پرستاری به عنوان یک حرفه از نظر ماهیت منحصر به فرد است که تقاضای زیادی برای نوع تعادل مناسب بین سر (هوش) و قلب (احساسات) دارد. هر پرستار فارغ از نقش خود هر روز با این چالش روبرو می شود.

تحت لطف الهی و راهنمایی ، خدمات پرستاری در بیمارستان ه طور مداوم تلاش می کنند تا از طریق قرار گرفتن در معرض بالینی عالی ، این تعادل را در هر یک از پرستاران ما ایجاد کنند و آن را حفظ کنند. مجموعه ای از آموزش ، نگه داشتن دست و مربیگری ؛ سیستم به دست آوردن و دادن بازخورد ، شناخت ، قدردانی ؛ و از طریق فرصت هایی که برای شناخت و تقویت توانایی ها و استعدادها فراهم شده است.

بیماران ما الهام بخش ما و همکاران ما منابع یادگیری ما هستند. ما همراه با بیماران و نزدیکان آنها ، متخصصان پزشکی و غیر پزشکی و سایر آژانس ها از صمیم قلب سعی در ارائه تجربه مثبت مراقبت های بهداشتی برای دست اندرکاران و دست در دست هم برای ایجاد جهانی سالم تر و شادتر داریم.

خدمات پشتیبانی سالمندان

در این اوقات دشوار قفل و قرنطینه در سراسر جهان ، افراد مسن ما نیاز به مراقبت و پشتیبانی بیشتری از آنها دارند. حرفه ای هایی که در کار خود مهارت بالایی دارند تا زندگی والدین شما را آسان کنند. آنها شبانه روزی کار می کنند تا در مواقع سخت قفل به والدین شما خدمت کنند زیرا آنها اجازه دارند والدین شما را در موارد اضطراری به پزشک برسانند. از مراقبت از نیازهای روزمره برای بررسی مسائل بهداشتی ، همیشه برای والدین شماست.

حرفه پرستاری برای شروع یک حرفه مراقبت در نظر گرفته می شود ، این یک هنر و یک حرفه بود. اکنون این یک حرفه علمی محسوب می شود مراقبت از پرستار به عنوان مراقبت از بیمار با توجه به نیازهای پرستاری تعریف می شود ، با افزایش ابعاد کمی و کیفی علوم پزشکی 6 مراقبت از پرستار با خدمات مدیریتی خود پیچیده تر و پیچیده تر می شود.

خدمات پرستاری: –

خدمات پرستاری بخشی از سازمان بهداشت است که هدف آن تأمین نیازهای پرستاری بیماران / جامعه است. در خدمات پرستاری ، پرستار برای تهیه یک برنامه جامع مراقبت از بیمار در بیمارستان با اعضای شاگردان متحد مانند رژیم های غذایی ، خدمات اجتماعی پزشکی ، داروخانه و غیره کار می کند.

تعریف خدمات پرستاری:

کمیته تخصصی در زمینه پرستاری خدمات پرستاری را بخشی از سازمان بهداشت عنوان می کند که هدف آن دستیابی به هدف اصلی خدمات پرستاری ارائه پیشگیری از بیماری و ارتقا سلامت است.

سازماندهی خدمات پرستاری: –

عواملی که باید در برنامه ریزی خدمات پرستاری بیمارستان در نظر گرفته شوند:

تعداد و نوع بیمار

تعداد تخت و نوع بند.

خدمات مورد نیاز

روش ها / تکنیک های لازم برای مراقبت.

تعداد و نوع افراد مورد نیاز برای انجام مراقبت موثر.

امکانات بدنی

تجهیزات و ملزومات موقت.

هدف پرستاری در بخش: –

حداکثر راحتی و خوشبختی از طریق محیطی دلپذیر.

مراقبت کیفی / جامع از بیمار.

مراقبت بر اساس نیازهای بیمار.

ارزیابی دقیق بیماری.

در هر زمان منابع مادی کافی داشته باشید.

آموزش بهداشت به بیمار و همراهان.

مهارتهای مدیریتی در صورت لزوم.

حفظ حریم خصوصی در همه سطوح.

موسسه پرستاری

چشم انداز

با عطوفت ، حرفه ای و برتری ، ما باید الگویی در کل حرفه پرستاری و خدمات مراقبت های بهداشتی وابسته به آن باشیم ، که در ارائه مراقبت های با کیفیت موثر و کارآمد به همه ما خدمت می کنیم.

ماموریت

ما اختصاص داده ایم تا تخصص خود را با صداقت و با جزئی از هیچ کس در خدمت و اشتراک بگذاریم.

