی در منزل را دریافت می کند

خدمات پرستاری در سراسر کشور

ارزیابی های بالینی

ما درک می کنیم که همه افراد متفاوت هستند و هر کدام نیازها و ترجیحات فردی داریم. بررسی های بالینی مشتری ، مشتری را قادر می سازد تا در مراقبت هایی که از آنها دریافت می شود ، ورود روشنی داشته باشد و برای بهبود سلامتی و سلامتی آنها مورد استفاده قرار گیرد.

مدیریت دارو

در صورت عدم استفاده صحیح ، برخی از داروها امکان آسیب رساندن دارند. کارکنان ما با تیم پزشکی مشتری ما کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که داروها طبق توصیه ها مصرف می شوند.

مدیریت زخم

ما با در نظر گرفتن طیف وسیعی از عواملی که ممکن است ترمیم زخم را به تأخیر بیندازند ، برای ارزیابی شرایط فردی مشتری خود وقت می گذاریم. پس از تصمیم گیری برای مناسب تر بودن پانسمان زخم ، ما زخم را معالجه می کنیم و در مورد مراحل مناسب با مشتری صحبت می کنیم که می تواند برای حفظ بهبود و جلوگیری از عودهای احتمالی انجام شود.

مدیریت تداوم

هدف از یک برنامه کنترل قاره حمایت از مدیریت مشکلات کنترل مثانه و روده است. هدف ما تأمین آسایش مطلوب است و اهمیت حفظ سلامتی و عزت را درک می کنیم.

مدیریت دیابت

مدیریت دیابت ما شامل طیف وسیعی از درمان ها و برنامه ها از جمله توصیه هایی در مورد رژیم غذایی ، برنامه های ورزشی ، ارزیابی و نظارت بر داروها ، و مشاوره در استفاده از انسولین و حفظ گردش خون در اندام های انتهایی است.

موسسه پرستاری در تهران

مراقبت های بعد از بیمارستان

پشتیبانی ما پس از بیمارستان برای کمک به مشتری ما در انتقال موفقیت آمیز از بیمارستان به خانه طراحی شده است. پس از ترخیص از بستری در بیمارستان برای جراحی یا وضعیت درمانی دیگر ، با پزشک مشتری خود مشورت می کنیم تا خدمات پرستاری را که در خانه خود دریافت می کنند شخصی سازی کنید تا به آنها کمک کند تا به سلامتی و استقلال خود برگردند.

خرید و اجاره تجهیزات تحرک

mecwacare می تواند تعدادی کمک برای کمک به تحرک فراهم کند. اینها شامل عصا ، چارچوب و چوب دستی ، صندلی چرخدار ، وسایل مکانیکی برای بلند کردن ، ریل تخت ، ورق های کشویی و تشک های تسکین دهنده فشار هستند.

درمان روده ای

انتترال تراپی فرآیند تجویز فرمول غذایی در دستگاه گوارش فرد به روش دیگری غیر از دهان است. پرسنل پرستاری ما در حصول اطمینان از اینکه این روند به گونه ای اداره می شود که پریشانی را به حداقل برساند و اطمینان حاصل کند که مشتری تغذیه مورد نیاز خود را دریافت می کند ، تجربه دارند.

مراقبت تسکینی

مراقبت تسکینی ، مراقبت و پشتیبانی ویژه ای است که از فردی که با بیماری فانی و سخت زندگی می کند ارائه می شود. ما در mecwacare پشتیبانی مداوم تسکینی را برای مشتریان ، خانواده و مراقبانشان ارائه می دهیم تا کیفیت زندگی را برای همه افراد درگیر بسیار بهبود بخشیم.

مراقبت از معلولیت

mecwacare سالها تجربه در زمینه مراقبت از افراد معلول که به طور مستقل در خانه های خود زندگی می کنند ، دارد. برنامه یادگیری و توسعه جامع و دقیق ما تضمین می کند که کلیه کارکنان مراقبت از ما مهارت های خاص مورد نیاز برای رفع نیازهای مراقبت اغلب پیچیده افراد معلول را حفظ می کنند.

مراقبت از شبانه روز ، مراقبت شبانه و زنده

خدمات ما اطمینان می دهند کسی در صورت نیاز ، که ممکن است برای چند ساعت ، یک روز ، یک شب یا حتی هفته ها باشد ، برای کمک در دسترس است. استراحت راهی برای تسکین استرس مراقب بودن است. ما درک می کنیم که مهم است که مراقبان برای خودشان وقت بگذارند.

mecwacare مراقبت های شبانه یا طولانی تر را برای مشتریانی فراهم می کند که سرپرست منظم آنها نمی تواند در آن حضور داشته باشد و یا اگر آنها فقط به استراحت نیاز دارند.

mecwacare می تواند مراقبتهای زنده 24 ساعته را برای مشتریانی که ممکن است به سطح بالاتری از پشتیبانی یا نظارت نیاز داشته باشند ، ارائه دهد. ما از اهمیت قرار دادن فرد مناسب در خانه عزیزانتان برای مراقبت طولانی مدت مطلع هستیم.

مراقبت از زوال عقل

کارکنان مراقبت های ما تحت آموزش موارد مهم مربوط به حمایت از افراد مبتلا به زوال عقل برای ادامه زندگی در خانه های خود قرار می گیرند. ما درجه شدت دامنه علائم توصیف شده به عنوان زوال عقل و پیچیدگی های منحصر به فرد مراقبت از افراد مبتلا به زوال عقل را درک می کنیم. ما با مشتریان و مراقبان آنها کار می کنیم تا خدمات خود را متناسب با نیازهای فرد و عزیزانشان ارائه دهیم.

نگهداری سالمند

پرستاری سالمند

پرستار از سالمند ارزان

پرستاری سالمند در منزل  

نگهداری ازسالمند در خانه

نگهداری از سالمند بیمار

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل تهران