مراقبت های پرستاری بخش مهمی از سیستم کلی مراقبت های بهداشتی ما است. ما تشخیص می دهیم که شما ممکن است در شرایط خاص نیاز به مراقبت تخصصی داشته باشید ، جایی که پرستاران ویژه و آموزش دیده می توانند تفاوت قابل توجهی در بهبود و بهبودی شما ایجاد کنند..

ما خدمات تخصصی پرستاری را ارائه می دهیم تا نیازها و شرایط خاص بیمار را برطرف کنیم.

پرستاران پاسخ سریع هنگام انتقال از بیمارستان به خانه ، از بزرگسالان و کودکان با نیازهای مراقبت بالا حمایت می کنند. خدمات ممکن است شامل موارد زیر باشد: بازدید از منزل طی 24 ساعت پس از ترخیص از بیمارستان. بررسی دارو ارزیابی جامع پرستاری ؛ آموزش بیمار و خانواده ؛ و اطمینان حاصل شود که قرار ملاقات های پیگیری مناسب برنامه ریزی شده است.

پرستاران ما به مردم و خانواده ها کمک می کنند تا گزینه های خود را بفهمند و از آنها پشتیبانی می کنند تا هرچه بیمار به پایان زندگی نزدیک می شود ، بتوانند روزهای باقی مانده خود را تا آنجا که ممکن است راحت در خانه زندگی کنند.

یکی از مزایای بزرگ شغل پرستاری ، طیف گسترده ای از فرصت های شغلی موجود ، از جمله محیط های کاری غیر سنتی مانند مراقبت های بهداشتی در خانه است. اگر می خواهید استقلال و استقلال بیشتری در طول روز داشته باشید و همچنین یک برنامه کاری انعطاف پذیر فراتر از یک شیفت 12 ساعته معمول بیمارستان ، کار در پرستاری مراقبت در منزل می تواند یک گزینه جذاب باشد

نگهداری از بیمار سالمند

بعلاوه ، سرویس دهی به بیماران در آسایش خانه هایشان محیط شخصی تری نسبت به مطب پزشکی است و شما ممکن است این فرصت را داشته باشید که بر روی افراد با پیشینه و سنین مختلف ، از نوزادان تا افراد مسن تأثیرگذار باشد.

علاوه بر این ، انتظار می رود فرصت های شغلی برای پرستاران بهداشت خانگی افزایش یابد. در حقیقت ، مراقبت های بهداشتی در منزل یکی از سریعترین صنایع در ایران است و بسیاری از آژانس های بهداشتی در منزل برای جذب پرستار واجد شرایط برای رفع این نیاز فزاینده رقابت می کنند.

اما یک پرستار بهداشت در خانه دقیقاً چه کاری انجام می دهد و چگونه می توانید یک پرستار شوید؟ برای یادگیری اطلاعات کلیدی مانند شرح شغل پرستار بهداشت خانه ، شرایط لازم ، گزینه های آموزش و تحصیلات و چشم انداز حقوق ، به مطالعه ادامه دهید.

پرستاری بهداشت خانگی چیست؟

پرستاران بهداشت خانگی مراقبت های یک به یک از بیماران را در خانه های خود انجام می دهند. بیمارانی که به پرستاری بهداشت در منزل احتیاج دارند ممکن است سالخورده ، معلول یا بیمار فانی باشند ، اما همچنین ممکن است در اثر جراحت یا تصادف بهبود یافته و یا با بیماری مزمن زندگی کنند. برخی از پرستاران بهداشت خانگی نیز برای ارائه مراقبت ، آموزش و پشتیبانی مداوم با زنان باردار و مادران تازه کار همکاری می کنند.

مراقبت های بهداشتی در منزل ممکن است کمک به بیماران با نیازهای اساسی مانند استحمام و پانسمان و همچنین خدمات تخصصی تر مانند مراقبت از زخم ، مدیریت دارو و درمانی باشد.

پرستاران بهداشت خانگی بسته به نوع بیمار و برنامه خاص مراقبت ، ممکن است در هر ویزیت بیمار کارهای مختلفی را انجام دهند.

شرح شغل پرستار بهداشت خانه ممکن است شامل هر یک از موارد زیر باشد:

یک ارزیابی اولیه بهداشتی و یک برنامه مراقبت شخصی انجام دهید

داروها را تجویز کنید و به مدیریت درد کمک کنید

زخم ها را تمیز و لباس کنید

علائم و نشانه های حیاتی را ثبت کنید

بهداشت بیمار را کنترل کرده و برنامه مراقبت را به روز کنید

به بیماران و خانواده های آنها در مورد مراقبت های صحیح از خانه دستور دهید

برای بهبود ایمنی در خانه پیشنهاداتی ارائه دهید

علائم اولیه را که می تواند منجر به مراجعه به بیمارستان شود ، تشخیص دهید

نظارت بر دستیاران بهداشت خانه

با پزشکان ، مددکاران اجتماعی یا سایر مشاوران بهداشت ارتباط برقرار کنید

تشویق و حمایت کنید

پرستاران موفق در خانه بهداشت باید منظم ، جزئی گرا و دارای مهارتهای ارتباطی و حل مسئله موثر باشند.

از آنجا که محیط خانه اغلب می تواند غیر قابل پیش بینی باشد ، حس شوخ طبعی و نگرش مثبت نیز می تواند مفید باشد.

انواع پرستاری بهداشت خانگی

پرستاران بهداشت خانگی ممکن است به طور طولانی مدت و تمام وقت با یک بیمار کار کنند یا ممکن است روزانه به چندین بیمار مراجعه کنند. پرستاران بهداشت خانگی ممکن است در یک زمینه تخصص داشته باشند ، یا چندین تخصص را در کار خود ادغام کنند ، از جمله:

ژنتولوژی

اطفال

جامعه / بهداشت عمومی

بهداشت روان و روان

پزشکی / جراحی

مشاغل پرستاری مراقبت در منزل از طریق آژانس های بهداشتی در منزل ، سازمان های پذیرایی ، انجمن های بازنشستگی و شرکت های بیمه در دسترس هستند. علاوه بر این ، برخی از سازمان های دولتی پرستاران بهداشت عمومی را برای بازدید از بیماران آسیب پذیر در خانه های خود استخدام می کنند تا به بهبود دسترسی به مراقبت کمک کنند.

با افزایش سن کودک بوم ، انتظار می رود نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی افزایش یابد ، سیستم را تحت فشار قرار داده و پرستاران بیشتری را برای پر کردن جای خالی نیاز دارد. افراد مسن بیشتر از افراد جوان نگرانی های پزشکی بیشتری دارند ، با شیوع بیشتری از بیماری های مزمن که اغلب به مراقبت های پزشکی منظم نیاز دارند. برای مراقبت از این بیماران مسن به پرستار در محیط بهداشتی منزل احتیاج دارند.

نگهداری سالمند

پرستاری سالمند

پرستار از سالمند ارزان

پرستاری سالمند در منزل  

نگهداری ازسالمند در خانه

نگهداری از سالمند بیمار

موسسه پرستاری

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل تهران