اهداف کیفی

مراقبت از بیمار

با استفاده از فرآیند پرستاری ، مراقبت از بیمار را با کیفیت فردی ارائه دهید تا نیازهای مراقبت از بیمار را از زمان پذیرش تا مدیریت خانه برآورده سازد.

تحصیلات

یک برنامه مستمر در آموزش و آموزش با کیفیت ایجاد کنید تا دانش ، مهارت ها و ارزش های برتر برای مراقبت و تعامل موثر با بیماران را در اختیار کارکنان قرار دهد.

نگهداری از سالمند

برای دستیابی به بهترین نتایج ، فرایندها و روش ها را بررسی ، ارزیابی و تجدید نظر کنید.

پژوهش

استراتژی های مبتنی بر تحقیق در مورد نیازهای مراقبت از بیمار و نیازهای عملکرد شغلی را توسعه و اجرا کنید.

رهبری

ارائه رهبری شایسته ، مسئولیت پذیر و پاسخگو با هدف توسعه و پایداری فرهنگ و محیطی خلاق و مثبت برای پرستاران و پرسنل پشتیبانی حرفه ای.

ارزشهای اصلی

صلاحیت و شفقت

به موقع بودن

احترام و صداقت

خدمات

موزه مارکوس به یاد رئیس جمهور فقید. فردیناند E. مارکوس در واحد 2E که اخیراً بازسازی شده ساخته شده و واقع شده است. 8 واحد بالینی در طبقه 2 ساختمان اصلی واقع شده است. اتاق های سوئیت در طبقه 3 موجود است که می توانید فضای اقامت در هتل درجه یک را تجربه کنید. خدمات بیمارستانی ما طیف گسترده ای از تخصص ها را پوشش می دهد: عمل جراحی؛ نفرولوژی اورولوژی پزشکی ، ارتوپدی ؛ چشم ، گوش ، بینی و گلو ؛ زنان آنکولوژی هماتولوژی و غیره. هر پرستار بخشی از تیم ماهر و متخصص است که با فناوری پیشرفته و با تجهیزات پیشرفته کار می کند.

خدمات بیمار خارج از منزل

خدمات بیمار ما در طبقه همکف ساختمان پیوست II واقع شده است. این بخش تحت مراقبت های بالینی است که وظیفه اصلی آن ارائه مراقبت های پیشگیرانه ، تشخیصی ، درمانی و تسکینی برای بیمارانی است که شکایات غیر فوری دارند. نسخه های ما متناسب با نیازهای منحصر به فرد هر فرد طراحی شده است. این واحد در هر روز هشت ساعت از دوشنبه تا جمعه کار می کند. می توانید از طریق شماره تلفن با ما تماس بگیرید

خدمات و آماده سازی ها

این واحد حداکثر فضا را برای راحتی بهینه بیمار و روند ساده ثبت نام و ثبت نام فراهم می کند. ما خدمات گسترده ای را با کلینیک ها در (1) پزشکی عمومی و فوق تخصص آن ارائه می دهیم: قلب ، پوست ، غدد درون ریز ، دستگاه گوارش ، خون شناسی ، مغز و اعصاب ، آنکولوژی ، روانپزشکی ، ریوی و روماتولوژی (2) نفرولوژی بزرگسالان با چهار دسته: نفرولوژی عمومی ، کار قبل از پیوند کلیه ، پیوند بعد از کلیه و اهداکننده کلیه (3) اورولوژی (4) کودکان-نفرولوژی (5) جراحی عروق (6) چشم پزشکی. در کلینیک پیوند ، مراقبت توسط یک تیم چند رشته ای در تمام مراحل فرآیند پیوند ، از ارزیابی قبل از پیوند از طریق پیگیری طولانی مدت پس از پیوند ، انجام می شود.

ماموریت

برای ارائه کیفیت مراقبت های پرستاری از بیمار که بتواند با هزینه مناسب اندازه گیری و ارزیابی شود.

برای ایجاد یک محیط کار که رشد حرفه ای و رضایت شخصی را برای تمام سطوح عملکرد پرستار تشویق می کند.

برای فراهم آوردن محیطی که آموزش و تحقیقات پرستاران را تسهیل می کند و کاربرد آن را برای بیماران تحت پرستاری انجام می دهد.

پرورش تصویری مثبت و حرفه ای از پرستاری برای مردم از طریق خدمات اجتماعی و روابط حرفه ای.

نگهداری سالمند

پرستاری سالمند

پرستار از سالمند ارزان

پرستاری سالمند در منزل  

نگهداری ازسالمند در خانه

نگهداری از سالمند بیمار

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل تهران